kuskil juba nagu rääkisin sel teemal
aga-> V6-ga 155-te Sa tõenäoliselt ei leia (ja ega see 12klapine 2,5 ei ole just kõikse ägedam asi kah)
164 V6 on väga väga hea valik
Nord on küll piisav kuid mitte eriti lõbus (samas jälle öko) ja kestab paremini (umbes kolmandiku kauem
"to complete breakdown" võrreldes V6-ga) ning on ka paremini hooldatav (mootor on ketiga näiteks jms)
164 on oma olemuselt keerulisem sõiduk kui 155; pakkudes samas suuremat mugavust ja... väiksemat siseruumi

ning üsnagi mittevõrreldavat rooli (kuigi 164 rool on hea ja täpne ja tunnetatav ja veel mitumitu ülivõrret võrreldes näiteks audisajaga; on 155WB rool, selle kiirus ja tunnetus täiesti masendavalt peajagu 164 omast üle

)
155 isteasend on püstine-> 164 poollamava vastu
155 rool on kõvasti parem, kui 164 oma
155 reageerib paremini ja istub ka paremini teel
164 on mugavam pikka maad sõita
jne jne jne
seega kokkuvõtteks-> kui minul oleks valida 164 ja 155 vahel, siis
... nojah-> eks allkiri räägib enda eest
----------------------------------------------------------------------------------
Elektrijamad ei ole igapäevased [ts@täna vilkus tipptunnil Järvevana teel, kuna pada mulksus ja podises mõnuga... ventikas va saadanas lihtsalt ei lülitu-> tundub, et juhe on ära surnud]
eelmine suurem elektrijama oli 164-ga eeee...... eeeee...... eeee..... peaaegu aasta tagasi [ptüi ptüi ptüi] kui pritse primaar-relee diood otsustas streikida; väiksem oli siis, kui alarmi signaaljuhe ära suri
155-ga-> ventika 1 kiiruse takisti oksüdeerus ära (see on pagana lollaka koha peal-> otse radika taga salpeetrile avatuna)-> seega praegu on ventikas vaid ühe kiirusega; massirahutus tabas ka 155te eelmisel talvel millalgi... (koos esimese lumega kui õieti mäletan)
Igatahes tuleb mõlema probleemi puhul süüdistada mitte Alfat vaid Bosch'i kes sellised releed on välja mõelnud
----------------------------------------------------------------
keskmine küttekulu: who cares?
auto puhul on olulisemaidki aspekte, kui liitritäpsusega kütusekulu
aga kui huvitab pingerida "ökomast" kuni "röövlini":
Nord->16V->155Q4->164TB->12V-V6-> 24V-V6 -> 164Q4
Nord on kaheklapitehnikas R4 -> klassikaline täisalumiinim, topeltnukkidega, twin spark, kettajamiga, variaatoriga varustet, sigahea jahutusega jne mootor. 164 peal on see vaid kaheliitrise töömahuga 155 peal oli lisaks ka 1,7 ja 1,8 töömahuga
16V on tegelikult Lancialt Fiati poolt deriveeritud ning hilisemalt siis AR trompetimeistrite käe alt läbi käinud mootor, millel on kett asendunud rihmaga ja mille töömahte oli saada siis 1,6; 1,8 ja 2,0
V6 on kah klassika-> 12V on väga hea kuid 24V on parem (kuna aga 155-le 24V mootori ei pakutud, siis sellest ei räägi)
2,0V6 ei ole hea auraga mootor
Q4 unusta ära, kuna kasutasid küsimust: palju kütust võtab (155 puhul ei ole see nii probleemne, kuid... siiski tegemist ei ole ökotamise autoga

)
Lühidalt siis vist kõik-> kui mingit küsimust veel on, siis küsi vähe konkreetsemalt
P.S. ülalpidamiskulude poolelt ei oska veel võrrelda-> 155 kogemus alles hakkab kujunema vaikselt

Tegelikult ma olen normaalne....