:icon_wtf:
sidurikojast? :icon_shocked:
sinna ei tohiks kohe kindlasti mitte dot-4 jõuda :icon_thumbup:
99,9% juhtudest on siduri töösilinder käigukasti korpuse peale kinnitatud (teoreetiliselt võib seal muidugi mingi karp peal olla, kuid suht kaheldav)
üldiselt kui teed kapoti lahti, vaatad juhipoolsesse serva, siis peaksid nägema käigukasti peal sidurihooba, mille küljes on töösilinder (näeb välja täpselt .. või siis umbstäpselt selline nagu pilt numbriga 2)
kui oled selle leidnud, siis palu kellelgi sidurit vajutada ja vaata, kas ja kui siis kuidas hakkab liikuma kummist kate ning nirisema dot-4 märgistust kandev vedelik
99% juhtudest on töösilindrite probleem nimelt tingitud kehvast kummilutist ning selle vahelt läbi pääsenud mustusest, mis on sisemise manseti ära tapnud.
156 oma pole kunagi otsinud, kuid 164 oma maksab B osana midagi 500 natuke ning 155 oma 350midagi eeki
vahetamiseks on parimal juhul vaja paar kopsikut eest ära tõsta (ah jaa... splinditange ja mutrivõtit on kah vaja

)
EDIT: mansetid on ka eraldi vahetatavad tegelikult... kuid uus on ikka parem (vastasel juhul pead hakkama ka silindrit ennast paika lihvima)
edit2: originaalosa peaks maksmakah peaaegu mitte midagi (midagi 800 ringi ehk?)