Väntvõlli asendi andur

#1
Lugu siis selline käisin diagnostis ära ja autol on peale õhukulu lugeja veel üks viga, see eelmainitud väntvõlli asendi andur on arvatavasti peetis , aga mootor hetkel täiesti toimib.

Mis on nende vanemate mootorite tunnused kui see andur lakkab täitsa töötamast. Autoks on siis AR155 2.0 110kw 16v.

Vahetus toimub, aga see kuu enam ei sobi.

TRK- st öeldi , et kui tuksis siis üle 3000 pöörde enam mootor ei lähe.

Minu auto töötab hetkel ilma probleemideta.

:twisted:

Väntvõlli asendi andur

#2
:roll:



kui väntvõlli andur ei toimi, siis tegelikult ei tohiks Sul auto tõesti üle 3000 minna (asi siis selles, et niikaua vaadatakse nukaandurit)



Tegelikult on pigem asi selles, et see andur saadab ajju mingeid peaaegu korrektseid aiateibaid :lol: mida nukaandur on võimaline korrigeerima (tegelikult siis nende andurite koostöös pannakse paika pihustite lülitamine ning süüde-> õuldskuul 8V mootoril näiteks nukaandurit ei ole ning kui väntvõlli andur saba annab, siis mootor ei tee enam piuksugi)



Siiski-> ole pööretega ettevaatlik :!:



nimelt loetakse pöördeid vändalt ning ka fuel-cut off juhul, kui pöörded on üle lubatu toimub sealsamas... ehk siis liigselt pöördeid võib tekitada korraliku traagika :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

Väntvõlli asendi andur

#5
Selline küsimus kuna see anduri tuluke põleb mul juba ostust saati, on hakkanud mul auto aegajalt jumpsima kui järsult gaasi põhja vajutad ei võta pöördeid ülesse.

Kas on see tingitud sellest andurist või mängib mingit rolli ka õhukulu lugeja , mis samuti on tuksi minemas.

Seega kui ühe vea ära parandad ei pruugi antud viga kaduda :?:

Kuna mõlema vea parandamine on kenake väljaminek tuleb nad järjekorras ära teha.

Tuleb kannatlik olla :lol:

Väntvõlli asendi andur

#6
nuka asendiandur (mis ütleb kui palju süüdet keerata) ning õhulugeja (mis ütleb kui palju õhku peale tuleb) suremine võib selleni viia küll (segu on "lambist võetud" ning korrigeeritakse õigeks alles lamda anduri näidu järgi)



see kompott viibki sinna, kus tegelik reaktsioon gaasivajutusele toimub alles peale kolme nelja põlemistsükli lõppu (umbes sekund hiljem)



muuseas-> kui näitab õhulugeja ning asendianduri riket, siis tasub siiski mõlemad ära osta ja vahetada (vastasel juhul näeb varsti ka EGR-i ja lamda anduri riket :wink: )
Tegelikult ma olen normaalne....