pisi mure alfa romeo 155 ga

#2
Sealt ei võeta õhku...juba ammu :wink:



see "pesa" mille ringitasid peaks olema ette nähtud mootori tõstmiseks (äärmisel juhul võid sinna kolledele kaitse kah peale panna :wink: )



esimese hooga tundub, et midagi on seal küll nihu (need kaks kinnitust) kuid sinna võib vabalt kuuluda ka kliimaradikas (ei meenu, et neid nagasid kunagi märganud oleksin) või mingid voolikuklambid vms...



nüüd hakkas huvitama...
Tegelikult ma olen normaalne....

pisi mure alfa romeo 155 ga

#3
[quote="ts"]Sealt ei võeta õhku...juba ammu :wink:



selge, aga äkki keegi oskab öelda palju võtab 155 1,7 t.spark bensiini sest mul võtab millegi pärast rahulikult sõites kuskil keskmiselt ca 11 l/100km ja see tundub veits palju. Arvan, et tegelikult peaks vähem võtma.

pisi mure alfa romeo 155 ga

#4
Puudu on plastikust õhutoru mis tuleb välja õhupuhasti kopsikust ja läheb teisele poole radikat. Toru kinnitub kahe kruviga nende pildil näha olevate kronsade külge. Praegusel juhul imeb see mootor küll liiga sooja õhku.

Image


Image

pisi mure alfa romeo 155 ga

#5
alfaromeo155 wrote:
ts wrote:Sealt ei võeta õhku...juba ammu :wink:

selge, aga äkki keegi oskab öelda palju võtab 155 1,7 t.spark bensiini sest mul võtab millegi pärast rahulikult sõites kuskil keskmiselt ca 11 l/100km ja see tundub veits palju. Arvan, et tegelikult peaks vähem võtma.


whoah... keskmist 11-100-le ei saa isegi mina 16V-ga :lol:

hauever 2,0 164 (sama mootoriga... ainult natuke suuremaga) on ka 8-l 100-le kättesaamine omaette saavutus... (jah 16V ei ole ökom, kui 8V)



Lahendused-> kuna ilusti pildiga näidati ära, siis külma õhku vaja (ei süüvinud eriti toruotsa- sry... MY BAD), diagnost ei teeks paha ja millise temperatuuriga maanteel sõidad (ehk siis termostaat)?



teine oluline asi on muidugi ka see, kuskohas ja kui pikalt sõidad (2,0 rekordiks oli eelmine talv kaks nädalat vaid linnasõitu-> külma mootoriga -> ja kuluks sai 10,2 100-le)
Tegelikult ma olen normaalne....

pisi mure alfa romeo 155 ga

#6
ts wrote:
alfaromeo155 wrote:
ts wrote:Sealt ei võeta õhku...juba ammu :wink:

selge, aga äkki keegi oskab öelda palju võtab 155 1,7 t.spark bensiini sest mul võtab millegi pärast rahulikult sõites kuskil keskmiselt ca 11 l/100km ja see tundub veits palju. Arvan, et tegelikult peaks vähem võtma.
whoah... keskmist 11-100-le ei saa isegi mina 16V-ga :lol:
hauever 2,0 164 (sama mootoriga... ainult natuke suuremaga) on ka 8-l 100-le kättesaamine omaette saavutus... (jah 16V ei ole ökom, kui 8V)

Lahendused-> kuna ilusti pildiga näidati ära, siis külma õhku vaja (ei süüvinud eriti toruotsa- sry... MY BAD), diagnost ei teeks paha ja millise temperatuuriga maanteel sõidad (ehk siis termostaat)?

teine oluline asi on muidugi ka see, kuskohas ja kui pikalt sõidad (2,0 rekordiks oli eelmine talv kaks nädalat vaid linnasõitu-> külma mootoriga -> ja kuluks sai 10,2 100-le)






On see kindel, et vaja külma õhku? Kuulsin kuskilt, et vaja on talvel sooja õhku :roll: Termostaat sai just talve alguses ära vahetatud. Kas viga võib olla ka küünaltes? kuna avastasin, et pooled juhtmed olid suht lahtiselt peal.

pisi mure alfa romeo 155 ga

#7
:roll:



soe õhk on hea käivitamisel kuid sissepritse üldjoontes saab hakkama igasuguse õhuga 8)



küünaldes? võib olla... aga mitte ainult-> kõige lihtsam on küünlad maha võtta ja vaadatata, mis seal toimub. üldiselt kui küünlad korralikult ei tööta jääb osa kütet põlemata ning lamda peaks segu tagasi keerama...



Üldiselt siiski kipub liigsuur kulu olema tingitud kas lekkest või mõne anduri mittetöötamisest . Neid tingimusi saab vabalt ka ise luua: IAT-> sissetuleva õhu tempandur nt... kui sissetulev õhk ületab normaaltingimusi: mälu järgi vist -30 kuni +50 siis loeb ECU anduri küpse olevaks ning koos sellega elimineerib ka õhulugeja- tulemusena väga uimane auto ja suur küttekulu (sõidetakse peamiselt lamda näidu järgi). Lamda iseenesest on teine potensiaalne küttekulu tõstja (vigase lamdaga saab heade kokkulangevuste korral ka 1,3l mootori 16 100-le liikuma panna :lol: )
Tegelikult ma olen normaalne....

pisi mure alfa romeo 155 ga

#8
Teemasse pikemalt süvenemata (1,5h öö seljataga): pildil 1 on kinnituskoht tõstekonksule (mootori teises servas on konks ka, saad ymber t6sta, kui vaja vahetada mootorit. Kliima radikas on ees all default. Pilt 2: koos kolmanda pildiga - nende kylge kinnitub õhuvõtu toru mis läheb ette paremale nurka (või peaks minema, kui ta seal oleks).



AR 155 2.0 8v