:icon_hi: 
1,6 8V mootorit ei ole 155 peal olemas  
 
aga 1,8 ja 2,0 16V on tõepoolest sobivad- pisikesed mured tekivad osaga kaabeldusest, kuid ei hullu  :icon_angel: enne 96-dat toodetud 16V sai muidugi natuke teise loogika seega peaksid otsima 96 ja uuemat mootorit.
IMHO peaks ka 156 16V mootor selle ajuga ilusti tööle hakkama  

 - käigukastikinnituse osas jään muidugi vastuse võlgu
Nord'i puhul pead kaabeldama ning vajad ka elektroonikat kaasa  
 
aga kui leiad kuskilt ükskõik millise 155/145/146 CF1 16V mootori (alumiiniumkaanega), siis selle liikumapanemine peaks olema umbes sama keeruline, kui katkise mootori tagasipanek peale remonti  
 
probleemi võib muidugi tekitada kellaploki osa (ehk siis õlitaseme andur+õlitemp+õlirõhu kell, mida 930 seeria sõidukid ei kasutanud)-> temp ja rõhk on lahendatavad kolmikuga - õltaseme andurit vist eriti hästi ühendada ei õnnestu (kui see muidugi peaks töötama) ...
 
															
															Tegelikult ma olen normaalne....