käigukasti probleem

#1
auto on 156 2.0, 99 a.

pühapäeval jain seisma hoovis. 20 minuti jooksul proovisin välja sõita aga ei õnnestunud :(

täna hommikul tahtsin autoga sõita linna poole, aga mind ootas "üllatus".

Kui on lülitatud sisse esimene kiirus ja gaas põhjas siis mootor lihtsalt sureb st auto sõidab paar meetrit ja jääb seisma.

käigukangiga on ka mingi jama. see liigub nii nagu midagi oleks purunenud ja on väga raske kasutada esimest ja teist käiku. tuttavad ütlesid, et probleem võiks olla purunenud kulissi tõttu vms.

2-5 ja tagurdamiskäik töötavad nagu tavaliselt. auto kiirendab normaalselt jne.



kindlasti lähen TRKsse mõne aja pärast. lihtsalt tahaks teada milles probleem on.

käigukasti probleem

#2
:roll:



kahtlustaks (rahmeldamise tulemusna) hoovastiku eemaldumist õigest kohast



soovitus-> kui :roll: hakkad liikuma, siis suru kangi 1 käigu pesasse, kui siis veab, on tõenäoliselt kas sünkro õhtal (vaevalt) või siis hoovastiku kastipoolses otsas on mingi mäsa vahel(mis ei luba käiku korralikult lülitada)



Loomulikult ei teeks ka paha proovida visata kastile pilk peale, et kas see ikka ühes tükis on veel :roll:



vähetõenäoline, kuid võimalik on ka hammaka eraldumine võllist

tegelikult halbu asju võib veel olla (seega loodame hoovastikujama...)
Tegelikult ma olen normaalne....

käigukasti probleem

#3
Ärge unustage härrad et enne seismajäämist väidetavalt veel toimis



võib olla ka jääklobakas hoovastiku vahel külmunud, mis ootab sulamist (ära palun püüa seda sealt jõuga minema pühkiga kahe käega kangist rebides)



täna läheb + poolele ja homme on juba +7C



kui homme ka ei timi vii töökotta (pilot, trk, alfakesko vms)

(võimalik ka et oli jääkobakas aga kuna õhtul toimis prooviti hommikul vägistada ja on ikka hoovastik paigast)

käigukasti probleem

#5
nagu mags mainis, tegu oli purunenud käigukasti korpusega, mis on tehtud plastist, vahetati ka nõellaagrid. varuosad kokku - 340 krooni, töö aga 2250, sest see võtis 6 tunni :) selle tööga nägi Ranno palju vaeva.