
Olen omanud juba mönda aega üht muhedat ja kapriiset alfat. Alfa sai ostetud just tema välimuse pärast. Kellegile peavad ju meeldima ka vähe omanäolised masinad. Autot olen omanud kuskil 7 kuud umbes ja selle ajajooksul olen teda sipa nokitsenud. Mootor on 2.4 jtd ja 100 kw.
Mis masinaga tehtud ja mis plaanis. Oh plaane ja mötteid on palju, aga eks vaikselt teeb, kuniks valmis saab äkki

Tehtud tööd:( umbes ajaline järjestus)
¤Ülemised öötsad ees. (töö oli valutu ja kiire)
¤Esimesed stabika puksi. ( Kes teinud see teab kui palju vöörsönu saab selle tööga ära öeldu, aga tulemuseks oli kobina vaba söit)
¤Kliima täitmine ja remont (vahetusse läks röhuandur? asus vasakul nurgas ees, immitses vaikselt läbi. Päris üks kord sai käidud värvainet sisse panemas ja otsitud töökojas leket, aga hetkel terve suvi söidetud jaheda autoga ja rööm oh rööm

¤Starteri värskendus ( üks päev suvalisel ajahetkel arvas, et aitab tänaseks, kondrolliti üle ja vahetati köik jupid välja mis olid vajalikud )
¤Karteri keevitamine ja tihendite vahetus. (üldiselt kujunes suht valutult, kui välja jätta ned faktid, et enne mind oli keegi möned keermed üle keeranud ja eiranud fakti, et neid saab ka korda teha

¤klapikambri kaane tihendi vahetus. (Vana oli kalk ja lapitud juba eelnevalt silikooniga kövasti, 10 euri ja asi kuiv)
¤esimese rattalaagri vahetus
¤ tagumiste pidurite remont( uued klotsid ja sadulate remont pluss paremapoole sadula vahetus, Vahetuse käigus selgus, et nii piduri toru kui ka öhutus nipple kinnitamiseks oli kasutatud torude keerme teipi. Loogiline, et keermed sadula sees olid maha keeratud. Hetkel tehnoülevaatus ütles, et väga head pidurid said )
¤Vedrude vahetus. (ees oli ühel vedrul keerd ära murdunud ja taga oli perse lihtsalt vastu maad. sai pandud original körgusega vedrud ja nüüd väga mönus pehme söita ja mis peamine pöhjakaitse ei käi enam vastu maad.)
¤Jama mootoriga( Diagnostika näitas et kütuse röhk liiga suur ja kiirendades suri auto välja. Peale pikki ja valulikke öhtuid töökojas selgus juhuse peale, et kütuseröhu anduri juhe oli katki hoopis pistiku seest, sai see ära vahetatud ja asi korras selleks korraks. )
¤Sisu uuendamine: hele nahksisu, uus päikse sirm(vana ei seisnud enam üleval) ja pagasiruumi värskendus. Vana sisu oli räbal ja ära kulunud, kövasti oli igal pool kasutatud omaloomingut ja ohtralt silikoni


¤ 16 "wheels . Mulle sobib see suurus talveks küll ja pealegi see origninaal velg on väga ilus minu silmis.
¤maki vahetus. Heli puhtam ja mönusam.
Muidugi on tehtud palju erinevaid muid asju ka, nagu ölide ja filtrate vahetus ja pisemad mud tööd mida ülese ei jöua lugeda, aga teevad söitmise paremaks ja vaiksemaks.
Mis veel teha omateada?
Veidi tuleks pöhjas maastiksiga möllata. et ennetada hapuks minemist. Kuna taastan hobikorras vanu masinaid, siis same selel tööga kergesti hakkama




Paar küsimust on ka tekkinud. Pagasiruumi valgustus . Kuidas asi toimib, kus kaitse on ja kas luugi sees olev tuli peaks ka samal hetkel tööle hakkama ? Mingi lüliti oli luugi lukustus mehanismi küljes, lüliti ise töötas, aga toidet peale ei tule. Igatahes ühesgi lambipesas pinget pole. Kui keegi oskab soovitada , mida uurida, vaadata siis oleks tänulik abi eest .
Söita on mönus ja mugav ise olen Rahul.
