Alfa Romeo 166

#1
Tere kõigile alfaisaste fännidele. Esiteks vabandan väga, kui teema sai valesse kohta, kuid mingit ostuabi teema või muud ma ei leidnud, kui keegi mode arvab, et teema on vales kohas, võib ta selle kerge südamega õigesse alafoorumisse liigutada. Iseenesest küsimus siis selline, et pakuti mulle ühe teise auto vahetuseks Alfa Romeo 166-te, mootoriks 3.0 v6 ,kas keegi oskab rääkida lähemalt sellisest mudelist nagu Alfa Romeo 166? Kuna mul antud automargi ja mudeliga kogemused puuduvad, siis äkki keegi oskaks öelda, kui kallis on teda üleval pidada, oma kogemusi jne. Mida veel näiteks autot vaatama minnes kriitilise pilguga uurida jne. Igasugune info teretulnud.

Ette tänades, Mart.

Re: Alfa Romeo 166

#2
:hi:

Ostuabi tõepoolest veel ei ole :-)

On see planeeritud juba pikalt aga... noh jah.

Põhimõtteliselt saad ülevaate siit : http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2109

Üldinfona veel-> 3,0V6 näol on tegemist ütlemata hea mootoriga. Kui sinna juurde lisada ka kõik muu, mis teeb 166 võrratuks (nahksisu, manuaalkast ja korralik hooldusajalugu), siis on tegu ülimalt mugava autoga, mis vajaduselt sõidab ka keskmisest oluliselt kiiremini.

Varuosad üldjoontes ei ole üle mõistuse haruldased ja kallid (kui just auto ei ole nii käest lastud, et "kõik" on vaja välja vahetada).

Ülalpidamiskulud sõltuvad otseselt sellest, kuidas autot on siiani hoitud ja kaua Sa autoga sõita kavatsed (ilma hooldusteta sõidab Alfa oluliselt vähem, kui Audi või BMW... piltlikult siis võiks öelda, et kui eelmainitud markide sama kategooria mudelid võivad lääpas ratastega ja kolisedes läbida veel 50 tuh ja peale, siis samas seisus Alfa annab märku liikumise sobimatusest juba umbes poole varem).

Üldjoontes aga hooldus sama perioodi analoogsetest mudelitest oluliselt ei erine.

Alfadel on läbi aegade olnud väga väga suureks murekohaks elekter -> reeglina on probleemid põhjustatud viletsatest pistikutest ja katetest. Suured Alfad (164 ja 166) on sellest probleemist suhteliselt vabad (suurimaks elektriprobleemiks 166 puhul võiks pidada lekkiva salongiradika tõttu surevaid automaatkasti juhtplokke-> taaskord nagu kõigil). 145/146/155 ja 147/156 pisikesi häirivaid elektriprobleeme 166 puhul ei kohta :angel:

Mida uurida:
- sillad (kas rattad on sirged, kas sõites on kuulda kolinaid on jne)
- lisavarustus (absoluutselt kõik tuled armatuuris peavad toimima, kõik nupud peavad midagi tegema jne. )
- remondi ja hooldusajalugu (kelle käes kui kaua masin on olnud jne -> ARK-i raport oleks väga ajakohane). Võid muidugi auto numbri ka siia hõigata, ehk on tegu "tuttava" aparaadiga.
- eriti palju tähelepanu pööra sellele, mida müüja Sulle vigadena välja toob (ja kas toob)
muidugi klassikaliselt vedelike tasemed ja olukord (mida mustem õli, seda kehvem, sama ka jahutusvedeliku, pidurivedeliku ja roolivõimu kohta)

