Kliima ei puhu enam külma, arvasin, et peale talvist avariid ei püsi lihtsalt külmaine sees. Hakkas nii peale, et vahest puhus, vahest ei puhunud. Sai tellitud kliima täitmine, aga süsteem on täis, st midagi pole lisada.
Külma ikka ei puhu. sees läheb kliima nuppu vajutades tuluke põlema, et on justkui sisse lülitatud. Samuti tõmbab sooja ilmaga kohe vendika pöörded lakke, et auto seest kiirelt jahutada, aga külma ikka ei tule, õue temp-ga õhk.
Kapoti all sai palju releesid omavahel vahetatud, et katsetada, aga ei ole kindel, et õige relee üles leidsime. Releekarbi sisu ei vasta karbi peal olevatele kirjadele. sama pilt aga ka raamatus :icon_shocked: st karp ja sisu erinev.
Lõpuks jõudsime arusaamisele, et kliimapump ei lülitu järgi, aga kuidas on kiireim moodus kindlaks teha, kas viga on pumbas või juhtmestikus? tõstukile ja juhtmeotsad üle mõõta?
Kas kliima juhtimine on seotud ka selle temp anduriga, mis näitab autos välistempi? see vahest väljas päikse käes näitab ka 12 C ainult! või lähtub ta kliima puhul ikkagi seest imetavast õhust?
156 kliima
#2nii, kui kliimanuppu seest vajutad ja lumehelbeke hakkab põlema, kas siis samal ajal "klõps" käib kapoti all?
kui ei käi siis kliimapump ei rakendu - võimalikud põhjused mis pähe tulevad on - gaas on sees aga piisavalt vähe et rõhulüliti lubaks pumba sisse lülitada, rõhulüliti ise pekkis, relee kinni, kaitse läbi, pistikud nt väike ühe otsaga pistik pumba küljes ( kui muu jutt töötab siis peaks sinna vool tulema kliima sisselülitamisel), pump ise läbi.
Aga kui klõps käib siis ma pean natuke rohkem mõtlema.
kui ei käi siis kliimapump ei rakendu - võimalikud põhjused mis pähe tulevad on - gaas on sees aga piisavalt vähe et rõhulüliti lubaks pumba sisse lülitada, rõhulüliti ise pekkis, relee kinni, kaitse läbi, pistikud nt väike ühe otsaga pistik pumba küljes ( kui muu jutt töötab siis peaks sinna vool tulema kliima sisselülitamisel), pump ise läbi.
Aga kui klõps käib siis ma pean natuke rohkem mõtlema.
156 kliima
#3Täpselt nii. Kas tuleb pumbale 12v peale või ei tule, rohkem võimalusi pole.bnd wrote: aga kuidas on kiireim moodus kindlaks teha, kas viga on pumbas või juhtmestikus? tõstukile ja juhtmeotsad üle mõõta?
Kui vool (töötava mootori korral; vaata, et kättpidi kusagile rihma vahele kinni ei jää) olemas, mõõda mähise ( mis seal klõpsu peaks tegema, kui korras on...) takistust, see peab samuti olemas olema. (väärtust ei mäleta, aga suht väike on ta...)
Ei ole. Välistempi andur on enamasti kusagil esistange ääre all ja päike otse peale paista ei saagi...noh, et oleks maakerale (talvel jääle) lähemal...ja kliimasüsteemi ei mõjuta.bnd wrote: Kas kliima juhtimine on seotud ka selle temp anduriga, mis näitab autos välistempi? see vahest väljas päikse käes näitab ka 12 C ainult! või lähtub ta kliima puhul ikkagi seest imetavast õhust?
Kliima tempiandur, aga, on salongis. Asub tavaliselt mingi väikese võrekese taga. Aga nendega juhtub harva mingeid jamasid, põhihädad on ikka seotud sellega, et gaas ei püsi sees või pumba mähis on läbi põlenud.
P.S. Kui klõps käib, pole rohkem midagi mõelda... :icon_roll:
Vaid tuleb kohe nohu ja kurguvalu hakata ravima. (nagu minuga siin üleeile juhtus - neetud kliimasüsteem...

156 kliima
#4ok!
eks ma siis loodan see nädal leida mõnes töökojas vaba aja, et mõõta juhtmed üle. Eks annan tulemustest/veast siis teada.
eks ma siis loodan see nädal leida mõnes töökojas vaba aja, et mõõta juhtmed üle. Eks annan tulemustest/veast siis teada.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar 

156 kliima
#5Küsiks ka siis asjakohase küsimuse!
Kas on veel keegi kes täidaks vanemat tüüpi kliima ära?
Originaalis on seal sees Freon12 mis aga on keelatud ja aseaine on Freeze12 kui ma ei eksi!
aga point on see, et kellelgil ei ole sobilikku otsikut ja seda ainet et täita kliima Saaremaal!
Tean et süsteem on tühii kuna vahetasin Kliima pumbast tuleva kõrgsurve vooliku ära!
Kas on veel keegi kes täidaks vanemat tüüpi kliima ära?
Originaalis on seal sees Freon12 mis aga on keelatud ja aseaine on Freeze12 kui ma ei eksi!
aga point on see, et kellelgil ei ole sobilikku otsikut ja seda ainet et täita kliima Saaremaal!
Tean et süsteem on tühii kuna vahetasin Kliima pumbast tuleva kõrgsurve vooliku ära!
156 kliima
#6Kui Tallinnasse satud, siis pöördu näiteks TRK poole, mina sain sealt abi. Usun, et ka Pilot Motors suudab aidata
156 kliima
#7Sain siis uue pumba, ehk ühe mehe uus on teise vana ehk siis taas Jano käest (huvitav, kuidas mul on temaga probleemivabalt vedanud???)
Algav nädal kruvib mõni töökoda asja siis külge.
Algav nädal kruvib mõni töökoda asja siis külge.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar 
