AlfaSport Track Day 27.07.2008 NB! JÄÄB ÄRA

#1
AlfaSport MTÜ

Track Day

Est-Ring, Audru Vald, Pärnumaa

Pühapäeval 27.07.2008





JUHEND

1.AEG JA KOHT

1.1 Sõidutreeningu korraldab Alfasport MTÜ. Sõidutreening toimub Pühapäeval, 27. juuli 2008. a. Pärnu maakonnas, Audru ringrajal. Rada on avatud 10.00 – 20.00



2. REGISTREERIMINE

2.1 alates 08.07.2008, kuni 25.07.2008 toimub eelregistreerimine, mis loetakse toimunuks peale osalustasu laekumist.

2.2 Osalemistasu peab olema laekunud hiljemalt 25.07.2008

2.3 Vabade kohtade olemasolul saab registreeruda ka kohapeal.



2.4 Registreerumiseks saata e-mail erki (at) alfasport.ee

Registreerumiskirjas ära märkida:

Osaleja nimi

Auto mark ja mudel

Auto võimsus kW

2.5 Registreeruda saab maksimaalselt 40 osalejat.



3. OSALUSTASU

3.1 Osalustasu on 450.-kr ja tasutakse ülekandega Alfasport MTÜ arveldusarvele 221040635007, hiljemalt 25.07.2008. Vabade kohtade olemasolul saab kohapeal tasuda sularahas, sel juhul on osalustasu suurus 500.-kr.



4. PROGRAMM

4.1 Audru ringrajal juba kohal viibijatele.

10.00 - Kohtunike ja esimeste osalejate koosolek.

10.15 - Rada avatakse sõitudeks ilma ajavõtuta.

3.2 Tallinnast liikujatele:

09.30 - kogunemine Pilot Motors esisel parkimisalal.

09.45 - kolonnis liikumine võistluspaika.

10.00 - kolonniga liidetakse Laagri Maksimarketi parklas ootavad autod.

12.00 – osalejate üldkoosolek, rajaga tutvumine.

12.30 - sõitude algus koos ajavõtuga.

17.00 - ürituse lõpetamine ja kiiremate motiveerimine.

18.00 - Rada avatakse taas sõitudeks ilma ajavõtuta.

20.00 - Raja sulgemine.



5. ÜRITUSE KÄIK

5.1 Rada avatakse sõitudeks 10.15.

5.2 Rajale lastakse sõitma korraga max 8 autot.

5.3 11.50 sõitmise vaheaeg. Algab ajavõtu transponderite kinnitamine autodele.

5.4 12.00 Algab osalejate koosolek.

5.5 12.30 Ohutusauto järel rajaga tutvumine ja transponderite kontroll.

5.6 Ajasõidud toimuvad 6 …10 auto kaupa rajal. Esmalt sõidetakse 1 soojendusring, mille jooksul võetakse eessõitjaga ohutu pikivahe (ca 150-200m). Järgneb 5 ajavõtuga ringi, millele järgneb sõidu lõppu tähistav finishilipp ja seejärel jahutusring.

5.7 Starditakse kahes elavas järjekorras vaheldumisi, parempoolne järjekord aeglasematele autodele ja vasak kiiretele.

5.8 Möödasõidumanöövri ohutuse eest rajal vastutab möödasõitva auto juht, möödasõidetava auto juhil soovitatakse möödumise hõlbustamiseks kiirust veidi vähendada, hoida raja paremale servale ja möödujale parema suunatulega märku anda. Mees-mehe-vastu võidusõit on keelatud!

5.9 Korraldajal on õigus ohtlikku sõidustiiliga auto ürituselt kõrvaldada.

5.10 Autos võib olla ajasõitude ajal kuni 1 kaasreisija.

5.11 Ringiajad ilmuvad jooksvalt boksialas asuvale teadetetahvlile.

5.12 Kokkuvõtlik ajavõtulogi avaldatakse veebis.



6. ÜLDISED REEGLID

Allpool toodud reeglid on kohustuslikud kõikidele osavõtjatele. Korraldaja jätab endale õiguse kõrvaldada treeningpäevalt osalejad, kes reeglitest kinni ei pea.

