Marat89 wrote:mõõtsin siis voolu ära ja see näit oli algul 12 ja siis hakkas langema kui hakkasin pöördesse ajama.
:icon_shocked: veider

üldiselt kõrgetel pööretel peaks pinge tõusma võrreldes tühikäiguga.
hetkel ei ole ainsatki mõtet, kuidas saaks pööretel olla laadimine väiksem, kui tühikäigul [peale vigase ühenduse s.t.]
muidugi võib olla, et geneka rootor on nii kõver või kulunud, et pööretel "tõmbab kinni" Igatahes oleks pidanud akutuluke koheselt põlema hakkama [kui hakkas, siis proovi meenutada kuskohas sõitsid ning mis vahetult enne seda toimus (ja kas ehk mingi määratult suur killustikuga täidetud basseid juhtumisi ette ei jäänud)]
Marat89 wrote:mis moodi oleks siis seda generaatorit lihtsam maha võtta???
Kõige lihtsam?
Tõstad auto üles, võtad väljalaske lahti, lased poolraami alla.... ning umbes 5-8 tundi karjud koledaid sõnu, sest õige koha peale ikka ei pääse...
teine variant- tõstad esiratta üles, keerad plastid maha, võtad sisselaske lahti, kasvatad käele kaks lisaliigest ja proovid pealt ja küljelt ligi pääseda

after all... kõik on võimalik

umbes teadmata arvu tundidega
kolmas variant- vii kuhugi, kus see kellegi teise probleem on :icon_thumbup: