hammasrihmad jms ei ole probleem... plokk ise on vist sama...
... küll aga on probleem pihustitega. JTS on otsepritsemootor-> s.t. et pihusti ei ole mitte sisselaskekollektori serval vaid otse mootoris. tavaline 16V kasutab küll pihustite juhtimiseks järjestiksüsteemi (ehk siis pihustab vaid vajaliku silindri pihusti), kuid siiski on kogu protsess palju "räpakam", kui JTS korral). Muidugi on võimalus kruvida pihustiavad kinni ning lisada 16V pealt terve sisselasketrakt
KUID
kuna paratamatult on tegu kordi tundlikuma süsteemiga eeldab see ka üsna korralikku peenhäälestust, et asi toimiks (seega otsepritsemootorit SFI komponentidega teha ei ole võimalik). Kuna aga mootor ise on juba häälestatud paremaks toimimiseks, siis ei kujuta ette, kas variaator hakkab korralikult ja õigeaegselt tööle (JTS kasutab veidi teist variaatorit kombineerituna muutuva sisselaskegeomeetriaga) ja kas koputajad hakkavad korralikult tööle (umbes 25% tõenäosus on, et saad veidi lonkava ja pladiseva mootori-> ka nuka profiilid on erinevad) jne jne jne
teoretiseerimise alusloogika on umbes sama, kui proovida hargpritse jaoks konstrueeritud mootorile karpa peale panna (on tehtav ja võimalik, kuid väga suuree tõenäosusega jääb mootor imelikult käima ning kindlasti ei saa sealt kätte seda võimsust/ökonoomsust, mis pritsega)
:icon_cop: ei tasu unustada, et need vanad ja head ajad, kus mootori korralikuks toimimiseks oli vaja korralikku mootorit on juba ammu ammu jäädavalt möödas-> praegu pole enam mootori seisukord nii oluline, kui seda juhtiva elekroonika oma
EDIT: muidugi 6K eest võiks katsetada küll... nagu ütlesin umbes 75% tõenäosusega hakkab mootor siiski korralikult tööle
Tegelikult ma olen normaalne....