alfa 164 2,0

#1
Targad, öelge mis viga, auto sureb välja ja enam ei käivitu ja see kõigest 50m enne kodu. Arvasin et süütevoolu ei tule peale kuna üks relee jamas kord , kuid sai kontrollitud see omadega jonksus . keerasin küünla maha see jummala kuiv ja bensu lühna ei tule. Kas võib aravata et bensupump omadega läbi? Kas pumbal on mingeid releesi v kaitsmeid vahel? auto 89 2,0 ts

alfa 164 2,0

#2
:lol: 164-l on igal asjal kaitse või relee vahel :lol:



Aga kas salogituli põleb? kui ei siis vaheta kaitsmeplokis kõige ülemises reas teine kaiste välja



kui jah, siis kontrolli esimeses releeplokis (radika kohal) olevat releed (ei mäleta oli vist paremalt teine) ning selle peal olevat kaitset :wink:



kui ka see on korras, siis võta akukate maha ning kontrolli sealt tagant (ei mäleta enam millist) kaitset.



Kui ka seal kõik korras, siis võta pagassi aluskate välja, sealt alt ilmunud ümmargune kate maha ning vaata ega sinna keegi ühtegi kaitset pannud pole (minul oli) ning ühtlasi võis ära mõõta, kas seal olevasse pistikusse vool tuleb ja kas pump korras on :roll:



Edu!
Tegelikult ma olen normaalne....

alfa 164 2,0

#3
salongi vagustus töötab, aga millegipärast lõi salongisoojenduse kaitset kaks korda järjest läbi. aga akukatte kohapealt pagassis on mul seal ainult üks relee aga millele kuulub ei tea.teisel pool on kaks releed , üks on pagasiruumi avamise oma, teine teadmata. radika relee juures om mingi fordi pesa koos releega installitud aga see on minu teada süütevool aga sellega kõik ok kuna keerasin küünla maha ja säde olemas aga küünal lihtsalt kuiv. Aga kas bensupump peaks ka häält tegema kui sõõde sisse keeerata kui peab siis raudselt seal viga kuna see ei tee kõssugi

alfa 164 2,0

#4
püha taevas... :shock:

radika kohal plokis peab olema neli releed-> süüde (kaitsmega), pihustid, bensupump (kaitsmega) ja VIVT (ehk siis nukkvõlli liigutamine)





:roll:



Juhul, kui sul need on sealt veetud kuhugi mujale, siis soovitaks tõsiselt otsida üles see koht kus nad on...



Aga võta pagassi aluskate välja 8see plaat siis9, seal tagaservas (paremal pool) on ümmargune kaas, kui selle maha keerad, siis jõuad pumbani (siis saad edasi vaadata) kaitse võib sul ka seal olla... ja kui mitte, siis saad vähemalt klemmideni ligi.



Kuna pump on uputaud, siis iseenesest ta ei pea kuuldavat häält tegema



HowEver... siiski soovitaks motronicu releed üles otsida :wink:



P.S. kui küünlad on kuivad on kaks võimalikku varianti-> kas pump ei tööta või pihustid ei tööta... Mõlema variandi juures on esimese asjana väaja relee üle kontrollida... Seega... Ah jaa :P kolmas variant on veel-> bensiin on otsas :lol: (kas siis paak tühi või ei tule filtrist enam miskit läbi)
Tegelikult ma olen normaalne....

alfa 164 2,0

#5
sai siis natsa näpitud neid releesi ja puhastatud klemme. nüüd siis küümlad märjad , sumpast tuleb bensu lühna ja mingi süütevool om ka olemas aga ikkagi ei käivitu. jääb siis üle kaks võimalust kas bensu ei tule piisavalt või ei saa süütevool täis võimsust.ehk siis om relee ikkagi kottis. või om veel võimalusi?

alfa 164 2,0

#6
Vaata kas säde on sinine või kollane



kollasega on käivitumine suhteliselt keerukas... siis akule juhtmed peale ja minek



Teine variant on lahtine jagaja (suht ebatõenäoline, et mõlemad lahti on, seega selle kukutaks ära)



Kolmas variant on väntvõlli pöörete andur (asub siis rihmade pool ning selle pistik asub musta juhtme vahel ning jookseb mööda tiiba üles-> peaks koheselt näha olema)



variante on muidugi veel :roll: aga alustuseks proovi neid
Tegelikult ma olen normaalne....

alfa 164 2,0

#7
säde on sinine. jagajat sai puhastatud. bensupump kontrollitud (lööb täie võimsusega). bensufiltri puhastasin ära. ainuke lahtine ots on pihustid, sest peale pikka vedamist on küünlad ikkagi kuivad (õrnalt niisked).



mis selle väntvõlli pöörete anduri põhimõte siis üldse on? auto käivitub vaid pika kiire vedamise peale korraks, gaas peab põhjas olema ja nii kui sidurilt võtad sureb välja, muidu võtab pöörded üles.



ehk annaksid mulle oma numbri, et vajadusel saaksin helistada ja nõu küsida, kuna netti ei pääse koguaeg.

alfa 164 2,0

#8
Kuskandis ise viibid?



tel numbri saadan, kuid... pole kindel, et sellest väga palju abi on :?



pihustite kontroll on suhteliselt lihtne-> aga... natuke nagu kahtleksin nendes...



Nagu aru sain, siis tühikäigul mootor sureb, pööretel töötab? Sellisel juhul pakuksin välja vast hoopis kas tühikäigumootori või siis TPS-i...



Või siis tõesti kütusesurve (ega Sa seda ei mõõtnud?)
Tegelikult ma olen normaalne....

alfa 164 2,0

#9
:?



hakkasin veel mõtlema, et ega Sul ehk variaator lolliks läinud pole ning sisselaskenukka vabastanud?



Põhimõttelsielt seletaks see siis ka gaas põhjas toimetamise (madalatel pööretel lihtsalt selle profiiliga välja ei vea)



Sellisel juhul peaks olema võimalik sisselaskenukka natukenegi kummalegi poole liigutada :(



See kehtib muidugi vaid juhul, kui vändast mõlemad nukad ringi käima saad :(
Tegelikult ma olen normaalne....

alfa 164 2,0

#10
Kui mul variaatori jama oli siis mootor puterdas tühikäigul aga iseenesest asi töötas. Proovimiseks võin ühte töötavat mudelit laenata.
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

alfa 164 2,0

#12
Tere , pääsesin üle pikaaja netti , sest läpakas pillub segast. auto kohapealt niipalju et see vurab taas. Asi oligi siis sisselaske nukkvõllis. Mis seal üle andis ma ei kujuta veel ette, eks seda teavad targemad mehed , igastahes om seal hammasrattal mingi süsteem millele ei olnud mul aega pühenduda, sest remont lõppes kell pool kaks öösel ja hommmikul oli kohe start tallinna tööle. aa nüüd jäi siis segaseks et kuidas korda sain, mul nimelt teine mootor tagavaraks ja sealt lihtsalt nukk maha ja teisele peale, see pole küll parim varjant , kuid oli valida selle või töökoha vahel.

Ma helistan kindlasti selle ukselingi kohapealt sulle nädala algul ja lepime kokku kus kokku saada. Millega ise muidu tegeled (autoremont)?

alfa 164 2,0

#13
siis oligi VIVT nuka lahti lasknud :?



raske juhus... ja ka üsna haruldane juhus... ausaltöeldes olen siiani segaduses, et too solenoidike sellise vägitükiga hakkama sai :lol:



Vivt solenoid nimelt peaks kõrgematel pööretel nuka varasemaks keerama ning madalamale jõudes nuka tagasi laskma :roll: aga jah... igast asju juhtub 8)



Ega see sõiduk juhuslikult väga pikalt seinud pole?



Aga lõpp hea kõik hea...



p.s. ei tegele autoremondiga... vaid proovin kontoris hea seista selle eest, et valgust ikka jätkuks :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....

alfa 164 2,0

#15
Siiamaani on ta oma tööga hästi hakkama saanud :lol:



õpetaja:

"Juku...kust vool tuleb?"

-"loomaaiast..."

"Ah, ära aja lolli juttu"

-"tõsijutt...hommikul isa ütles, et ahvid mängivad jälle vooluga"

:lol:
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT
cron