K: Viljandis müütatav Spider

#5
spark wrote:
E.T. wrote:spit...
seksi saab ilma kabrioletita ka
oled kindel ... 8)
Võin kinnitada. Kabrioleti ostmine ei muutnud vähimalgi määral minu seksuaalelu.

PS: õnneks 8)



-Millest tuleb üldse selline arusaam? 3 põhilist küsimust on kabrioleti kohta:

Landid sellega naisi väää? V:Mind ei huvita naised kes tahaksid mind minu auto pärast.

-Seda ei karda, et keegi lööb noaga katusesse augu? V:See on veel ebatõenäolisem, kui see, et keegi võtab kivi ja viskab sinu auto akna sisse. Varastamine läbi katuse oleks oluliselt keerulisem kui läbi akna.

-Talvel külm ei ole sellega sõita? V:Ei. Täpselst sama hästi läheb soojaks ja hoiab sooja(kusjuures paljudel cabrio mudelitel on lisasoojendus standardis) kui kõvakatusega auto. Võibolla seistes jahtub rutem maha.

Ainuke suurem puudus mis mina leian on süür sisemüra. Vahel tundub nagu uks oleks lahti. Eriti hästi kostub minu autosse sisse märjema asfalti pealt kostuv lärin ja tuulemüra.

Rääkides konkreetsest Alfast, siis see auto ei ole kindlasti igapäevasõiduk ja tollel nimetatud probleemid ei tohiks segada.



Cabriot ostma minnes soovitan kohe kontrollida:

Kõikvõimalikke katusetihendeid. Paljusid võib saada meetrikaupa osta Laki autost, kuid paljusid ka mitte. Kas käib korralikult peale maha, sellega peaks hakkama saama üksinda. Kas katus istub otse peal, kui ta mitte lõplikult kinni tõmmata. Kui elektrilise katuse olemasolul see ei tööta, siis on umbes 20% tõenäosus et saad selle mõistliku raha eest ka tööle. Kui eelmine omanik ei ole näinud selle remondil mõttet, siis ei näe sellel ka sina. (omal kogemusel tehti mulle esindusest pakkumine 50k. Kuna midagi kaotada ei olnud, otsustasin omal käel remontida. Õnnestus, kuid lahendus ei ole kõikseparem. St. iga liigutuse jaoks on vaja nuppu vajutada ja selle mõnele tuttavale selgeks tegemine, mis järjekorras vaja vajutada, on väga keeruline)
Last edited by H.E on 22 Jan 2008, 15:29, edited 1 time in total.
a.k.a Anthrax

K: Viljandis müütatav Spider

#8
E.T. wrote:spit...
seksi saab ilma kabrioletita ka


Jaa, aga küsimus on kvaliteedis ja kvantiteedis ja kvaliteedi/kvantiteedi saavutamiseks kulutatavates ressurssides :P



Ja see sulnis punn on seksimiseks kahtlemata ebamugava konfiguratsiooniga... kuigi pagasiruum on suur ;)

K: Viljandis müütatav Spider

#9
1 asi mind painab:



miks sa teda ihaled



kui



sa teda makaroniraketiks, sittuvaks konnaks ja kummipaadiks sõimad?







loota et 65 000 eest saad nagu tehasest väljasõitnud auto on olematu... remontima / hooldama pead ikka...



eeltingimus oleks ka elle masina puhul TALVEKORTER - kas see eeltingimus on täidetud?
Last edited by E.T. on 22 Jan 2008, 18:06, edited 1 time in total.

K: Viljandis müütatav Spider

#11
E.T. wrote:1 asi mind painab:
kui sa teda makaroniraketiks, sittuvaks konnaks ja kummipaadiks sõimad?


Jumala õiglane ja täpne hinnang ju, eriti mis konna ja paati puudutab.

See auto on nii armsalt kole, ja see teebki ta võluvaks. Erinevalt näiteks Pontiac Aztek'ist või muust jäledast monstrumist.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

K: Viljandis müütatav Spider

#14
ET, need sulnid omadussõnad on valitud hoolikalt asjatundmatute silmade poolt kasutatud leksikast. Minu arust on see printsess seksikas ja selle ihalengi.



Igapäevaseks veeremiseks pole kavaski sellist hankida ja talveks (eesti mõistes nii9 kuud umbers) on olemas korralik garaaz :)



-A-

K: Viljandis müütatav Spider

#15
:roll:



nooh panen paar sõna kirja:



115.62 (3 põlve 1,6l karbureeritud Nordiga Spider hüüdnimega "Kummihuul") on hea ja lihtne auto, millele saab juppe lademetes (kuna 105 seeria jupid on suuresti 115 peal kasutatavad)

Vaatama minnes pöörata ERILIST tähelepanu liistudele ja armatuurile (sealt võib nii mõnigi detail maksta rohkem, kui 156GTA rihmavahetus :mrgreen: )



Tehniliselt on auto suuresti suguluses kõigi klassikalise skeemiga tagaveolistega. Mootor on suguluses kõigi kaheklapitehnikas R4-dega ning elektrisüsteemis ei ole samuti midagi üliharuldast.



Põhjus, miks see auto "veidravõitu" välja näeb on tegelikult selles, et esimene Pininfarina poolt visandatud Duetto väljus tehasest aastal 1966 ning peale tagaosa suuri muudatusi vahepeal ei toimunud. Viimane Spider lahkus tootmisliinilt aastal 1994 (ja reisis USAsse) ning koguarvuks sai massilise ~122000 sõidukit (3gen 1600 tootmisarv peaks jääma kuhugi 10000 kanti)



Kui huvitab, siis küsi midagi täpsemat :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....