Tervist!
Küsimus selline, et kas alfa romeo 146 1.7 boxer 95a. kütusekulu linnas keskmiselt 12l sajale on normaalne?
kütusekulu linnas
#2kuidas parema jalaga lood on?
kui raskevõitu, siis ilmselt kõlab täitsa reaalne. Mul on mõnevõrra vanem 1.7 (33) ja see 12 linnas on suht tavaline. Maanteel, samas, 6.5....
kui raskevõitu, siis ilmselt kõlab täitsa reaalne. Mul on mõnevõrra vanem 1.7 (33) ja see 12 linnas on suht tavaline. Maanteel, samas, 6.5....
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)
kütusekulu linnas
#3Nende boxeritega on jah see lugu, et kütusekulu suureks ajamine ei ole mingi probleem..
kütusekulu linnas
#4ega just öko sõitu ei tee jah ja samas maanteel on ka suhteliselt vähem et ma ei teagi nüüd, aga osad targad ikka ütlevad et see on ikka liiga palju sellise mootori jaoks. Peaks uurima äkki on süütes error või katalüsaator äkki umbes.
sest kohati on tunne et süüde on liiga hiline.
sest kohati on tunne et süüde on liiga hiline.
kütusekulu linnas
#5ikka pritsungiga mootor?-kuigi ega suurt vahet pole, võtsid mõlemad kõik paagist ära, mis paaki panin
kui keskmine kuskil 10-sajale tuleb siis kõik korras... samas no putterdamine ja sellised asjad pole boxeril normaalsed... ja kas on tavaline 8 või 16 klappi?

kütusekulu linnas
#7no peab vaatama kas mõlemal pool ka segusiibrid ühtlaselt avanevad... süüte kontrollimine ei tee ka paha...-ja sinna vist olid ka plaatina küünlad vist mõeldud...tasub vaadata mis seisukorras...
kütusekulu linnas
#8Ma soovitan sul bensu sisse,kas siis karburaatori,või sissepritse puhastus lisandit panna,ning kütuse kulu langeb mingil määral,co2 toksilisus langeb ka päris palju(vähemalt minu masinal,mis pole küll Alfa
langes päris normaalselt alla poole
),ning mis põhiline ta puhastab bensu süsteemi vaigu jääkidest ja muust si*ast mis kogunenud sinna on!(mina kasutasin Hi-Geari toodangut,mis on müügil Prismades.) 



If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
kütusekulu linnas
#9STOP
järgnev on puhas teooria ja ei põhine kindlal teaduslikul tööl
isiklikult ei ole suutnud ma mõõta seda jõulisa ning kütusekulu langust vabalthingajaga (liiga tundetu perXsedüno?)
jõulisa on tunda isegi tagumikudünoga turbomootori puhul (eeldusel, et tangitav bensiin on tõsine saast ja oktaanarv on madalam kui silt lubab oletada gankul) ja seda tänu asjaolule, et madalama oktaaniga bensiin kipub kergemini detoneerima, mis tähendab knocksensorite signaale, rõhu alandamist jne... kui nüüd lisada oktaanarvu tõstvat pesuainet, siis bensiini pikema põlemisprotsessi tõttu - detonatsiooni alanemine / mis võimaldab rõhku hoida ning isegi tõsta ja rohkem peale pihustada vastavalt kõrgemale rõhule, tulemuseks rohkem eraldunud energiat, st rohkem kW kasutusse (mis võib juhis tekitada kangelastunde ja soovi pedaalida rohkem, mis viib kõrgenenud kuluni)!
pihusteid puhastame pigem ultraheliga ja hiljem stendis antakse ka hinnang nende töökorrale!
audiholdus.ee tegi hiljaaegu kampaaniat 100.-kr per pihusti (norm oli vist 200.-kr). võta maha ja mine pihustid näppus kohale või uuri kas nende ajud lubavad itaalia raual maha neid võtta kohapeal.
keegi omas veel stendi - nimi ei meenu kahjuks.
PS! seda olla küll täheldatud, et võrdselt pihustavad pihustid mille pihustatav kogus vastab aju poolt loodetule, paneb mootori ühtlasemalt tööle, parandab veidi sooritusvõimet ja kui isu on täis pedaalitud (tekib see tunne, et ei ta liigu tuhkagi), siis on märgata kerget langust ehk isegi, tänu kiiremale kiiruse saavutamisele ja vähemale pedaal põhjas vihtumisele.

järgnev on puhas teooria ja ei põhine kindlal teaduslikul tööl
isiklikult ei ole suutnud ma mõõta seda jõulisa ning kütusekulu langust vabalthingajaga (liiga tundetu perXsedüno?)
jõulisa on tunda isegi tagumikudünoga turbomootori puhul (eeldusel, et tangitav bensiin on tõsine saast ja oktaanarv on madalam kui silt lubab oletada gankul) ja seda tänu asjaolule, et madalama oktaaniga bensiin kipub kergemini detoneerima, mis tähendab knocksensorite signaale, rõhu alandamist jne... kui nüüd lisada oktaanarvu tõstvat pesuainet, siis bensiini pikema põlemisprotsessi tõttu - detonatsiooni alanemine / mis võimaldab rõhku hoida ning isegi tõsta ja rohkem peale pihustada vastavalt kõrgemale rõhule, tulemuseks rohkem eraldunud energiat, st rohkem kW kasutusse (mis võib juhis tekitada kangelastunde ja soovi pedaalida rohkem, mis viib kõrgenenud kuluni)!
pihusteid puhastame pigem ultraheliga ja hiljem stendis antakse ka hinnang nende töökorrale!
audiholdus.ee tegi hiljaaegu kampaaniat 100.-kr per pihusti (norm oli vist 200.-kr). võta maha ja mine pihustid näppus kohale või uuri kas nende ajud lubavad itaalia raual maha neid võtta kohapeal.
keegi omas veel stendi - nimi ei meenu kahjuks.
PS! seda olla küll täheldatud, et võrdselt pihustavad pihustid mille pihustatav kogus vastab aju poolt loodetule, paneb mootori ühtlasemalt tööle, parandab veidi sooritusvõimet ja kui isu on täis pedaalitud (tekib see tunne, et ei ta liigu tuhkagi), siis on märgata kerget langust ehk isegi, tänu kiiremale kiiruse saavutamisele ja vähemale pedaal põhjas vihtumisele.
kütusekulu linnas
#10Alfa Romeo 33 wrote:Ma soovitan sul bensu sisse kas karburaatori või sissepritse puhastuslisandit panna ning kütusekulu langeb mingil määral, co2 toksilisus langeb ka päris palju. Vähemalt minu masinal, mis pole küll Alfa, langes päris normaalselt alla poole ning mis põhiline, ta puhastab bensusüsteemi vaigujääkidest ja muust si*ast mis sinna kogunenud on! Mina kasutasin Hi-Geari toodangut, mis on müügil Prismades.
Olen proovinud, alfaga. Erinevaid lisandeid, ka neid hi-Geari omi. Ise vahet ei märganud, ei minekus, kütusekulus ega co-s. Vähemalt mitte OLULIST erinevust. Kurat teab, millest see erinevus siis tuleb, eks. Võimalik, et süsteem sai puhtamaks, aga mingeid väliseid muutusi ma ei tuvastanud. Proovimine, ilmselt, ei tee muidugi paha, sest ma ei tuvastanud ka negatiivseid tagajärgi...
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)