Minu poolt hetkel kõik
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 166

#3
Lood on nüüd niikaugele jõudnud, et oleks tuline soov ka midagi remontida. Valisin välja loomulikult V6 mootoriga isendi(166).
Aga sellel masinal on mõned vead juures. Seierid pidavat mitte korrektselt töötama. Liiguvad sinna kuhu ise tahavad (bensu näitur ja temp näitur).
Ja kas keegi teab kui palju läheb sellel rihma vahetus maksma? Mul omal ei ole apsoluutselt mitte mingit ettekujutustki mis rõõmud ja mured mind sellemasinaga ees ootamas on. Ma panen siiaigaksjuhuks selle masina müügikuulutuse lingi ka ehk keegi on seda lähemalt uurimas käinud või teab midagi sellest isendist :D
http://www.auto24.ee/used/1373388

Re: Alfa Romeo 166

#4
Pioneer wrote:Lood on nüüd niikaugele jõudnud, et oleks tuline soov ka midagi remontida. Valisin välja loomulikult V6 mootoriga isendi(166).
Aga sellel masinal on mõned vead juures. Seierid pidavat mitte korrektselt töötama. Liiguvad sinna kuhu ise tahavad (bensu näitur ja temp näitur).
Ja kas keegi teab kui palju läheb sellel rihma vahetus maksma? Mul omal ei ole apsoluutselt mitte mingit ettekujutustki mis rõõmud ja mured mind sellemasinaga ees ootamas on. Ma panen siiaigaksjuhuks selle masina müügikuulutuse lingi ka ehk keegi on seda lähemalt uurimas käinud või teab midagi sellest isendist :D
http://www.auto24.ee/used/1373388
Hmmm..... :think: Vin kood oleks hea aga hetkelise päringu järgi oli viimane ülevaatus tehtud 2011ja lõppes 2012,
Seega puudub ülevaatus ja ka kehtiv liikluskindlustus. Seega tundub et auto millegipärast pikalt seisnud :thumbdown:
Seismine on auto surm. Ilmselt ämblikud kollektorisse pesa ka teinud, juhul kui auto ei liigelnud ilma kindlustuse jaTÜV-ta.
Rihma komplekt koos pingutiga ca 150 €. Ma ei tea mis pakkumisi paigaldusele saad. Sel motol vaja nukkvõllid ära vaja fikseerida.
Last edited by Crosswagon on 02 Feb 2014, 17:55, edited 1 time in total.
Ussi ja Risti fänn! Pese oma suu puhtaks enne kui Alfa Romeost räägid ja õpi parem autode ajalugu!

Re: Alfa Romeo 166

#7
Pioneer wrote:Et selle ostuidee peaksin kohe kiirelt maha matma siis?
Siis mitte kui soovid seda projekti korras taastada ja on selleks ka piisavaid vahendeid, aga sõitma saad ilmselt peale korralikku remont, iseasi kuidas antud isendi kere seisukord on.
Ussi ja Risti fänn! Pese oma suu puhtaks enne kui Alfa Romeost räägid ja õpi parem autode ajalugu!

Re: Alfa Romeo 166

#8
Kurat no ilgelt tahaks ikka Alfat omada. Kas siin Tartu inimesi ka on? 2kki keegi viitsiks seda masinat vaatamas k2ia. Mul siit Rakverest minnes oleks veidi kahju oma ajast, kui see osutub korralikuks raipeks. Mingid pisikesed vead elaks yle aga keret8id ja mingeid meeletuid mootorijuppide vahetusi kohe ette v6tta ei sooviks. Ta v6iks ikka niikaua kesta, et mind Rakvereni kohale tooks ilma treilata :)

Re: Alfa Romeo 166

#10
Pioneer wrote:Kurat no ilgelt tahaks ikka Alfat omada. Kas siin Tartu inimesi ka on? 2kki keegi viitsiks seda masinat vaatamas k2ia. Mul siit Rakverest minnes oleks veidi kahju oma ajast, kui see osutub korralikuks raipeks. Mingid pisikesed vead elaks yle aga keret8id ja mingeid meeletuid mootorijuppide vahetusi kohe ette v6tta ei sooviks. Ta v6iks ikka niikaua kesta, et mind Rakvereni kohale tooks ilma treilata :)
No hetkel see kindlasti võimatu kuna puudub tehnoülevaatus ja kindlustus. Foorumis üks 164 kah müügis sama mootoriga ja suht hea varustusega. Hind ka peaaegu sama. Mina alustasin sama mudeli ja lahjema motoga.
Ussi ja Risti fänn! Pese oma suu puhtaks enne kui Alfa Romeost räägid ja õpi parem autode ajalugu!

