Page 1 of 3
Mootor teeb diisli häält
Posted: 13 Jul 2008, 23:37
by nikolai
Tervist mehed!
Väike mure: mootor teeb pidevalt diisli häält, auto on 1.8 mootoriga. Pööred ei kõigu, aga mootor vibreerib päris tugevalt ja minek nagu kadunud.
On kellegil mingisugust varianti pakkuda
Ette Tänades.
Mootor teeb diisli häält
Posted: 14 Jul 2008, 00:49
by Giuseppe
Ilmselt sisselaske nukkvõlli variaator ei toimeta.
Mootor teeb diisli häält
Posted: 14 Jul 2008, 00:49
by pint
Diisli häält seostatakse tavaliselt variaatori kustumisega.. samas muud erilist effekti peale nilbe hääle ei tohiks sel juhul vist väga olla

Mootor teeb diisli häält
Posted: 14 Jul 2008, 01:20
by K.Kotkas
noh, kui ta ei tööta, siis ei keerata ka nukka. muud midagi
Mootor teeb diisli häält
Posted: 14 Jul 2008, 01:39
by nikolai
Kas diagnostika näitab seda?
Mootor teeb diisli häält
Posted: 14 Jul 2008, 12:23
by ts
õige diagnostika näitab ilusti (seda õiget saab siis Pilot'ist ja kuulu järgi ka TRK-st)
Mootor teeb diisli häält
Posted: 14 Jul 2008, 22:05
by nikolai

DIAGNOSTIKA NÜÜD KA PÄRNUS ( loodan et õige asi on ), aga tulemus tuli selline:
1. Temperatuuri andur
2. Nukkvõlli asendi andur.
Diagnoosi andis välja Itaalias väljatööteldud aparaat # BRAIN BEE AUTOMOTIVE #
Esimese anduriga on mul kõik selge, aga kas see NUKKVÕLLI oma võib mootoriga siukest jama teha?
P.S Eesti mehed! Kas vene keeles sõna # VAL # ongi NUKKVÕLL?

Mootor teeb diisli häält
Posted: 14 Jul 2008, 22:19
by rizto
kes ? kus ? mis ?
Mootor teeb diisli häält
Posted: 14 Jul 2008, 22:36
by nikolai
See vend palus paarik päevaks nime ja asukoha saladuses hoida, et katsetab minu ALFA peal ära ( mu hea tuttav ), ütles: no et niisama nagu pole mõted kõvatada

Mootor teeb diisli häält
Posted: 14 Jul 2008, 22:40
by rizto
aga ma võin olla teine katsejänes

ja mul suht sama jama käimapannes teeb ala 10 seki diisli häält

Mootor teeb diisli häält
Posted: 14 Jul 2008, 22:51
by nikolai
Tahaksin ma ainult 10sek..... Mul teeb pidevalt
Aga katsejänes olla hää

Mootor teeb diisli häält
Posted: 15 Jul 2008, 00:52
by Giuseppe
Vigane nuka andur seda ilmselt põhjustabki- nukkvõll jääb valesse asendisse, gaasijaotusfaasid nihkes ja see panebki mootori plagisema ning kaob ka jõud. Teoreetiliselt võib viga ka siiski mehaaniline olla- vigane võib olla variaator v. variaatori jutimine vms. Nukkvõll jääb siis samuti ebasobivasse asendisse ja mootori juhtplokk registreerib selle kui nukkvõllianduri veana. Kõige lihtsam/odavam on uut/töökorras andurit külge proovida.
Kui plagiseb ainult peale käivitamist (algul 3 sek, hiljem 10 ja poole aastapärast juba 20 sek) siis tavaliselt variaator ise "peetis". Aitab ainult vahetamine.
Oma autol see tee juba läbi käidud.
Mootor teeb diisli häält
Posted: 15 Jul 2008, 01:29
by rizto
samas mul üks pihusti ka lagastab või on see seesamune variaator ja armatuuris lööb ka teinekord pihusti tule põlema aga kui pihusti tuli põlema hakkab siis võtab kohe hoogu ka maha ühlasel sõidul

Mootor teeb diisli häält
Posted: 15 Jul 2008, 10:44
by nikolai
Kas keegi oskab soovitada kus asub NUKKVÕLLI ASENDI ANDUR?
Mootor teeb diisli häält
Posted: 15 Jul 2008, 11:15
by ts
a-la 10 sek... õli tuleb Sul paganama kaua üles

(siin pole diagnostikaga midagi peale hakata)
nukkvõlli asendi andur aga otseloomulikult asetseb nukkvõlli vahetus läheduses

Kui ma nüüd väga ei eksi, siis rihmapoolses otsas ning tuleseina pool
