alfa 147 kiirendamisel vilistab

#1
käisin faktos aastahooldusel, enne oli auto tip-top, nüüd teeb täiesti valet häält ja mingit korralikku tõmmet enam ei ole, gaasi andes on mingi vilin ja auto ulub. Hoolduse käigus vahetati ära hammasrihm (läbisõit oli 30000). Kas keegi oskab öelda, kas see probleem võiks olla kuidagi hammasrihma vahetusega seotud või ..? praegu tundub sellise alfaga sõitmine nii mõttetu :( Ülehomme lähen Faktosse tagasi, paar nädalat tagasi nad juba vaatasid ja laiutasid käsi..

alfa 147 kiirendamisel vilistab

#3
vilin ja ulub ei ole just kõige korreksem kirjeldus :lol:



ilma kuulmata ei oska midagi süüdistada... siiski tasuks vaadata üle voolikud (nagu veiks juba mainis) ning vaadata, et ega see ehk kliimapumbast vms ei ole (see peaks siis kõrvakriipiv vilin olema)-> võid proovida, kas kliima väljalülitamine midagi muudab...



muuseas-> soovitaks minna mõnda sõltumatusse kohta kuulamiskontrolli :roll: (kui näiteks kadaka tee kanti juhtud ehk sattuma nädala sees, siis võiks kuulata ja arutleda :roll: )
Tegelikult ma olen normaalne....

alfa 147 kiirendamisel vilistab

#4
jaa see fakto on üks imeline koht, tuli mullegi üks 147 remonti, mis ennemuiste ainult faktos käinud oli. Probleem siis seisnes selles, et kolin mootoris ja fakto muidugi kohe et mootor täitsa perses ja 30K tuleb välja köhida.

tegelikult selgus et rihm paari hambaga möödas ja pikilõtku saale läbi - mootor käib siiani ma usun

mulle tundub et need mehed lihtsalt ei viitsi teha tööd, sest kui seda autot üle vaatamas käisin, siis esimese asjana jäi silma lahtine õliauru voolik ja üks pistik, mis lihtsalt oli kahe silma vahele jäänud, mõistlik

alfa 147 kiirendamisel vilistab

#5
:roll:



ja jah... sellepärast kõik alfasid ju siunavadki :wink:



bemmil jätad mõned voolikud ja pooled pistikud lahti ning mootor käib ikka nagu enne :wink: kuniks midagi kuskilt ära kukub... Alfa puhul (oma kogemusest) piisab ka sellest, kui kütuserõhu regulaatori voolik veidike lekib :roll:



selle fenomeni nimi on täiuslikkuseni balanseeritud kooslus (ehk siis esimese vea tekkel on hoobilt midagi võimalik märgata :lol: )-> probleemiks muidugi on, et kui õigest kohast ei oska/taha otsima hakata, siis võid ühe lahtise pistiku tõttu ennast lolliks maksta :lol: :evil:



EDIT: minu lemmiklugu Faktost kah-> auto oli kolm nädalat remondis, kuna üks esimestest piduritest ei toiminud korralikult... vahetati siis ära klotsid, ei midagi, kettad, ei midagi, support, ei midagi, ABS plokk, ei midagi, ABS pump, ei midagi, pidurivõimendi, ei midagi, lõpuks siis pumba poolt kogu torustik, ei midagi... kuniks siis LÕPUKS üksmees avastas :lol: :lol: kahekorra keerdunud pidurivooliku :roll:



VOT see on tase :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

alfa 147 kiirendamisel vilistab

#6
ts wrote::roll:
EDIT: minu lemmiklugu Faktost kah-> auto oli kolm nädalat remondis, kuna üks esimestest piduritest ei toiminud korralikult... vahetati siis ära klotsid, ei midagi, kettad, ei midagi, support, ei midagi, ABS plokk, ei midagi, ABS pump, ei midagi, pidurivõimendi, ei midagi, lõpuks siis pumba poolt kogu torustik, ei midagi... kuniks siis LÕPUKS üksmees avastas :lol: :lol: kahekorra keerdunud pidurivooliku :roll:

VOT see on tase :wink:
Super :wink:

alfa 147 kiirendamisel vilistab

#7
oojaa, imeline fakto. nagu siin foorumis ennegi öeldud, eks nimi räägi enda eest :wink:

mu ainus kokkupuudega nende vendadega oli enda oma ostmisel. pidin sealt pangahärrade jaoks miski paberi saama, hindamisakt oli nimeks. sõitsime eelmise omanikuga kohale. fakto vend: "no vaatame siis auto üle". auto juuures mõõtis pika pilguga ja küsis üleoleva pilkekega hääles: "Ei tea, kas käima ka läheb?". no krt, kuidas me siis siia kohale saime, puksiiri peitsime nurga taha või?



edu neile nissanite müümisel :D

alfa 147 kiirendamisel vilistab

#8
tagasi ringkäigult faktos. Fakto meister tegi juba teist korda testsõitu ja väidab endiselt, et tema ei kuule seda valet häält. Ainus kasutegur oli, et fakto kaasas Itaalia Autost nö diagnostiku, kes möönis jah, et auto hääl ei ole kiirendusel päris õige, aga ühest põhjust ei osand ka öelda (üks väide oli, et uus hammasrihm võib lihtsalt karjuda :roll: , kuna ta on nii uus! Sellesse teooriasse on raske uskuda (aga piduriklotside puhul võib vist nii olla). Et varsti pean tõesti Kadaka tee kanti kuulamiskontrolli tulema, kui kutse jõus on. Kus see kant täpsemalt on ? Vilinast ja ulust paremat sõna kirjeldamaks seda jama häält mul hetkel ei ole. Kapoti all ei ole ka midagi otseselt ripakil :(

alfa 147 kiirendamisel vilistab

#9
:roll:



kutse on jõus :wink:



kadaka tee kant on tegelikult koht, kus ma päevad läbi tegelen peamiselt mitte autoalaste asjadega :oops:



aga saadan PrivaatSõnumiga oma täpsemad kontaktid ja lähema paari momendi ajakava
Tegelikult ma olen normaalne....

alfa 147 kiirendamisel vilistab

#13
niisiis kuulatud...



kahjuks :roll: :lol: olla seal juba midagi nokitud, mille tulemusena siis vilin väiksemaks jäi ning auto paremini liikuma hakkas 8)



minu tagasihoidlik pakkumine oli ja on siiani, et genekarihma pingutamisega on veidi üle pingutatud (või siis mingit muud moodi) on mingisuguse rullikul (või laagril) liikuva kaadervärgi pingesse tõmmanud...



Aga ootame mida Fakto ise asjast arvab :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....

alfa 147 kiirendamisel vilistab

#14
3 käik Faktosse ja probleem ei lahenenud, auto hakkas küll paremini kiirendama, aga vilistab ikka. Mässasid nad seal nende hammasrihma rullidega ja vahetasid profülaktika mõttes generaatori rihma ära, aga vilistab endiselt, kuigi mõnevõrra vähem. Kuna nüüd tuli autol tõmme tagasi (see, mis oli enne aastahooldust ja kohustuslikku rihmavahetust!!), siis ma enam niipalju ei kurda ja kuna Faktol sai mõistus otsa, nad möönsid, et nad ei tea, miks selline hääl tekib, siis jääb üle lootus, et äkki aja jooksul vilin kaob.. :roll:
cron