Page 1 of 2

AR 164 ei lähe pöördesse

Posted: 17 Apr 2009, 23:20
by ---enn---
Tere
jama siis 164 3.0 138kw mootoriga, auto läheb käima töötab tühikäigul ilusti kuid gaasi vajautades teeb sellist pulli nagu vool kaoks tagant ära, lõõb tahhomeetri nulli kohe jne .. üle 2500prm ei lähe :cry:
oskab keegi äkki midagi õelda selle kohta? :icon_shifty:

AR 164 ei lähe pöördesse

Posted: 18 Apr 2009, 01:53
by VML
Tasub pistikud üle vaadata... kuid peale mida selline nähtus aset leidis? kohe nagu plokkikaaned uuesti peale said? seal vist peaks olema võimalik omavahel segi ajada knock sensori ja nukkvõlli anduri pistikud... lisaks veel ka väntvõlli pöörete anduri pistik, lisaks veel ka seguklapi anduri ja teise knock sensori pistik... mille õiged asukohad on on määratavad aju pistikust mõõtes või siis ajust tulevaid volte mõõtes...

AR 164 ei lähe pöördesse

Posted: 18 Apr 2009, 14:16
by ---enn---
Peale plokikaante peale panemist hakkas see jama pihta jah.
Pistikud asjad küik üle juba vaadatud ja kõik on õiges kohas ennem oli ära märgitud juba et meelest ei läheks kus mis käib.. Kui mootor töötab ja seguklappi pistiku küljest võtan siis ei muutu midagi .. see tundus kahtlane.

AR 164 ei lähe pöördesse

Posted: 18 Apr 2009, 18:37
by VML
Aga sellisel juhul testi kas asi toimib! seal 3 otsa, proovi nende vahelist takkistust mõõta. Neid andureid kahte tüüpi-eri ülesandeid täidavad klemmid seal... ei ole kindel kumb sellel peal on-klemmid siis 3:2:1 suletud asendis peaks olema seal number 1 ja number 3 klemmi takkistus umbes 3000 oomi ja täiesti avatud asendis peaks see muutuma 1000 oomi peale teine variant on et number 1 ja number 2 klemmiga sama asi...

AR 164 ei lähe pöördesse

Posted: 18 Apr 2009, 20:00
by Stihl
Halloo, noored, kui nukaanduri ja knock sensori pistikud omavahel ära vahetada, siis ei lähe ta käimagi.... :icon_hi:
(ta ei tea ju, millal ja kas üldse sädetki anda....jagaja on sellisel ju täitsa tyhi)

Samamoodi tühikäigu klapp ei mõjuta pöördes käimist - võta või üldse küljest, ikka karjub, kui gaasi anda.
Ainult kohapeal ei oska kuidagi olla...

Mina prooviks esimese asjana bensurõhu ära mõõta.
Kui see on igas asendis üle 2,5e, siis mõtleks edasi...

AR 164 ei lähe pöördesse

Posted: 19 Apr 2009, 02:46
by ---enn---
täpsustaks ajsa siis nii et minu meelest sellel nagu polegi nukkvõlli andurieid ? või on ?
Ja 2500prmn on täpselt sama efekt nagu piiraja oleks peal.. täpselt samat moodi teeb ja üle selle ei lase minna.

AR 164 ei lähe pöördesse

Posted: 19 Apr 2009, 13:12
by Stihl
Sry, vändakat ikka pidasin silmas, jah...
Aga seda sa niikuinii ei saanud valesti ühendada.

Rõhk korras?

AR 164 ei lähe pöördesse

Posted: 19 Apr 2009, 14:42
by ---enn---
Rõhuga on jah kõik korras aga see knock andur vms kui see asub esimese plokikaane küljepeal siis selle vahetasin ära ja ei muutnud midagi, ikka samat moodi töötab ja ei ole aru saada ka kui juhtme ära tagant võtab et midagi muudaks vms

AR 164 ei lähe pöördesse

Posted: 19 Apr 2009, 15:48
by Stihl
---enn--- wrote:Rõhuga on jah kõik korras
Alul mõtlesin, et pump ei jäksa suurematel pööretel mootorit kütusega ära toita.
Aga kui rõhk korras, siis pole see viga...

Jagaja panid täpselt ikka samasse asendisse tagasi?
Ma olen kah korra ühel ML-il (ML-Jetronic, Boschi pritsevariant ikka) jagaja valesti tagasi pannud (kuigi, ta peaks süüdet ise regullima) ja samuti üle 2500p/min hakkas tõrkuma. Piisas vaid õigekskeeramisest...

AR 164 ei lähe pöördesse

Posted: 19 Apr 2009, 16:10
by ---enn---
jagajat küll ei näppind aga praegu hakkasin mõtlema kas nukkvõll 180 kraadi vale ei saa olla sama efektiga siis ?

AR 164 ei lähe pöördesse

Posted: 19 Apr 2009, 18:22
by VML
-nukkvõlli andur peaks asuma tal seal hammasrihmapoolses otsas!!! V- keskel! sinna alla jääb ka teine knock sensor. Süüde uuri järgi-salongipoolses reas hammasrihmapoolses otsas on esimene silinder-kui see on üleval (mõlemad klappid on kinni)peaks ka rootor asuma selle silindri suunas(jagaja kaanel) ja ega knock sensori järelt ühendamisel muutugi miskit-see suht ökonoomsuse mõttes seal...

AR 164 ei lähe pöördesse

Posted: 19 Apr 2009, 18:29
by ---enn---
Ei tea nukkvõlli andurit seal küll pole vähemalt ei tea et oleks kuskil ja seal all on vända andur küll jah ..
panin siis rootori 180 kraadi teise asendisse kuid siis ei luband ka üldse...

AR 164 ei lähe pöördesse

Posted: 19 Apr 2009, 20:03
by E.T.
VML wrote:ega knock sensori järelt ühendamisel muutugi miskit-see suht ökonoomsuse mõttes seal...
köh köh
knocksensor peaks ikka olema pigem detoatsiooni avastamiseks ja ...
aaah aru sain - ökonoomsus ses plaanis, et aitab võimalikku mootoriremonti edasi lükata
:icon_roll:

AR 164 ei lähe pöördesse

Posted: 20 Apr 2009, 11:11
by VML
no-kui tootja juttu lugeda siis peale esimest 150 000km naq nii need knock sensorid oma tööülesandeid seal korralikult ei täida seega kuis võtta :icon_roll:
samas neid 164 3,0 mootoreid suht vähemalt 2 varianti süütesüsteemiga ja ültse see netti teel diagnoosimine suht selline mitte kõige tulusam variant auto käima saamiseks seega-ehk on keegi foorumlane sul nõus pilgu peale viskama(keegi kes asja jagab)

AR 164 ei lähe pöördesse

Posted: 03 May 2009, 23:24
by ---enn---
Oskab keegi õelda kus tal pöörete piiraja asub ?