esimene mure- ise kasutan poolsünti (kuna täissünt kipub kuidagi kiirelt ära kaduma) iseenesest on aga AR poolt lubatud kasutada vaid täissünti
(ja loomulikult vahetada õigeaegselt mitte alles koos hammasrihmaga
)
õhukululugejad ei ole üsna kindlasti samad (ei ole küll täiesti kindel, millist 24V mootoril kasutatakse- tean kindlalt, et 12V ja Q4 puhul on isegi tööpõhimõte erinev 12V kasutab AFM-i, Q4 MAF-i), kuid tehase viitekoodid on igatahes 12V ja 24V AFM-i puhul erinevad.
üldiselt kui sinu 24V kasutab siiski AFM-i (osadel kasutab- viimased juba MAF-iga), siis võid proovida, kuid tulemust ei oska ette öelda (suure tõenäosusega on selleks vale segu)
õhukulumõõtjatest üldiselt- 164 omab igale mootorile (2,0TS; 2,0 R TB; 2,0V6 TB; 3,0 12V; 3,0 12vQV; 3,0 24V ja 3,0 24v QV/Q4) vastavat õhukulumõõtjat, millest ainsana ilma softi torkimata mõikab 12V QV oma 12V tavalisele mootorile
mootoritüübiti on lugejate koodides küll vahe sees, kuid need on omavahel vahetatavad.
Tegelikult ma olen normaalne....