STOP
järgnev on puhas teooria ja ei põhine kindlal teaduslikul tööl
isiklikult ei ole suutnud ma mõõta seda jõulisa ning kütusekulu langust vabalthingajaga (liiga tundetu perXsedüno?)
jõulisa on tunda isegi tagumikudünoga turbomootori puhul (eeldusel, et tangitav bensiin on tõsine saast ja oktaanarv on madalam kui silt lubab oletada gankul) ja seda tänu asjaolule, et madalama oktaaniga bensiin kipub kergemini detoneerima, mis tähendab knocksensorite signaale, rõhu alandamist jne... kui nüüd lisada oktaanarvu tõstvat pesuainet, siis bensiini pikema põlemisprotsessi tõttu - detonatsiooni alanemine / mis võimaldab rõhku hoida ning isegi tõsta ja rohkem peale pihustada vastavalt kõrgemale rõhule, tulemuseks rohkem eraldunud energiat, st rohkem kW kasutusse (mis võib juhis tekitada kangelastunde ja soovi pedaalida rohkem, mis viib kõrgenenud kuluni)!
pihusteid puhastame pigem ultraheliga ja hiljem stendis antakse ka hinnang nende töökorrale!
audiholdus.ee tegi hiljaaegu kampaaniat 100.-kr per pihusti (norm oli vist 200.-kr). võta maha ja mine pihustid näppus kohale või uuri kas nende ajud lubavad itaalia raual maha neid võtta kohapeal.
keegi omas veel stendi - nimi ei meenu kahjuks.
PS! seda olla küll täheldatud, et võrdselt pihustavad pihustid mille pihustatav kogus vastab aju poolt loodetule, paneb mootori ühtlasemalt tööle, parandab veidi sooritusvõimet ja kui isu on täis pedaalitud (tekib see tunne, et ei ta liigu tuhkagi), siis on märgata kerget langust ehk isegi, tänu kiiremale kiiruse saavutamisele ja vähemale pedaal põhjas vihtumisele.