sureb välja pöördesse lastes

#1
Autoks 166 2.4 jtd. Probleem selles et sureb välja kui järsku kiirendada, kuni 3000rpm on normaalne, aga siis viskab pihusti tule põlema ja sureb välja. Kohapeal on kõik korras kui pööret anda. Rahulikult kiirendades ei juhtu ka midagi. Vahetasin ära vända anduri, ei muutunud midagi. Tundub et nagu oleks mingi anduri viga sest nagu mingist hetkest viskab ploki peale. Samas äkki ei saa kütet kätte järsku kiirendades (mingi filter umbes) :roll: Üritan lähipäevil trk-s diagnostikas ka ära käia, äkki saab veale jälile, aga muidugi äkki kellegil on veel ideid mille probleem võib olla, ise juba suht nõutu :evil:

sureb välja pöördesse lastes

#2
mrt wrote:Autoks 166 2.4 jtd. Probleem selles et sureb välja kui järsku kiirendada, kuni 3000rpm on normaalne, aga siis viskab pihusti tule põlema ja sureb välja. Kohapeal on kõik korras kui pööret anda. Rahulikult kiirendades ei juhtu ka midagi. Vahetasin ära vända anduri, ei muutunud midagi. Tundub et nagu oleks mingi anduri viga sest nagu mingist hetkest viskab ploki peale. Samas äkki ei saa kütet kätte järsku kiirendades (mingi filter umbes) :roll: Üritan lähipäevil trk-s diagnostikas ka ära käia, äkki saab veale jälile, aga muidugi äkki kellegil on veel ideid mille probleem võib olla, ise juba suht nõutu :evil:
mine Pilotisse 8)

sureb välja pöördesse lastes

#3
Millal küttefilter vahetatud? kui ei tea, vaheta ära... -eriti ennem diagnostikat.Üldiselt võiks siis ka küttesurve ära mõõta, mis küttepumbale paagist peale tuleb-juhul kui ikka on sellel elektriline etteande pump. Diisli suur osa vigadest on kas umbes küttefilter või mõranenud pihusti ülevoolu torud ning umbes küttepaagis olev sõel.
Kiirendades musta suitsu tagant ei viska?

sureb välja pöördesse lastes

#4
Võrreldes mu 156-ga viskab jubedalt musta suitsu. Aga filtreid pole ma jõudnud veel vahetada, täna üritan tegeleda sellega. Paagis on elektriline pump, ja seal peaks olema ka mingi filter, karta on et see on parasjagu umbes. Aga kas mittepiisav kütuse hulk võib põhjustada selle, et kuskil 3000rpm sureb välja. Mingi andur ei või siis seda tekitada?

sureb välja pöördesse lastes

#5
no-võib olla andur ka, aga diislitega selline lugu, et lihtsamad asjad ennekõike-ehk siis filtrid-nii õhu filter, kui kütte filter. Ja diisli mehed parandage kui eksin, :icon_think: aga kas selle pihustitule üks ülesannetest polegi mitte näidata küttefiltri ummistumist?

sureb välja pöördesse lastes

#6
Tavaliselt on nii, et kui küttefilter on umbes siis kaob jõud täitsa ära. Alfa juures ei ole ma suutnud filtrit umbe lasta, ehk siis ma ei tea kuidas ta käitub, jõudu nagu oleks aga ei käi päris nii nagu peaks. Pihusti tuli hakkab siis küll põlema kui ei saa pisavalt kätte, järelikult näitab ka küttefiltri ummistumist.

sureb välja pöördesse lastes

#7
Minu kogemus traktoritega selline, et sõiduautoautoesindused neid teha ei oska/ei taha...

Sest, esiteks, neid on bensukatega võrreldes tavaliselt vähem müüdud, ja teiseks, kuna korralik diislidiagnostika maksab sadu tuhandeid ja garantiilisi väga ei remondita vaid vahetatakse pigem osi (kuna tehase kulul on üsna lihtne ntx. kõrgsurvepump (maksab 25-60k eeku) või pihustid ära vahetada ja kogumoos - mis tal päriselt viga oli, ei koti tagantjärgi kedagi...)...siis diagnostikaaparaatidesse väga ei taheta investeerida...

Pigem saavad diislitega paremini hakkama selleks paremini ennast ette valmistanud kontorid, kel on vastavad seadmed, koolitatud personal ja know-how olemas. (Balmoral, Bosch, Joe Garage, Diislikeskus jne olid vanasti Tallinnas tegijad ntx.)

Pihustituld võiks muidugi esinduses lasta kontrollida, saaks vähemalt veateate teada.
Siis teaks edasi mõelda...


