Re: 156 sisemise pooltelje otsa vahetus

#2
Padrun peab piisavalt õhukese seinaga olema muidu ei mahu rummu sisse, endal käiasin õhemaks. Kui kõik poldid ilusti lahti tulevad siis pole hullu, endal vahetasin mingi 4-5 tundi, sest enamus polte oli kinni roostetanud ja välimine ots oli rattarummu sees kõvasti kinni, pidin küljes vahetama. Pidin alumise õõtshoova eest võtma, et ligi pääseda. Muidu peaks nii olema, et sisemine ots lahti, välimine ots lahti, šarniir lahti ja vajadusel pidurisadul eest ära, et rohkem ruumi oleks. Hea oleks kui oleks dünamomeeter võti ka, et pärast polte kinni keerata õige jõuga, on olnud juhus ühe autoga millel sisemise otsa poldid tulid lahti, kuigi ise ei vahetanud otsa ja sain 2 aastat sõita enne. Keermeliimi võib ka vahele panna.
159 2.4 JTDm:
Image