Hinnatemaatika autoteemast minema :)

#1
odott... 590 on siis veel ilma käibeta tunnihind või ?? Mis kuradi hinnateatamise poliitika see on ? küsid hinda, öeldakse üks number ja pärast arve peal keeratakse kirves + käibemaks selga?? nii ei sõideta rallit...



Hiljuti vaatasin mingi autosalongide nahatöödega tegeleva firma kodukat, seal olid ka .. kogu salong 24k ja siis paar rida hiljem, hindadele lisandub käibemaks... no tere tere... miks peab kliend mingeid arvutusi tegema et lõpphinda teada...?
inz164 wrote:pilot vaatas oma targast raamatust siduri vahetuse normtunde ja vastuseks sai 5,5 tundi see korrutada vist 590 kr summa 1,18 ga vastuseks saame sitaks raha
Eesti Saabiklubi ja foorum

Hinnatemaatika autoteemast minema :)

#4
Oeh, jätkame siis OT siin teemas.



Ka tuttava töökoda võtab vastavalt näole, st õlivahetuse võid saada ka 50 eek eest ja ka ühe alekoki eest. Samuti võib mootori kap rem minna töörahas 3000 eeku, kuigi mees oli 2 nädalat auto all.

Nüüd järgmine asi, kas sa tahad oma PUHTA autoga sinna sisse sõita. Mina pole Alfadega seal enam käind. Töökojas mitu remondimeest- igal suits hambus, õlised tunked seljas, vahest mõnele uuemale masinale visatakse mõni NARTS istmele, et päris õliseks ei saaks jne.

Teiseks, töökoda Tallinnas, remonditud/uus hoone, uus sisustus jne. Kõik see tahab liisingu/laenu tagasimakset. + veel asjaolu, et esinduse töökoda EI SAA sisustada turult ostetud tööriistade/tõstukitega.

Ühesõnaga: alustav ettevõte= suured laenud ja olematu klientuur. Eks see kujuneb ajapikku välja, kas meie kui kliendid võtame selle hinna omaks, st leiame selles mingi lisaväärtuse (minu autol vahetatud detailidel garantii 1 aasta, mida pole mulle kuskil varem pakutud!); et kunagi näiteks ei küsita rohkem kui hinnapakkumine, saan alati tagasi korras ja puhta auto. jne

Või tõdevad eestvedajad, et jah! hind on üle pingutatud, kliente ei käi või pole töödega rahul ja lasevad hinna alla.

Aga kui nüüd lugeda maailma trende :lol: , siis enam esindusi teenib oma elamisraha just serviste pealt. Miks te muidu arvate, et peate juba käima esitule pirni vahetamas servises? Ostes auto seotakse sind teatud ajani konkreetse töökojaga. JA raha võetakse sult ikka, mis said autot ostes alla.

Nii see tänases autonduses on ja üle ilma.



Ma ei tee reklaami, aga üritan ise ka üht ettevõtmist käima saada.

(Tee nüüd tagurpidi arvutus 590 - käive, mille võtab riik. Jääb 500, sellest 100 saab mees(eeldan, et alla selle ei leia meest, kes oskaks uute masinate puhul vigu otsida), see teeb ametlikuks kuluks mehele 170 eeku tunnist, Järgi jääb juba 330 eeku. Nüüd võta kulu administratiivsele poolele (hooldepealik, raamatupidaja, koristaja, juhataja), hoone kulud: küte, vesi, kanal, rent/laen jne. See asi on rikastumisest tegelt kaugel. Kui ikka asja tööle ei saa, et kogu aeg on kolm masinat sees, siis on suht kriitiline. Aind masina müügile loota ei saa, sest alfa pole ÕNNEKS mingi toyota, mida igal 2 eestlasel.

Arvan, et see pole kallis hind. Aga mis ma ka tean, ma ei remondi ju autosid :P
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Hinnatemaatika autoteemast minema :)

#6
Mina tänu oma töödele olen just harjunud, et kõik hinnad on ILMA käibeta. Muidugi katsu vanaemale selgeks teha, et leib maksab 9.50 + km :D



Küll tuleb ka valus kättemaks saabimeestele korraldada nende oma foorumis. küll leiame asja, mille kallal ilkuda :D
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Hinnatemaatika autoteemast minema :)

#7
võta "uuem" GM põhi saabifoorumis teemaks ntx

opel vectrast tehti scania logoga brandides hoopis "väärtuslikum" toode :P



ja käibemaks on ilmselt selleks, et roolijoodikutest ja varastest politseiametnikke üleval pidada



see roolijoodik kes vabaks sai on muide samalt korruselt ja samast osakonnast kui need tõbrastest politseinikud kes mu audo küljest omale manti VARASTASID

Hinnatemaatika autoteemast minema :)

#8
tegelikult asi on selles, et keegi julges oma reaalse hinna

välja öelda, respekt 8)



mõned tegelased kes sussutavad nö odavate hindadega,

tegelikult on veelgi kallimad



näiteks hiljaaegu muinu hea tuttav käis oma MB ga odavas töökojas

makstes rooliotste vahetuse eest 1000 kr mustalt ilma km ta



mina sain sama asja tehtud kallis töökojas 400 + km

ja lisaks 30 päeva maksetähtaega 8)



sõber käis vahepeal veel juppe ringi vahetamas 8)

täna just viinlesime ja tuli jutuks

kusjures ta teab seda töökoda kus mina käin tegemas

aga ikka läks sinna kuhu on harjunud käima :x



vot nii on lood 8)

Hinnatemaatika autoteemast minema :)

#15
Soomes müüakse ju Alfasi Porschega ühes majas. Siis ju kõik loogiline. Eestis Carmuses ka tunnihind 590.- . See +/- 50 krooni võrreldes teiste markide hoolduste tunnihinnaga pole mingi näitaja , pea-asi , et töö hästi tehakse. Samas isegi kui tunnihinne oleks veidi madalam , poleks vanemaid autosi seal ei rohkem ega vähem.

Selline on minu(3 postitusega foorumilugeja) tagasihoidlik arvamus.