spark wrote:E.T. wrote:spit...
seksi saab ilma kabrioletita ka
oled kindel ...

Võin kinnitada. Kabrioleti ostmine ei muutnud vähimalgi määral minu seksuaalelu.
PS: õnneks
-Millest tuleb üldse selline arusaam? 3 põhilist küsimust on kabrioleti kohta:
Landid sellega naisi väää? V:Mind ei huvita naised kes tahaksid mind minu auto pärast.
-Seda ei karda, et keegi lööb noaga katusesse augu? V:See on veel ebatõenäolisem, kui see, et keegi võtab kivi ja viskab sinu auto akna sisse. Varastamine läbi katuse oleks oluliselt keerulisem kui läbi akna.
-Talvel külm ei ole sellega sõita? V:Ei. Täpselst sama hästi läheb soojaks ja hoiab sooja(kusjuures paljudel cabrio mudelitel on lisasoojendus standardis) kui kõvakatusega auto. Võibolla seistes jahtub rutem maha.
Ainuke suurem puudus mis mina leian on süür sisemüra. Vahel tundub nagu uks oleks lahti. Eriti hästi kostub minu autosse sisse märjema asfalti pealt kostuv lärin ja tuulemüra.
Rääkides konkreetsest Alfast, siis see auto ei ole kindlasti igapäevasõiduk ja tollel nimetatud probleemid ei tohiks segada.
Cabriot ostma minnes soovitan kohe kontrollida:
Kõikvõimalikke katusetihendeid. Paljusid võib saada meetrikaupa osta Laki autost, kuid paljusid ka mitte. Kas käib korralikult peale maha, sellega peaks hakkama saama üksinda. Kas katus istub otse peal, kui ta mitte lõplikult kinni tõmmata. Kui elektrilise katuse olemasolul see ei tööta, siis on umbes 20% tõenäosus et saad selle mõistliku raha eest ka tööle. Kui eelmine omanik ei ole näinud selle remondil mõttet, siis ei näe sellel ka sina. (omal kogemusel tehti mulle esindusest pakkumine 50k. Kuna midagi kaotada ei olnud, otsustasin omal käel remontida. Õnnestus, kuid lahendus ei ole kõikseparem. St. iga liigutuse jaoks on vaja nuppu vajutada ja selle mõnele tuttavale selgeks tegemine, mis järjekorras vaja vajutada, on väga keeruline)