Tervist
selline küsimus mis on norm.velje mõõt sellele alfa mudelile.praegu all 15" ja 55 kõrgusega rehv.Kui autos on üle 2 inimese siis pöördel ja aukudest läbisõitel käib hull kraapimis hääl.ja kui panna alla 14" siis arvatavasti on esi pumper vastu maad kuna praegu juba suht madal.Auto sai hiljuti soetatud ja ei oska öelda kas on mingi madaldus vedru pandud või mitte peale.
Äkki keegi oskab öelda kuida seda jama lahendad.Ise olen mõelnud et panna ette jäik vedrustsu et ei õõtsuks nii palju.
Siis oleks veel selline küsimus mis siia teemasse ei lähe aga kas kellegil on pakkuda 146 97a parema udutule katte liistu.
alfa 146 1.8 mingi jama
#2Äkki on Sul kuskil mingi user/service/repair manual käepärast/kättesaadav, seal peaks olema tehase soovitused kirjas rehvide osas (siin foorumis oli ka manualide linke, aga 146 oma minu mäletamist mööda mitte).
Vb on see auto enne kuskil pikemalt seisnud ja vedrud ära vajunud? Endal oli 33ga sama probleem (ujus ja oli kuidagi liiga maadligi), aitas vedrude vahetus.
edit: http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-145 ... sizes.html
selle põhjal on originaal 185/60R14
Vb on see auto enne kuskil pikemalt seisnud ja vedrud ära vajunud? Endal oli 33ga sama probleem (ujus ja oli kuidagi liiga maadligi), aitas vedrude vahetus.
edit: http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-145 ... sizes.html
selle põhjal on originaal 185/60R14
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)
alfa 146 1.8 mingi jama
#3175-65-14 185-60-14
195-50-15 195-55-15 205-50-15
205-45-16 215-40-16
205-40-17 215-35-17
195-50-15 195-55-15 205-50-15
205-45-16 215-40-16
205-40-17 215-35-17
alfa 146 1.8 mingi jama
#4Noo nüüd vähemalt teab et et viga ei ole vales mõõdus ratastel,eks vaatab siis amordid ja vedrud üle,äkki tõesti väsinud,kuigi nagu sõites tunda ei anna ,ega kui teha nn.kiiret amordi kontrolli.
alfa 146 1.8 mingi jama
#5Endine omanik on tõenäoliselt vale offsetiga veljed alla pannud...
Või on vaherõngad vahel, tulemus on sama.( et ratas käib koopasse...)
Ükskõik, kui väsinud on vedru või amort, ratas ei tohi anyway kusagile vastu minna.
146 on vedru väsimise jaoks veel liiga värske masin ka...
Või on vaherõngad vahel, tulemus on sama.( et ratas käib koopasse...)
Ükskõik, kui väsinud on vedru või amort, ratas ei tohi anyway kusagile vastu minna.
146 on vedru väsimise jaoks veel liiga värske masin ka...
Last edited by Stihl on 12 Dec 2008, 10:13, edited 1 time in total.
alfa 146 1.8 mingi jama
#6Kontorllisin ei ole rõngaid vahel ja offset ei tohiks vale olla kuna minuteada on need tehase valukad all,kuid pead ei anna.
alfa 146 1.8 mingi jama
#7koopasse hakkavad käima ka väga väikese offseti erinevusega. minu autol on et viie võrra vale ja koopasse käimine ei ole mingi probleem eesti künklikel teedel.
alfa 146 1.8 mingi jama
#8Mul 145 hakkavad ka tagumised kummid koopasse käima kui mõni inimene taga on, a kusjuures seda just talviti, suvel pane kasvõi 5 inimest taha ja ei ole mingit probleemi, aga just talviti.
alfa 146 1.8 mingi jama
#9Kas talvel ja suvel on samad veljed? Kas talve ja suve rehvid on mõõdult samad?
155, 2x166, 159 ja 75?
alfa 146 1.8 mingi jama
#10Viga teada ,esiamort oli väsinud ja andis lõpuks üldse otsad.Nüüd auto seisab ja ootab juppe.
alfa 146 1.8 mingi jama
#11Jap, mul on küll suve ja talverehvid samad ja ka veljed. Ju siis taguamordid mingid imelikud 