6.1 Autod peavad olema tänavasõiduks kõlbulikud, läbinud ARK tehnilise ülevaatuse ning vastama tehnilistele tingimustele võistluse igal ajahetkel. Tehnilise komisjoni otsusega võidakse starti mitte lubada autosid, mille tehniline seisukord võib võistluse käigus ohtlikuks muutuda sõitjatele või kolmandatele osapooltele ning mis võivad häirida võistluste kulgu.

6.2 Kõikidel osalejatel peab olema ette näidata juhiluba, auto tehniline pass, volitus (vajadusel) ja kehtiv kohustusliku liikluskindlustuse poliis.

6.3 Rajal peavad sõitjad kandma kinnirihmatud ja vigastusteta auto- või motokiivrit. Kiivril peab olema e-tähistus, DOT-markeering või FIA homologatsioon (võib olla aegunud). Kiiver peab olema puhas, pragudeta ja rebenditeta, ning ei tohi olla ülevärvitud. Turvavöö peab olema kinnitatud. Kui autos on kaassõitjaid, peavad ka nemad kiivrit kandma ja olema kinnitatud turvavööga.

6.4 Boksipiirkonnas on kiirusepiirang 10 km/h. Olulise rikkumise korral eemaldatakse rikkuja.



7. ÜRITUSE EESMÄRK

7.1 Üldise liiklusohutuse tõstmine ning parandada osalejate autovalitsemisoskust piirsituatsioonides ja seeläbi suurendada liiklusohutust

7.2 võimalusel premeerime mitterahaliste auhindadega Alfa-Romeo marki sõidukiteid, kes sõidutreeningu käigus on sõitnud parimaid ringiaegu, kui klassis on vähemalt 5 sõitjat, ajavahemikul 12.30 …17.00

7.3 Premeeritavad klassid „Alfa-Romeo“

7.3.1 125kW (erandiga, kuni 139kW*)

7.3.2 üle 126kW

7.3.3 "(nn. tänava)slikkidega" Alfa-Romeod sõltumata kW hulgast

7.4 Vabaklass- kõik ülejäänud autod ... sõltumata rehvist - neile märgitakse lihtsalt ajad ehk neile on see ainult treeningpäev



* kuni 139kw - juhul kui autol on kuni 5 silindrit ja veavad esirattad



8. REHVID

8.1 Kasutada ei tohi naastrehve.



9. VASTUTUS

9.1. Ürituse korraldaja ei vastuta võimalike õnnetuste ja nende tagajärgede eest.

9.2. Osaleja vastutab tema kätte usaldatud transpondri eest. Kaotatud või lõhutud transpondri

eest nõutakse hüvitis.

9.3 NB! Siiski ei saa välistada, et juhul kui ürituse käigus tekib kahju kas autodele või inimestele, keelduvad kindlustusseltsid seda kahju hüvitamast. Seega kui osalejal puudub oma kindlustusseltsi kirjalik kinnitus kindlustuskatte olemasolu kohta antud üritusel, tuleb arvestada, et kindlustuskate puudub ja osaleja on kohustatud kõikvõimaliku tekitatud kahju hüvitama oma taskust. Sama kehtib loomulikult nende suhtes, kelle autod on üldse vabatahtlikult kindlustamata.






Image


Alfad väike

Magnar Meinart Auto - Alfa Romeo GT - 122 kW

Lauris Balins - Alfa Romeo 155 2.0 8V 104kW

Ivars Vilkens - Alfa Romeo 156 - 1.6TS - 88 kW

Janis Murnieks - Alfa Romeo 156 2,0TS - 114KW

Edgars Čoka - Alfa Romeo GTV 2,0TS - 110kW



Alfad suur



Alfad spetsiaalrehvidel

Stelle Bend - Alfa Romeo 156 GTA - 184kW



Vabaklass

Vaiko Karusion - Honda Civic Type-R 2007 - 148 kW - TAGASI MAKSTUD

Janek Gridin - VOLVO S60R - 221kW - TAGASI MAKSTUD

Kaspar Jürgens - Saab 900 - 175kw
Last edited by E.T. on 23 Jul 2008, 11:02, edited 18 times in total.

AlfaSport Track Day 27.07.2008 NB! JÄÄB ÄRA

#2
väike näpukas on kuupäevadega juhtunud:



JUHEND

1.AEG JA KOHT

1.1 Sõidutreeningu korraldab Alfasport MTÜ. Sõidutreening toimub Pühapäeval, 25. juuli 2008. a. Pärnu maakonnas, Audru ringrajal. Rada on avatud 10.00 – 20.00



2. REGISTREERIMINE

2.1 08.07.2008 ... 25.07.2008 Algab registreerimine (registreerumine on toimunud peale osalustasu laekumist).