Re: Alfa Romeo 166

#11
Ega ma olen nii piiri peal, et kas varuosadeks võtta või tervelt pakkuda. Kõrini on sellest heategevusest. Ostad mõne remontivajava pilli, paned juppide ning tööga paar tuhat juurde ja siis annad tuhandega ära. Küllalt neid mootoreid ja muud kraami remonditud. Enamus seda ei hinda. Eile oli ilus näide kui pakuti vahetuseks Audi A4 95.a. 1,6 planku ja omanik soovis veel 150 peale. 5 a. vanem auto ja mida ei tahaks ka ilma eest. Sellised vanad pole alfat väärt. Sellepärast ma enam üle ei pinguta. Kui 1000 ga ära ei lähe siis tõmban osadeks. Sõidukorras auto, ei kolise, mootor töötab korralikult. Tegemist muidugi tahab, aga ei midagi kaelamurdvat. Kui täna ära ei lähe siis soodukaga enam ei anna.

Re: Alfa Romeo 166

#12
Paistab, et alfast eriti lugu ei peeta. Isegi nii palju et kohale tulla. Kahjuks ma ei saanud seda autot kohe oma valdusesse kui Toivo st. omanik lahkus Eestist ja sellepärast käis auto läbi kolme vahendaja. Kõik lootsid normaalset kasumit, aga hooldada ei viitsinud ja lõpuks viimane loobus. Muidu oleks see auto tõesti juba romulas olnud. Toivo ise pani muidugi selle auto alla korraliku summa. Hooldused tehti TRK s. Muidugi seisnud on ta küll ligi 3 aastat, aga sellegi poolest toimetab päris hästi. Suure külmaga töötasid kõik ukselukkud ja käivitus ideaalselt. Roolilatt on kunagi tehtud TRK kaudu ja rool väga kerge alfa kohta. Roostet pole leidnud. Tuled, klaasid terved. Nahk korralikum kui mõnel uuemal. Olen neid 166 si Leedus käinud vaatamas, mis Saksast ja Itaaliast toodud ja isegi paljud 2005 omad nägid välja palju hullemad. Eriti diislid.

Re: Alfa Romeo 166

#15
Jan1 wrote:Ega ma olen nii piiri peal, et kas varuosadeks võtta või tervelt pakkuda. Kõrini on sellest heategevusest. Ostad mõne remontivajava pilli, paned juppide ning tööga paar tuhat juurde ja siis annad tuhandega ära. Küllalt neid mootoreid ja muud kraami remonditud. Enamus seda ei hinda. Eile oli ilus näide kui pakuti vahetuseks Audi A4 95.a. 1,6 planku ja omanik soovis veel 150 peale. 5 a. vanem auto ja mida ei tahaks ka ilma eest. Sellised vanad pole alfat väärt. Sellepärast ma enam üle ei pinguta. Kui 1000 ga ära ei lähe siis tõmban osadeks. Sõidukorras auto, ei kolise, mootor töötab korralikult. Tegemist muidugi tahab, aga ei midagi kaelamurdvat. Kui täna ära ei lähe siis soodukaga enam ei anna.

See puhas tõde olen ise ka müüa tahtnud ideaalses korras autot ja ei saanud üle pastlaks aetud saksa masina hinna kuigi minul oli korras masin. Pigem müüa nii kuidas on ja oli ja teenid rohkem.
Ussi ja Risti fänn! Pese oma suu puhtaks enne kui Alfa Romeost räägid ja õpi parem autode ajalugu!
cron