155 mootor

#1
Tere! :icon_hi:
Mure on järgmine. Mu 155 1,6l mootor jooksis kokku. Teise silindri kolvis on suur auk ja plokikaas ka sodi. :( Kuna mootori remont läheks päris kulukaks ja parem variant oleks uus mootor otsida, siis tekkis mõte, et asendada see 1,6 suurema mootoriga. Äkki oskab keegi nõu anda, kas asjal on mõtet ja kui keeruline see protsess olema saab? Ja kui kellelgi mootorit üle, siis kõik pakkumised oodatud.


Ette tänades,
Jaanus :)

155 mootor

#3
:icon_hi:

1,6 8V mootorit ei ole 155 peal olemas :mrgreen:

aga 1,8 ja 2,0 16V on tõepoolest sobivad- pisikesed mured tekivad osaga kaabeldusest, kuid ei hullu :icon_angel: enne 96-dat toodetud 16V sai muidugi natuke teise loogika seega peaksid otsima 96 ja uuemat mootorit.

IMHO peaks ka 156 16V mootor selle ajuga ilusti tööle hakkama :roll: - käigukastikinnituse osas jään muidugi vastuse võlgu

Nord'i puhul pead kaabeldama ning vajad ka elektroonikat kaasa :wink:

aga kui leiad kuskilt ükskõik millise 155/145/146 CF1 16V mootori (alumiiniumkaanega), siis selle liikumapanemine peaks olema umbes sama keeruline, kui katkise mootori tagasipanek peale remonti :wink:

probleemi võib muidugi tekitada kellaploki osa (ehk siis õlitaseme andur+õlitemp+õlirõhu kell, mida 930 seeria sõidukid ei kasutanud)-> temp ja rõhk on lahendatavad kolmikuga - õltaseme andurit vist eriti hästi ühendada ei õnnestu (kui see muidugi peaks töötama) ...
Tegelikult ma olen normaalne....
cron