Alfa Romeo 159 vead ja kulutused.

#1
Kavatsen tulla siis alfa perre kuna meeldib nende disain ja eriti veel 159 mudel. Kuid paraku ei tea Alfadest midagi ja kui tutavatelt küsin tuleb ainult negatiivset infot kuid ka neil pole alfat olud seega ei võtta seda kui päris tõde. Nimelt siis on ainuke soov diisel ja küsiks kuidas see alfa 1.9 diisel ennast kuludelt õigustab võrreldes näiteks Vag gruppi pd mootoritega. Mis on 1.9 mootorite põhivead ja kui palju eesti tingimustes rahuliku stiiliga küttust tarbivad? Kumba eelistada kas 110kw või lahjemat (85 kw)? Endal suht pea sassis ja ei tea tõesti alfadest midagi. Ja kuidas 159 ise on kui tervik?

Alfa Romeo 159 vead ja kulutused.

#2
Ma 159 osas ei oska palju muud öelda, kui et tõsiselt ilus auto.
1.9 diisli kohta (mul on ta küll 156 peal 103kW) võin mainida, et kui ökotada tahad, on täpselt õige asi. Kompuuter näitab praegu näiteks mul mingi 3.9 sajale (kindlasti valetab kopika allapoole, ma pakun, et realiteet on 5 ümber)
Ma ei tea 159 tühimassi muidugi (mis ka ju kulu mõjutab), aga palju ta ikka rohkem saab olla kui FL 156SW ligi poolteist tonni.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

Alfa Romeo 159 vead ja kulutused.

#3
Kui 1,9 siis kindlasti 110kw. Lahjem vajab aegajalt klappide reguleerimist ja on üldiselt kehvem - liiga lahja ka selle kere jaoks. Eestis vist uuena ei müüdudki 85kw varianti.
Kui sõita ainult lühikesi otsi siis ta ei jõua tahmafiltrit puhastada - tahmab ära EGR klapi, siis ta ei rakenda turbot õigeaegselt - kaob jõud ja suureneb kütusekulu. Ühesõnaga ainult lühikesteks otsteks ta ei kõlba - mõni pikem sõit võiks nädalas olla. Muidu võtab keskmiselt 5 sajale. Kui järele mõelda siis 1,9 110kw ongi kõige mõistlikum variant - ökonoomne, kõige vähem tüüpvigu, vist ka kõige odavam hooldada.
Igal juhul, enne kui ostad, lase kuskil üle vaadata, soovitavalt esinduses. Siis saad teada kas ja kui palju tuleb lähiajal autosse investeerida, et ta normaalselt sõidaks. Kui on hästi hoitud isend siis ta kestab, kui aga käest lastud ja hooldamata siis ilmselt viimane alfa mida omad :wink:

Alfa Romeo 159 vead ja kulutused.

#5
riio kirjutas:Ja soovitav esindus oleks Pilot Motors? Või on neid veel? Kuidas pihustidega on (saab otsi neil vahetada või terves tükkis nagu PD mootoritel). Nukkad kestavad hästi ega kulu nagu Audide 110kw v6 mootoritel.
Sorry OT pärast aga,
Audi V6 mootor oli mu vanamehel ja peale seda minul. uuest peast. sõitsime autoga 540 tuhat. ei olnud ühtegi probleemi. nukkade pärast. Nukkade kulumine tuleneb sellest mis õli keegi ja kuidas kasutab. ning kuidas sõidab see on alatu laim nende v6-te kohta. :(. ainuke asi mis sai vahetatud oli kaks Korda Pumpa.! ja siis minukäest ta läks ka edasi jälle pmbaveaga.!


Ei tohi laimata ühtegi masinat ennem kui pole ise kasutanud. ja kusjuures. Soomes pole nii suurt porbleemi nende V6te pumpadega. :guitar:

Alfa Romeo 159 vead ja kulutused.

#6
No see nukka lugu on sul uskumatu erand! Pump iseenesest mehaaniliselt ok, aga hiilgab rohkem kahe elektrilise veaga, Kuid alfast rääkides, siis seal ju kasutusel boschi pritsung, mis laialdaselt saadav ja paljudes kohtades remonditav. Alfa peamine viga on kehv eelmine omanik reeglina! kui normaalse isendi leiad, kus idioodid pole veel kallal käinud, saad erinevalt kuuldustest sõita ka ilma kõrvalise abita (treila või puksiirköis) pikka aega.
cron