Twin spark tähendabki seda, et on kaks küünalt. esimesed TS mootoris kasutasid kahte küünalt selle jaoks, et HEMI konfiguratsiooniga mootorisse ei olnud võimalik keskele küünalt paigutada (klapid liiga suured) ning ühel küljel asuv küünal ei tekitanud korralikku põlemist (siis lükati küünlad sünkrooni ning topeltelektroodide ja topeltküünaldega tekitai ilus põlemiskroon- mis muuseas võimaldab kasutada suhteliselt lahjat segu ilma, et mootori jonnima hakkaks).
16V mootoriga adapteeriti süsteem uue silindripea jaoks- põhiküünal (suurem) asub silindri keskel ja pisem küünal silindri serval, ning toimib
wasted spark (mitte nüüd lugeda siit mingit vihjet foorumikasutajate kohta) meetodil vastassilindris (ehk siis süütepool annab korraga sädeme kahte silindrisse)
tulemuseks taaskord võimalus põletada suhteliselt lahjat segu ning hoida samas ka mootor oluliselt pöödrealtim, kui teised Pratola Serra perekonna mootorid.
Vastus küsimusele-> kõik Alfadele paigutatud neljasilindrilised vabalthingavad bensiinimootorid ajavahemikus 1997-2002 kasutavad kahte küünalt sarnaselt Sinu omale (pärast seda jäeti esialgu paraleelselt 1,6 ja 1,8, ning mingil hetkel umbes 2005 tõmmati 1,6-le kriips peale ja jäi vaid 1,8)
Tegelikult ma olen normaalne....