Kas täispaagiga teeb sama pulli?
Mul oli kunagi traktor E39, mis alla poole paagiga ei jõudnud sõita ja suri samamoodi ära...
Põhjuseks oli mittetöötav etteandepump paagis.

Mis puutub igasugu filtrite/küünalde jms hooldusasjade vigadesse, siis soovitan neid ikka vastavalt hooldusgraafikule lasta vahetada - väldib igasugu mõttetuid vigu. Ega asjata ei nõuta garantiiautode korrapärast hooldust; nii need tänapäeva autod on tehtud, et kui korrapäraselt ei hooldata, siis ei sõida ka.
Edu ikka.

P.S. Kui traktoril kasvõi korraks katkeb kütuse etteandmine kõrgsurvepumpa, siis ta surebki välja. 160 atti ja + rõhu tekitamiseks on ikka korralikku pidevat pealevoolu vaja....

sureb välja pöördesse lastes

#9
Stihl wrote:Mis puutub igasugu filtrite/küünalde jms hooldusasjade vigadesse, siis soovitan neid ikka vastavalt hooldusgraafikule lasta vahetada - väldib igasugu mõttetuid vigu. Ega asjata ei nõuta garantiiautode korrapärast hooldust; nii need tänapäeva autod on tehtud, et kui korrapäraselt ei hooldata, siis ei sõida ka.
...
P.S. Mul datsunil (2005a. Navara) kah õhufilter juba mitukümmend tuhat km-i vahetamata...(ostsin Japanpartsist küll uue, aga ei sobinud...)
Ei suitse ta ikka midagi... :icon_angel:

sureb välja pöördesse lastes

#10
Sai ära vahetatud küttefilter ja vaatasin ka õhufiltri üle(polnud just esimeses nooruses aga polnud ka väga hull). Aga mitte midagi ei muutunud, ikka sureb välja kui kõvasti pööret anda ja tahma viskab ka jubedalt tagant. Kas see tähendab seda et segu on vale?

sureb välja pöördesse lastes

#12
:icon_roll: no diislil tähendab reeglina 1 hammas nukkvõllil mööda olemist suht klappide pähe jooksmist... samas küttekogused ja asjad võivad paigast ära olla küll, kuid see juba diagnostika rida. Ega seal muud kui uus kütte ja õhu filter-ja kui mured iseenessest ei lahene siis diagnostikasse. BMW 2,5 liitrise mootoriga opel omegaga oli mul probleem küttekoguses-automaat kastiga auto-ja vat külmast peast paned käigu sisse ning gaasi põhja ja mitte miskit ei juhtu. Pump oli just stenditud ja värki ning ei kahtlustand selle juures miskit-ometi oli küttekogus liialt väike-ise jebisin eri andureid ja asju testides mittu nädalat-aga asjalik diagnostika lahendas mu mured hetkega. (ps tartu karla autot ei soovita kellelegi!)-tegid sitta töö ja hinna suhtes lõid ka paraja kirve... :icon_problem:

sureb välja pöördesse lastes

#13
Hammasrihma lasin just ära vahetada, ei usu et see valesti kokku pandi, viga oli juba tegelt enne olemas.
Nädalavahetusel üritan paagi pumba ja filtri ka üle vaadata, ja kui siis ka asi paremaks ei muutu siis järgmine nädal diagnostikasse, peab asja korda saama :twisted:

sureb välja pöördesse lastes

#14
mrt wrote:tahma viskab ka jubedalt tagant. Kas see tähendab seda et segu on vale?
Kas turbo ikka toimetab...?
Traktorid kipuvad siis tahmama hakkama, kui vile enam mootorisse piisavas koguses õhku ei toimeta.
Kütust viskab peale küll, aga kõike 100% ära ei põleta, ülejäänu lendabki tagant välja...
Tõmbe ja erksuse järgi saab kõige lihtsamalt aru; pole selle mootoriga nii kursis, et teaks väita, kas kohapeal gaasitades sisselaskelõdvik käe all nö. "paksuks" läheb (et turbo juurdepuhumist lamemeetodil hinnata; vanemate TD-de puhul saab kindlasti teada, kui turbokella parasjagu käepärast pole)...

Veel üks põhjus, miks tehasekompuutriga peaks viga vaatama: äkki pakub õhumõõtja viga (kui tal ikka on selline asi?)

Kui nukad paigast ära ja pähe pole jõudnud käia, siis ta peaks sellest aru saama ja "check"`i põlema panema, niiet selle ma välistaks...
Peaaegu... :icon_shifty: