155 viskab pöörded "lakke"

#1
Nisuke häda, et teist talve täiesti lambist tekib selline anomaalia - pöörded tõusevad sõltumata pedaali asendist kuskile 2000-3500 kanti. Ainus, mida teha saab, on piduriga kinni puua mootorit ja enamasti selle peale anomaalia kaob mingiks ajaks.



Tegemist siis vanakooli 8v 2.0 TS 155ga. On kellelgi mõtteid itaalia heast elektrist?



:?

155 viskab pöörded "lakke"

#2
ei ole elektrist tõenäoliselt :roll:



pakuks õhku või äärmisel juhul TB-d ennast, mis kinni jääb



võta TB lahti, puhasta ära ja ehk läheb paremaks :wink:



kui kindlasti tahad elektrit süüdistada, siis võta ecu pistik lahti, torka pesasse nr 8 juhe, selle otsa lisa pirn ning pirni teine ots ühenda 12V allikaga...



vajutad 5 korda pedaali ja kukud lugema :wink:



koodid kah:



CODE FAULT

No flash - supply circuit control unit faulty

4444 No stored faults If it does not start carry out tests

1211 Incorrect battery voltage Restore correct voltage by recharging or replacing the battery

1214 Engine temperature sensor faulty B

1216 Throttle angle sensor faulty C

1221 Air flow meter faulty D

1222 Constant idle speed actuator faulty (opening winding) E

1223 Lambda probe regulation faulty F

1224 Heated lambda probe faulty G

1225 Air temperature sensor faulty H

1226 ECU faulty Replace control unit S11

1231 Electroinjectors faulty I

1232 Electroinjectors faulty I

1233 Constant idle speed actuator faulty (closing winding) E

1235 A/C input signal faulty J

1236 Heater/ventilation system (compressor control faulty) K

1243 Petrol pump relay faulty L

1244 Evaporative solenoid valve faulty M

1251 Eprom control unit faulty Replace control unit S11

1252 Speed sensor faulty N

1254 Throttle angle sensor faulty C

1255 Cam angle sensor faulty 0

2111 Knock sensor 1 faulty p

2112 Knocksensor2 faulty p

2113 Knock regulator faulty (voltage regulator) Replace control unit S11

2116 Knock regulator faulty (voltage regulator) Replace control unit S11
Tegelikult ma olen normaalne....