rehvid (goodyear eagle f1) ei ole just esimeses nooruses selle foto kvaliteedi põhjal (eestist ostes jääb antud mõõt ca 2000 raha kanti tk... 16 000 auto kohta)
__
parandage mind kui see pole nii aga 98 aasta autol peaks armatuurivalgus olema roheline ja dekoratiivpaneelid puiduimitatsioon (ka rool)... (ehk mingi hilisem salongituuning v eksitus aastaarvu sisestamisel)
__
V6 puhul jälgi peamiselt vabariigi valitsuse eelnõud luksusmaksu osas
igal muul juhul võta asja rahulikult... kõike sedasama mida iga teise mootori puhul... mahlade värv olgu selge ja kõrvalisi helisid ei tohi esineda ühelgi reziimil.
___
alfal on suht jäik veermik, sõida ka ebatasasel teel ja kuula lõtke (tänu jäikusele on ka pisike lõtk üsna valju kolinana kuulda)
___
98 aasta autol vaata kriitilise pilguga ka korrosiooni osas peale... esirataste taga karbil kipub värv loobuma tsingi kaitsmisest ja lahti tulema...
esimeste rattakoobaste servad kipuvad ka loovutama värvikilde - kuigi nad sellest veel rooste ei lähe.
rattakoobastes tekib rooste esimeste rattakoobaste tagumisele siseservale kus pole logari kaitset... kiika see ümbrus läbi kus tuleb rooliots silda sisse!
ülejäänud kere peaks suht pommikindel olema.
hoolsamalt kiika põhja alla kus kindlasti ei tohiks olla läbivat roostet... kerge rebase saab sealt lihtsa vaevaga ära ehmatada.
__
kui hind ja masina eisukord tunduvad tasakaalus olevat, ning hing ikka alfat ihkab, siis GO FOR IT
2,5 vaatamata raskemale ninale (võrreldes R4-ga) on minu meelest VÄÄGA MÕNUS
