Äkki keegi oskab selles küsimuses pisutki aidata? Nimelt võtsin õhtul aku tuppa laadima ja hommikul tahtsin muisugi tagasi panna ,aga pagasiruumi lukk enam ei avane. Ei võtmega ega ka seest. Kas tõesti tahab see lukk avamiseks voolu saada. Kust kohast ma sellisel juhul saaksin autole vooluringi tekitada? Asja teeb eriti jamaks see ,et olen momendil täiesti üksi keset Setumaa metsi ja oleks hädasti liikuma vaja saada. Kui on kellegil kasvõi mingi oletuslik teooria asja kohta siis palun andke teada.
Tänan juba ette.
Pagasnik ei avane
#2::itpnt::
sisemine ja puldist avamine käib üle solenoidi -> selle jaoks on voolu vaja
lukk võtmega avamisel ei ole voolu vaja, seega proovi lukusula ja lõgistamisega
vooluringi tekitamiseks on kõige lihtsam anda pinge otse peale pagassiavamise releele-> see peaks asuma täiendavas releeplokis (eelduslikult armatuuri allservas ning olema 30A musta (?) värvi ning nelja jalaga)
kui selle oled leidnud, siis aku ´üks ots massi, teine selle relee ülemise jala peale.
alternatiiv on proovida leida mõni suurem tarbija, mis pidevalt voolu tarbib -> sigaretisüütaja kaudu laadimine on samuti võimalik, kuid mitte kõige kindlam (kuna solenoid on suht voolualdis, siis võib juhtuda, et põletad sealt mõne juhtme kokku)
muidugi juhul, kui 166-le on kapoti alla toodud plussklemm, siis oleks see parim võimalik lahendus- teine variant oleks ühendada aku "peakaitsmega" (ehk siis kõige suurem kaitse, mis autos on) , kuid tõenäoliselt on see pagassis
kahjuks ei ole mul kuskil olemas 166-le elektriskeeme
sisemine ja puldist avamine käib üle solenoidi -> selle jaoks on voolu vaja
lukk võtmega avamisel ei ole voolu vaja, seega proovi lukusula ja lõgistamisega
vooluringi tekitamiseks on kõige lihtsam anda pinge otse peale pagassiavamise releele-> see peaks asuma täiendavas releeplokis (eelduslikult armatuuri allservas ning olema 30A musta (?) värvi ning nelja jalaga)
kui selle oled leidnud, siis aku ´üks ots massi, teine selle relee ülemise jala peale.
alternatiiv on proovida leida mõni suurem tarbija, mis pidevalt voolu tarbib -> sigaretisüütaja kaudu laadimine on samuti võimalik, kuid mitte kõige kindlam (kuna solenoid on suht voolualdis, siis võib juhtuda, et põletad sealt mõne juhtme kokku)
muidugi juhul, kui 166-le on kapoti alla toodud plussklemm, siis oleks see parim võimalik lahendus- teine variant oleks ühendada aku "peakaitsmega" (ehk siis kõige suurem kaitse, mis autos on) , kuid tõenäoliselt on see pagassis

kahjuks ei ole mul kuskil olemas 166-le elektriskeeme

Tegelikult ma olen normaalne....
Pagasnik ei avane
#3
kas mul on valesti meeles või on ehk 166-l olemas siiski ka kapoti all mingi releeplokk? Kus ka suuremad kaitsmed olemas on :icon_roll:
need help- kelleltki, kellel on kas juhend, manual või siis 166 :thanksspin:
Tegelikult ma olen normaalne....
Pagasnik ei avane
#4166l on kapoti all karp kuhu jookseb jäme + juhe, pane sinna vool järgi, peaks toimima(karp asub juhi pool tulemüüri küljes) :icon_hi:
Pagasnik ei avane
#5Tänud! Eks ma katsetan oma lolli ajuga. Panin igaks juhuks puhuri ka auto p... taha.
Pagasnik ei avane
#6võtmest tuleb mul ilusti lahti, ju siis on mingi varras seal süsteemis lahti et võtmega keerates ei funksi.
endal seisab garaazis aku klemmid maas ja ei ole siiamaani häda olnud sellega
endal seisab garaazis aku klemmid maas ja ei ole siiamaani häda olnud sellega
Pagasnik ei avane
#7võtmega keerates on väke soovitus, et suru pagassi luuki suti alla poole kui keered, äkki aitab
Pagasnik ei avane
#8Kas mõtled seda kuhu jooksevad tegelikult neli jämedat juhet kokku ehk kaks pluss kaks?mrt wrote:166l on kapoti all karp kuhu jookseb jäme + juhe, pane sinna vool järgi, peaks toimima(karp asub juhi pool tulemüüri küljes) :icon_hi:
Pagasnik ei avane
#9Kui sa ülevaatust tegemas käid siis võetakse sealt voolu.
Juhtmeid kattev isolatsioon oli punane ja sealt peaks juhe edasi jooksma starterisse(ei mäleta enam täpselt ja autot ei ole ka ligidal et vaadata)
EDIT: seal on 2 suurt kaitset, nende kõrval peaks see karp olema
Juhtmeid kattev isolatsioon oli punane ja sealt peaks juhe edasi jooksma starterisse(ei mäleta enam täpselt ja autot ei ole ka ligidal et vaadata)
EDIT: seal on 2 suurt kaitset, nende kõrval peaks see karp olema