Page 1 of 6

Mure 166-ga

Posted: 14 Feb 2008, 22:52
by myrka000
Nimelt siis hakkas spidomeeter valetama, näitab tunduvalt vähem kui reealne kiirus. Kuskil 100-ga sõites näitab 60. Äkki oskab keegi öelda milles probleem?

Mure 166-ga

Posted: 15 Feb 2008, 00:14
by ts
variante on kolm-> kas saatja, pistikud kehvasti ühendatud/juhtmed lühises või siis hakkab kell ise kustuma :roll:



tuleta meelde, mis tingimustel hakkas ta vähem näitama ning mida enne seda tehti... spido peaks töötama impulsside alusel, seega kehva ühenduse korral läheb osa neist lihtsalt kaotsi



minu esimene 164 näiteks hakkas valetama (kuni nullikukkumiseni) peale kellaplokis pirnide vahetamist esimese niiske ilmaga :roll: järeldus-> said kontaktid kehvasti kinnitatud (kellaplokk maha, pistikud uuesti lahti, puhtaks ja edaspidi ei juhtunud seda enam kordagi)

Mure 166-ga

Posted: 15 Feb 2008, 00:42
by myrka000
tingimusi kui selliseid ei ole nagu märganud eelmine reede hakkas lambist valetama ja siiani. A kas selle vea peaks diagnostika välja näitama? ja kas bensuka ja diisli kellad samad?

Mure 166-ga

Posted: 15 Feb 2008, 10:55
by ts
ei ole samad (võibolla 2,0 spido isegi sobiks... aga)



kui tegemist on saatja veaga, siis seda võiks diagnostika näidata, vastuvõtja poolt igatahes ei tasu unistadagi

Mure 166-ga

Posted: 15 Feb 2008, 13:30
by vedruseib
Janol on üks 2,5 V6 166... usun, et kogu salongi sisu peaks alles olema. Mootori müüs ära. Seega spido kella tasuks uurida ehk.

Mure 166-ga

Posted: 15 Feb 2008, 13:50
by myrka000
nii täna siis natuke uusi sümptomeid, hommikul auto käivitades ja sõites nii kaua näitas õigust auto seisis mootor töötas mõni minut, siis edasi sõites hakkas jälle valetama. ja hiljem korra jälle nii et peale mootori käivitamist nii kaua töötas kuni seisis mõni minut.

Mure 166-ga

Posted: 15 Feb 2008, 13:57
by vedruseib
kontrolli kõik spido kontaktid üle... siis on see viga vähemalt välistatud... vbolla on juhe kuskilt viga saanud või on pistik viletsa kontaktiga... nagu siin eelpool mainitud.

Seda võib ikka juhtuda, et kuskil on mingi oksiidike vahele pugenud...

Mure 166-ga

Posted: 16 Feb 2008, 03:46
by myrka000
ega ei ole muidu kellegi mõnd elektri skeemi spidoka süsteemi kohta?

Mure 166-ga

Posted: 29 Dec 2009, 15:22
by mrt
Võtaks siis selle vana teema uuesti üles.
Auto on sama, lihsalt vahepeal töötas asi korralikult, ükskord enne tegi sama nalja kui oli vihmane ilm.
Sümptomid siis sellised, et hakkab põlema hüüamärk ja mingi hetk kukub kiirus alla.
Nüüd siis selline küsimus et millisest rattast 166 kiirust mõõdab(või kõigist)

Mure 166-ga

Posted: 29 Dec 2009, 17:35
by ts
:|

peaks kõigist mõõtma- [läbi ABS-i ploki ning VDC]

KUID kui üks vahepeal vea sisse viskab, siis see info peaks ilusti talletuma (hüüumärk viitab sellele, et VDC ei toimi- s.t. üks ratastest on vigane; ning mingil hetkel hakkab see arvutamine ilmselt spidot häirima)

ehk siis kõigi rattaandurite kontaktid lahti, puhtaks, ning sama ka plokil - peaks aitama :icon_thumbup:

Mure 166-ga

Posted: 29 Dec 2009, 19:40
by mrt
Tegelesin nüüd teaduslike katsetega.
100-ga sõites spido näitab suti alla 60 km/h, madalatel kiirustel tundub et näitab õigesti.
Kõrvalistuja poolne ratas libedal ja teine ratas asfaltil kiirendades spido seier ei tõuse.
Kohapeal, käsipidur peal rattad ringi lastes näitab spido 0.
Äkki keegi tark oskab selliste andmete põhjal midagi tarka õelda?
Või on mõni 166-e omanik kes viitsikd selle viimase katse järgi teha ja infot mulle jagada.

Mure 166-ga

Posted: 29 Dec 2009, 23:00
by supp
uuri kus spido andur asub, kui asub näiteks mittevedaval teljel, siis võid sussi lasta palju kulub aga kiirus ikka 0

Mure 166-ga

Posted: 02 Jan 2010, 23:44
by alfasiim
minu 166 näitab küll kiirust kui kohapeal rattad ringi lasta :book:

Mure 166-ga

Posted: 27 Jan 2010, 23:58
by arturASE
Tere,

Mure AR 166-ga 99a. On kellelgi tarka nõu jagada, mõnda joonist, kuidas käib 166 esisange eest ära (kus asuvad kinnituskohad, mis detailid peab eemaldama sh rattad, logarid jms), on stange küljes airbagi andur vms. Seda selleks, et kui lähiajal stanget eemaldama hakkan, et siis asi ladusamalt jookseks ja teaks, kas on mingeid nurgataguseid kinnitusi mida ei pruugi esmapilgul nähagi. KIIRE!


Ette tänades vastajatele!

Mure 166-ga

Posted: 28 Jan 2010, 00:14
by mrt
Stange käib lihtsalt ära:
Logarid maha ja mõlema tiiva külge on 3 polti kinnitatud(päris kehv keerata osasid)
Kapott üles, sealt juba näed mida keerata on vaja
Udutulede pistikud tee lahti
Ja stange alumise serva all on ka mingid kruvid
Kui hakkad eemaldama siis saab alles tulede pesuri vooliku lahti teha
Peakski nagu kõik olema, mingeid padja andureid seal küll ei ole :icon_hi: