M: 164 VARUOSAD

#1
Müün osi oma doonorite küljest.

Väljalaskeaasta on mõlemil 1993. Ei ole Super. Stanged, kereplekid ja klaasid on terved. Must nahksisu ja roheline veluursisu (või on ta samet, krt teab kuda seda nimet.).
Enne kui ühelt doonorilt mootori maha võtsin oli see sõidukorras ja ilma märkimisväärsete vigadeta. Teise doonori sain ilma komplektse mootorita, kuid erinevaid jubinaid kapotialt hulgaliselt alles, eesotsas käigukastiga.

Mõned jupid mis näiteks alles on:
-Stanged
-Kõik klaasid (juba maha võetud)
-kereplekid

Ülejäänud juppide kohta mis huvi pakuvad, saatke mulle e-mail: aadutein@hotmail.com
Last edited by AaduT on 17 Apr 2013, 12:36, edited 9 times in total.

M: 164 VARUOSAD

#3
:icon_think:

ega see, et tegu ei ole Superiga ei tähenda veel seda, et Sa sealt tule saad :mrgreen:

FL versioon on see igatahes küll :icon_thumbup: (seega oleks Sul vaja mõlemat tuld :wink: )
Tegelikult ma olen normaalne....

M: 164 VARUOSAD

#5
Nahksisul pole viga, juhiistmel on teatud kulumismärgid, kuid mitte rohkem kui on normaalne sellise aastaarvuga autode puhul (nahahooldusvahenditega annab kindlasti tulemust veel parandadagi).

Esituli koos suunatulega - ilmselt pead silmas vana tüübi tuld... Mul on aga pakkuda luuptulesid.
Samas mainin ka kohe, et võileivahinnaga neid müüa ei soovi. Tõenäosusu, et õnnetuse korral endalgi esitulesid vaja läheb on üsnagi suur, arvestades et auto liigub valdavalt nina ees :lol: . (Sama käib ka kapoti kohta).

Pagasiruumi vaip - kas pead silmas põrandat katvat osa või ka koopakatteid? Täpselt ei mäleta, aga minuarust olid kõik olemas ja ribadeks polnud ükski.


OT armastajad võivad nüüd särada: Küsiks siia vahele, et kui keeruline ja kui kulukas on leida uusi luuptulesid? Praeguses kitsikuses on kiusatus doonor rahaks teha, aga kardan, et praegu mõne populaarsema varuaosa mahamüümine võib hiljem kallilt kätte maksta.
Hajutage siis mu kõhklusi, kui seda õigeks peate :)

M: 164 VARUOSAD

#8
Hmm.. noo nahksisu eest, arvan et 3000.- peaks selline kuldne kesktee olema, kus ei maksa sina liiga palju ja ei saa mina liiga vähe. :) Või mis sa arvad?

Esitulesid ma vist esialgu müüma ei hakka, kui pärast endal vaja läheb luuptulesid siis kardan, et otsin haigeks ennast.

Pagasi polster - selle puhul ma ei saanudki veel aru, kas tahad ainult seda põranda matti, või koopa katteid kah?

M: 164 VARUOSAD

#9
Hmm...
sisu tahaks näha ennem :wink:
tulesid on praegu müügis 2 paari, paraku aga fl omad. ( kui tavalisele fl ette panna siis mis ümber muutma peab? kapott? )

ja vaja läheks siiski ainult pagasi matti, koos selle papiga,


aga kui igav mingi hetk siis hüppan tartust läbi ja tõmban traati,

ps...millegi pärast müüvad sobivalid velgi kah tartlased ainult...
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

M: 164 VARUOSAD

#10
Ok, ega sa umbes prognoosida ei oska seda tulekut? Siis teaksin kuna istmete välja kruvimine ette võtta. Doonor asub nimelt 25km from Tartu. Kakuskin sisu välja ära ja tooks igaks juhuks juba koju ära enne su tulekut. On vist loll küsida, et kas sa ka uksepolstrite nahkosi kaasa tahad?

M: 164 VARUOSAD

#11
:mrgreen: on küll loll küsida: polstritega pole nimelt midagi peale hakata (1 ja 2 gen uksed on täpselt nii erinevad, et sinna uuemat polstrit peale ei suru-> been there)

samamoodi tean seda, et uusi istmeid ühe korraga 164 ära ei mahuta ( kui just enne originaale välja ei kruvi -> been there )

kapotti ei pea ümber ehitama, küll aga vajavad tiivad veidi lihvi (1 gen omad on sutsukese teravama ülaosaga->been there) ning juhtmed tuleb uuesti ühendada (ka juhtmed on veidi erinevad-> been there)-> tõsi küll- seda ma ei hakanud proovimagi :)

:icon_think: mul praegu meenus, et mul on keldris :mrgreen: üks komplektne preFL tuli (aga :icon_think: ma enam ei mäleta kumb :icon_shifty: vist oli siiski juhipoolne-> vaatan õhtul järgi :) )
Tegelikult ma olen normaalne....

M: 164 VARUOSAD

#12
kahjuks polegi see auto kuhu ma need istmed transportimiseks mahutama pean mu armastatud 164 :cry:

ts, mäletan ma õigesti,et sa olid mu doonori roolist huvitatud?
ma siin proovisin teda lahti saada, 24 mutri keerasin maha keskelt aga maha ei tulnud, mis nipp seal veel on?

M: 164 VARUOSAD

#13
:oops:

pagan-> unustasin mainida :mrgreen: hetkel ei ole enam huvitatud (mul juba suve lõpust saati US versiooni rool pea)

aga kättesaamine (oma kogemuse põhjal) on väga lihtne:

võtad katted jms maha, siis keerad keskmise mutri lahti ja siis.... Kui Sul tõmmitsat ei ole jääb rool sinna kus ta on... tõmmitsaga läheb vaja pisi-pisikest nõksu veel :icon_thumbup:
Tegelikult ma olen normaalne....

M: 164 VARUOSAD

#14
rooli kättesaamiseks -kui miski tohman pole seda sinna peale kinni vägistand, siis loksutad kahele poole rooli-saab ka põlvedega aidata-kui on aga miski alumiinium või miskit sellist laadi õrnem rool siis soovitav tõmmits leida...-teine võimalus-pikem torn ja põlvedega hoiad rooli ülespoole ja keskelt äsad haamriga peale... ja no paned näiteks käed rooli alt läbi ja siis murrad kahele poole...-veidi keeruline seletada... katsu siiski toorest jõudu mõistuse piires kasutada!

M: 164 VARUOSAD

#15
:icon_roll:

teoorias on täpselt nii, nagu VML mainis-> suurem osa roole tuleb sellise tegevusega ära..

164 oma praktikas aga kangutamise, tirimise, tornimise, murdimise, mudimise jms peale ei liigutanudki (kaks tundi üritasin) :icon_censored:

tõmmitsaga aga... pinge alla, poolteist ringi peale ja käes 8)
Tegelikult ma olen normaalne....