2.2 Osalemistasu peab olema laekunud 25.07.2008



et mõista, aru saada ja toimida tuleb nii, et pühap, 27.07 on trackday ja regada saab kuni 25.07? (ei ole mõeldud norimisena, vaid lhitsalt selguse huvides :D )

AlfaSport Track Day 27.07.2008 NB! JÄÄB ÄRA

#4
Näpukas kuupäevade osas remonditud



_



jah, kuni reedeni 25.07 saab eelregistreeruda saates selleks meili ja tasudes osalustasu 450.-kr MTÜ arveldusarvele

- kui reedeks 25.07 ei ole siiski oma soovist teatatud ja seda ülekandega kinnitatud, saab vabade kohtade olemasolul teha seda ka kohapeal - tasudes sellisel juhul osalustasu 500.-kr sularahas



_





palun ärge jätke omi otsuseid viimasele minutile, kes ees see mees registreerumisel...



vabaklassi kutsena läheb teema üles ka:

saabnet

bmw-club

opentrack

ccg



_

AlfaSport Track Day 27.07.2008 NB! JÄÄB ÄRA

#6
shikaan tuleb . see aitab hoida natukenegi kontrolli all looka minemise kiiruse... ehk tagab olulisel määral ohutust.

punane 164 sõitis kiiremini kui tehnika ja oskused lubasid... igal muul juhul oleks ta rajal püsinud -st. enamus osalejaid läbis siiski looga terve päeva jooksul puhtalt ja puudeteta.





OT shikaan minule teadaolevalt jäeti ära pidurite säästmiseks.

senimaani on OT shikaan olnud, et ajad oleks võrreldavad.





kui leidub veel kindlalt ilma shikaanita sõita soovijaid, siis mõtleme mingile lahendusele!

AlfaSport Track Day 27.07.2008 NB! JÄÄB ÄRA

#7
Et siis, mis vahe on motoSPORDI kiivril ja tänavale lubataval kiivril? Ma saan aru, et punkt on mõeldud selleks, et hoida ära hoki-, militaar- ja ehitaja kiivreid, aga siiski tahaks selgust, kas mõeldakse tõesti võistluskiivrit (mingid FIA reeglistiku numbrid peaks siia panema vist), või käib ka "tänavakiiver"
E.T. wrote:* Motospordiks mõeldud kiiver, E-tähistusega.
Eesti Saabiklubi ja foorum

AlfaSport Track Day 27.07.2008 NB! JÄÄB ÄRA

#8
Kindlasti ei mõelda selle all FIA homologeeringuga kiivreid, vaid ka tänavaliikluses kasutavaid motokiivreid. On ju välja reklaamitud et rajapäevadel hea kasutada vananenu homologeeringuga kiivreid. Kusjuures tehakse vahet ka moto ja jalgrattakiivritel, ehkki viimased võivad väliselt väga sarnased olla.

Jalgrattakiiver:
Image
a.k.a Anthrax

AlfaSport Track Day 27.07.2008 NB! JÄÄB ÄRA

#11
Segame vett...



Kui tulen sõitma- esirehvid tänavaslikid, tagarehvid tavalised tänavarehvid, mis klassi siis kuulun? :D



Pähe panen suusakiivri ja ühe piibu tõmban mootorilt maha?



:lol:



Aga muidu regan end ära: essa???
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AlfaSport Track Day 27.07.2008 NB! JÄÄB ÄRA

#13
stelle - pole sinu meili saanud

esimene on hoopis vaiko vabaklassis ;)

s

bnd - lisaks meenutan, et sa ise oled korraldaja, ehk ole meheks pane ka oma küsimusele vastus objektiivselt!



inz - kõik on oodatud. sinu jaoks on isegi meene välja pakkuda ;)





__



registreerumismeilidest saab huvitavaim olema lumani oma ... BiT v Q

ootan huviga

__





üldharivaks teadmiseks - kaasas on lisaks finishilipule ka:

sinine lipp - kohustab mööda laskma kiiremat sõitjat!

must lip - võtab võistleja (kellele lippu näidatakse) rajalt maha