Oeh, jätkame siis OT siin teemas.
Ka tuttava töökoda võtab vastavalt näole, st õlivahetuse võid saada ka 50 eek eest ja ka ühe alekoki eest. Samuti võib mootori kap rem minna töörahas 3000 eeku, kuigi mees oli 2 nädalat auto all.
Nüüd järgmine asi, kas sa tahad oma PUHTA autoga sinna sisse sõita. Mina pole Alfadega seal enam käind. Töökojas mitu remondimeest- igal suits hambus, õlised tunked seljas, vahest mõnele uuemale masinale visatakse mõni NARTS istmele, et päris õliseks ei saaks jne.
Teiseks, töökoda Tallinnas, remonditud/uus hoone, uus sisustus jne. Kõik see tahab liisingu/laenu tagasimakset. + veel asjaolu, et esinduse töökoda EI SAA sisustada turult ostetud tööriistade/tõstukitega.
Ühesõnaga: alustav ettevõte= suured laenud ja olematu klientuur. Eks see kujuneb ajapikku välja, kas meie kui kliendid võtame selle hinna omaks, st leiame selles mingi lisaväärtuse (minu autol vahetatud detailidel garantii 1 aasta, mida pole mulle kuskil varem pakutud!); et kunagi näiteks ei küsita rohkem kui hinnapakkumine, saan alati tagasi korras ja puhta auto. jne
Või tõdevad eestvedajad, et jah! hind on üle pingutatud, kliente ei käi või pole töödega rahul ja lasevad hinna alla.
Aga kui nüüd lugeda maailma trende

, siis enam esindusi teenib oma elamisraha just serviste pealt. Miks te muidu arvate, et peate juba käima esitule pirni vahetamas servises? Ostes auto seotakse sind teatud ajani konkreetse töökojaga. JA raha võetakse sult ikka, mis said autot ostes alla.
Nii see tänases autonduses on ja üle ilma.
Ma ei tee reklaami, aga üritan ise ka üht ettevõtmist käima saada.
(Tee nüüd tagurpidi arvutus 590 - käive, mille võtab riik. Jääb 500, sellest 100 saab mees(eeldan, et alla selle ei leia meest, kes oskaks uute masinate puhul vigu otsida), see teeb ametlikuks kuluks mehele 170 eeku tunnist, Järgi jääb juba 330 eeku. Nüüd võta kulu administratiivsele poolele (hooldepealik, raamatupidaja, koristaja, juhataja), hoone kulud: küte, vesi, kanal, rent/laen jne. See asi on rikastumisest tegelt kaugel. Kui ikka asja tööle ei saa, et kogu aeg on kolm masinat sees, siis on suht kriitiline. Aind masina müügile loota ei saa, sest alfa pole ÕNNEKS mingi toyota, mida igal 2 eestlasel.
Arvan, et see pole kallis hind. Aga mis ma ka tean, ma ei remondi ju autosid

See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
