Alfa Romeo 156, 1998 - janar_t

#1
Pikk jutt,
Image
jutt.



Tuleb pilt või kaks ja tuleb lühijutt.





Auto juures on tehtud:



30.03.08 Piduriketaste ja -klotside vahetus.
Last edited by janart on 31 Mar 2008, 03:36, edited 2 times in total.

Alfa Romeo 156, 1998 - janar_t

#2
ilmselt on auto sama mida nende velgede müügikuulutuste juures näidati



Õnnitlused igal juhul perre astumise puhul.



suvel ühistel motospordipäevadel ka osalemisplaan - külgkiirendused ;)?

Alfa Romeo 156, 1998 - janar_t

#4
Oled proovinud 2,0mootoriga ka sõita? Või on äkki keegi teine seda teinud?



Kas need 1,6 või 1,8 teevad ka ROAR!! kui gaasipedaali puutuda?
a.k.a Anthrax

Alfa Romeo 156, 1998 - janar_t

#5
:roll:



teevad... (vähemalt Nordide puhul oli tämber peaaegu sama 8) )



aga külgkiirendusel pole just suurt vahet... 2,0 või 1,6. Päälegi on liitrivõimsus enamvähem, sama ... 2,0 puhul 77,5 bhp/l ja 1,6 puhul 74,8 bhp/l
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 156, 1998 - janar_t

#7
hea meel kuulda, et alfatamine teeb meeled rõõmsaks 8)

palju õnne auto puhul 8)

oleksid jõuluvanale kirjutanud 8)

ehk siis oleks masina kingiks saanud 8)

Alfa Romeo 156, 1998 - janar_t

#8
Ega see urin, mis kostab valus kuulata küll pole 8). Ainult, et selle pärast saab kõrgemaid noote edaspidi ainult pühapäeviti nautida vist :?.



Inz, kas ma sinu jõuluvanale võin järgmisel aastal kirja kirjutada :P?

Alfa Romeo 156, 1998 - janar_t

#9
Noo nüüd kui ma olen juba vana olija ja kogenud Alfist võin ka sulle öelda:







Teretulemast klubisse! Õnne ja Edu!



Benvenuti nel club! Buona fortuna!







Jääme pilte ootama!

Alfa Romeo 156, 1998 - janar_t

#11
kiirelt sõitkem ikka suletud trassil ;)

selleks ju võimalusi peaks aasta jooksul olema loodud piisavalt







(olles ise alles veebruaris saanud 900 eeksu meenutuseks linnakiirusest).

Alfa Romeo 156, 1998 - janar_t

#12
janar_t wrote:(külgkiirendused pakuvad kordades rohkem pinget :twisted:)
Kui sa just Tartu piires liigud, tere tulemast Raadi lennuväljale. Eile seal oli ideaalsed tingimused selleks- jääs betoon kaetud lume kihiga. Mõnus oli küljega kurvi läbida...

Alfa Romeo 156, 1998 - janar_t

#13
SlavoZ wrote:
janar_t wrote:(külgkiirendused pakuvad kordades rohkem pinget :twisted:)
Kui sa just Tartu piires liigud, tere tulemast Raadi lennuväljale. Eile seal oli ideaalsed tingimused selleks- jääs betoon kaetud lume kihiga. Mõnus oli küljega kurvi läbida...


Alfaga pole veel sinna jõudnud, aga ühe kollase munakoorega käin seal paar-kolm korda nädalas ;). Usun, et see on vähemalt sama mõnus.



Kas helkurvestidega poisid Raadil enam kiirust mõõtmas ei käi? Natuke pärast seda, kui raja idaotsa killustikutehas tekkis ja raja serva mingi teemoodi asi maha joonistati, õnnestus neid näha seal.

Alfa Romeo 156, 1998 - janar_t

#14
ma siin mõtlesin, et ise kah

sõida mõningaid radu erilisemalt

ja lausa testin, mida iganes 8)



mõni kurv on kohe eriti hea, et saada vastuseid

rehvied, amortide, stabikate, pukside jne kohta



igapõevaselt oma auulis ringi aeledes on välja kujunenud

kohad, kus ei ole sobilik sõita alla teatud kiiruse

väga isiklik standart, nõuab seda



numbritest ma ei räägi, kuna lugeda võivad ka härrad

miilitsast



lisan ka kaardi

Image