AR 156 vastupidavus ja mootorid

#1
Tervitus Alfaklubisse!
Viimasel ajal jäänud pilk pidama Alfa 156 peale, aga eelnev kogemus konkreetse automargi ning mudeliga puudub. Varem omanud Toyotasid, Saabi ja mõnda sakslast.
Minu poolt oleks mõned küsimused seoses vastupidavusega. Nimelt kas vastab tõele et 156-d mis on valmistatud alates 2000a on vastupidavamad kui varasema aastaarvuga mudelid?
Väike iseloomustus ehk mootorite osas? Ise arvatavasti sooviks just 2.0 mootoriga isendit kuna see pidi olema suht ökonoomne ning vastupidav juhul kui saab korraliku hooldust(?) Kuidas on lood diislitega? Ise pole just eriti diislisõber ning itaallaste diislitest suht hirmujutte kuulnud (Itaalia paadimootorid pla pla pla).
Veermik Eesti teedel vist väga vastu ei pea? Kas Powerflexi puksid epaigaldusega miskit muutub?:)

PS. Loodan et postitus väga valesse alajaotusesse ei sattunud ning Moderaatorid vajadusel ümber õigesse kohta tõstavad.

AR 156 vastupidavus ja mootorid

#2
Mida sa pead vastupidavuse all silmas, mul on 2000a auto ja silla jupid on kõik samad mis enne seda toodetud autodel, muid juppe pole vahetanud ei tea kas on erinevad :roll: .
Veermikuga on sellised lood et oleneb sellest kus sõidad, kui on ikka palju auklikke külavahe teid siis tuleb seda silda ikka päris tihti remontida, b varuosasid pole mõtet külge toppida, kuluvad ka suht tihti läbi :twisted: .
Bensiinikatest ei tea ma midagi, aga ma ka ei olnud enne mingi diisli sõber, nüüd hakkas lausa meeldima :) ei lõgisa nad nii hullult midagi(2,4mootor), tundub suht pommikindel see mootor olema ja liigub ka täitsa viisakalt.

AR 156 vastupidavus ja mootorid

#3
mrt kirjutas:Mida sa pead vastupidavuse all silmas, mul on 2000a auto ja silla jupid on kõik samad mis enne seda toodetud autodel, muid juppe pole vahetanud ei tea kas on erinevad :roll: .
Veermikuga on sellised lood et oleneb sellest kus sõidad, kui on ikka palju auklikke külavahe teid siis tuleb seda silda ikka päris tihti remontida, b varuosasid pole mõtet külge toppida, kuluvad ka suht tihti läbi :twisted: .
Bensiinikatest ei tea ma midagi, aga ma ka ei olnud enne mingi diisli sõber, nüüd hakkas lausa meeldima :) ei lõgisa nad nii hullult midagi(2,4mootor), tundub suht pommikindel see mootor olema ja liigub ka täitsa viisakalt.
Vastupidavuse all pidasin silmas just seda, et kuskilt nagu lugenud et enne 2000a toodetud masinad pidid l22neeuroopajaoks olema rohkem toodetud ja seega meie kliimas nii h2sti vastu ei pea kui 2000 ja ylesse toodetud masinad.
Diislist hoiaksin ikkagi eemale...ei ole minu maitse kohe yldse.

AR 156 vastupidavus ja mootorid

#6
Hmm, selge sain enam vähem vastused küsimustele.
Eks peab hakkama vaatama neid erinevaid mis müügis on...hetkel mitte kuigi palju just. Mis hinnaklassiga tuleks arvestada, et saada normaalset masinat? Vaatan et osad müügisolevad on 45k jne ning midagi on 80k eest.

AR 156 vastupidavus ja mootorid

#7
Loom kirjutas:Hmm, selge sain enam vähem vastused küsimustele.
Eks peab hakkama vaatama neid erinevaid mis müügis on...hetkel mitte kuigi palju just. Mis hinnaklassiga tuleks arvestada, et saada normaalset masinat? Vaatan et osad müügisolevad on 45k jne ning midagi on 80k eest.
Enamasti tuleb arvestada sellega,et ostu hinna pealt ei tasu kokku hoida(muidugi võid saada ka mõne heas korras pärli odavalt,kuid enamasti on neil mõni pisi või isegi suurem viga küljes).
Enne ostu peaks TRK Värvidest läbi käima Pirni tänaval ja laskma põhja ning muud asjad seal üle vaadata.
Esimese asjana tuleks ka mootoririhm,rullikud jm selline ära vahetada,(juhul kui omanik ise pole lasknud kusagil Alfa esinduses,või TRK värvides lähiajal need asjad ära vahetada,ning tal on vahetamis aeg ette näidata!)sest kunagi ei tea ette millal see katki võib minna,ning siis on juba hilja asja parandada,sest mootoril on klapid peas! :wink:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

AR 156 vastupidavus ja mootorid

#9
Loom kirjutas:Seda loomulikult! Rihma, rullide vahetus iseenesest mõistetav uue auto ostu puhul tavaliselt, ülduiselt nagu selliste asjadega kokku ei hoia:)
Üks küsimus veel,et miks AR 166 ei vaata? 8)
Ta on vastupidavam kui AR 156,varuosa hinnad on ka vastuvõetavamad,sõidumugavus on ka väga hea ja heas korras 1 seeria 166 saaks kätte sama hinnaga nagu 156-egi,ning auto24 on neid müügil ka päris palju! :wink:
Edu,kannatust ja külma pead ostimsel! :)
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

AR 156 vastupidavus ja mootorid

#10
Esiteks on 156 väiksem ja natuke sportlikum...välimus meeldib rohkem sammuti:) 166 pole päris minu maitse. Olen omanud hiljuti Saab 9-5 ja see oli kah mõnus ja suur...üli mugav ja need maantekiirused olid ka minu maitse (kogemused bmw e 36ga kus pole pooltki nii palju ruumi:) ) ...aga liiga suur oli see auto minu jaoks igatsesin jäikust ja istme külgtuge.

AR 156 vastupidavus ja mootorid

#14
Loom kirjutas:Kuidas Selespeed kastid vastu peavad? Parem oleks eemale hoida?
Nahksisuga masinaid ilma Selespeedita ei paista müügis olevat (enne 2002a toodetuid)
Selespeediga on nagu iga teisegi automaatkastiga,et kui õige aegselt kastis õlisid vahetada(soovitav ikkagi normist ennem),siis käib see käigukast sama hästi kui kõik teisedki kastid.
P.S Ta tahab ainult natuke rohkem hoolt ja armastust saada,nagu Alfagi! :wink:
Elektroonika poole pealt on see kast nati aldim meie kliimas jamama,kuid kui korralikult hooldada,ning kontrollida siis pole häda ka midagi,siin foorumisgi on Selespeedi omanikke,ning pole neil ptui,ptui,ptui häda midagi. :wink:
EDIT: Mõningaid juhtumeid mis kuulnud olen: Selespeed käigukast kipub mõnikord 3nda käigu liiga kiiresti ära vahetama.
Probleem on tavaliselt vigases käiguvahetus sensoris,või mõnes väiksemas kasti osas. :wink:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

AR 156 vastupidavus ja mootorid

#15
Alfa Romeo 33 kirjutas:Selespeediga on nagu iga teisegi automaatkastiga
Selespeed ei ole automaatkäigukast. Selespeed on elektrohüdraulilise juhtimisega manuaalkäigukast.

Põhiliseks veaks nende puhul on lekkima hakkav hüdraulikasüsteem, mis võib kaasa tuua häireid käikude vahetamises ning põhjustada ka käigukastiosade enneaegset kulumist.
cron