#4
by VML
üks variant on kõik ühendussillad maha kruvida ja proovida akku plussklemmilt juhtmega otse, kas sädeleb kergelt, kui küünla otsa puudutab, kui sädeleb siis deoreetiliselt korras, kui mitte on läbi põlenud. Korralikku testimist saab siiski teha vaid küünalt maha võttes ja proovides, et läheb punaseks vaid küünla tipp mitte kuskilt küljepealt. Ja ettevaatust!!! küünlale ei tohi plussi üle 3 sekundi järel olla (olenevalt küünlast ja autost see aeg...) ning esmane test-kas külmast peast on tunne naq mõni püt ei oleks alguses kohe järgi??? kui sellist muljet pole ei tasu ka niisama torkida...
PS: see akku klemmilt otse proovimine toidab ennast ää vaid 11volti ja enam! küünalde puhul ja kui maas iseseisvalt neid testida, siis võiks olla mingi kehvem akku selle jaoks et läbi ei kärsataks küünlaid...