Page 1 of 1

Ar 156,2.0B,114kw T.Spark

Posted: 01 Mar 2016, 20:37
by alfaromeo16
Olen värske omanik sellisel isendil :)
Mida oskate öelda selle auto kohta?

Re: Ar 156,2.0B,114kw T.Spark

Posted: 02 Mar 2016, 09:17
by ts
:hi:

igasuguseid asju oskaks öelda, kui Sa midagi täpsemat küsiksid või mõned pildid üles paneks või midagi :roll:

Arvestades autosid, mis praegu müügis on, siis enne pilte ei julge igaks juhuks ka õnnitleda ;)

Re: Ar 156,2.0B,114kw T.Spark

Posted: 02 Mar 2016, 09:28
by alfaromeo16
Tegelikult sai avastatud ka vigu. Ometi oli alles tehtud üv.
Ees on mingid kolksud -kas siis vardad või midagi läbi?
Juhipoolse rattaga kui sõita veidi suuremast august läbi, siis on täpselt selline hääl, nagu ratas läheks koopasse.
Kas armatuuri pirnide vahetus on keeruline (kell,temp näidik, bensiini näidik)?
Kas see puldi teema tavaline. Lugesin, et üks kes ostis ka endale romeo, puldil puudub kummi käte(mul sama) ja uksed tulevad lahti joppamise peale. Huvitav on ka see, et puldil põleb tihti punane tuli. Ei tea kas patarei võib tühi olla?

Re: Ar 156,2.0B,114kw T.Spark

Posted: 02 Mar 2016, 10:11
by ts
:think:

esmalt- tõstsan teema õigesse jaotusse...
ja siis teemaga edasi:
1. esisilla kolin 156-l on tavaliselt kas stabikad (maksavad 10.- tükist, vahetamine ca pool tundi) või ülemised õõtsad (maksavad 50-60.- tükist, vahetamine ca tund).
Kui ülevaatus on äsja tehtud, siis panustaks stabika kontidele- need ei pruugi ülevaatusel näha olla (tasub ära vahetada enne, kui see õõtsasid vaevama hakkab)
2. vaata üle, mis mõõdus rehvid autol all on - kui mõõt on kaks sammu üle normi, siis hakkabki väsinud veermiku puhul koopasse käima (norm on 185/65R15; 205/60R15; 205/55R16; 215/45R17), eeldan, et ka kolin on juhipool (see võiks viidata ülemisele õõtsale)
3. armatuuripirnide vahetamine on kättevõtmise asi (kuigi- kui Sul terve lisaplokk pime on, siis ei pruugi olla asi ainult pirnides.
Selleks on Sul vaja:
leida kruvikeeraja
eemaldada makk
eemaldada sooja/külma nuppude katted (see serv mis seal on)
kruvida lahti maki allservas olevad kaks kruvi
võtta ära käigukangikate
keerata sealt alt lahti kolm (kuni 4) kruvi
Tõmmata kergelt konsooli enda poole kuniks pääsed ligi sigaretisüütaja ja ohutulede nupu pistikutele
võtad pistikud lahti ja tõstad konsooli eest
siis keerad kellaplokil paar kruvi ära, võtad selle välja ja vaatad pirnid üle
Kogu kuluv aeg ca 15 minutit
4. Puldi kummikatte puudumine on saadanast (niiskus läheb vahele ja tekitab igasugust jama- tegelikult tuleks sinna uus kate muretseda ning puldi kontaktplaat ära puhastada- ja ühtlasi ka patarei vahetada- kui puldil ise tuli põlema läheb, siis on kas pult lühises või patarei tühi. Puldi teema ei ole margipõhine vaid funktsioonipõhine-> vaadates auto tootmisaastat, siis ma ei usu, et Sul tehase signa on)
Võid muidugi pildid üles panna, siis oskan ehk täpsemalt juhendada.

Kõik eelnev muidugi eeldusel, et Sul on huvi, tahtmist ja oskust selliste asjadega tegeleda (kui ei ole, siis võid pöörduda kellegi poole, kel on või otsida mõne koha, kus seda teenusena tehakse :roll: )

Re: Ar 156,2.0B,114kw T.Spark

Posted: 02 Mar 2016, 11:21
by alfaromeo16
Ise olen naisterahvas. Mees on ka, kuid meil mõlemal kogemused puuduvad täielikult sellise isendiga. Teen pilte ja lisan siia.
Kuna mulle on pikka aega juba AR meeldinud nii välimuselt kui ka seest, siis saigi lõpuks soetatud.

Re: Ar 156,2.0B,114kw T.Spark

Posted: 02 Mar 2016, 11:21
by alfaromeo16
Ei tea kui palju võib maksta uus puldi kest? Kas saab eraldi osta?

Re: Ar 156,2.0B,114kw T.Spark

Posted: 02 Mar 2016, 12:07
by ts
alfaromeo16 wrote:Ise olen naisterahvas. Mees on ka, kuid meil mõlemal kogemused puuduvad täielikult sellise isendiga.

Ega see takistuseks saa jääda ju :-)

leidsin pisikese juhendi konsooli eemaldamiseks (küll teisel eesmärgil aga... ehk annab aimu)... http://forum.alfa156.net/forum/forum_po ... ?TID=33127

pirnid on 12V 1,2W standardsed armatuuripirnid (igast tanklast/autopoest peaks saama)

Puldi korpus sõltub puldist (kui tegemist on originaali või Defa vms laiatarbepuldiga, siis on see leitav, kui tegemist on odavseeria puldiga, siis võiks osutuda odavamaks kogu signa välja vahetada... või pult teise korpusse ümber ehitada)... kui pildi saaks...

Re: Ar 156,2.0B,114kw T.Spark

Posted: 02 Mar 2016, 14:33
by alfaromeo16
Tahan puldist pilti lisada, kuid ei lase. Fail liiga suur.

Re: Ar 156,2.0B,114kw T.Spark

Posted: 02 Mar 2016, 14:43
by ts
riputa kuhugi mujale (picasa, fotoalbum) või tee resize (arvutis lihtne, telefonis keerulisem ), või muuda telefonil pildistamise reziim ära (kaamera-> seaded->pildi suurus -> 1M... praegu on arvatavasti maksimum)

foorumisse lisatavatel manustel on mahupiirang (mis ületab telefonikaamera tavaseadustust)

Re: Ar 156,2.0B,114kw T.Spark

Posted: 02 Mar 2016, 21:12
by spark
miks su autol (või pealkirjas) 2.0 taga suur B on

Re: Ar 156,2.0B,114kw T.Spark

Posted: 03 Mar 2016, 08:14
by Slicer
Mõeldud vist Bensiini.

Re: Ar 156,2.0B,114kw T.Spark

Posted: 04 Mar 2016, 17:23
by zakalwe
Oot. oot, ega selle auto number pole 160 ja mõned tähed?
Kui nii, võib kõike selle kohta minu käest küsida:)
Ja esisilla kolin on klassika: ülemised õõtsad. Olgu tegemist selle autoga või mitte.