Kuna pole ammu postitanud mõtlesin,et annan ülevaate mis autoga senini tehtud on.
Kuna auto oli nagu eelnevalt mainitud suhteliselt kriitilises olukorras,sai ette võetud suurem remont. :weightlifter:
Vahetatud sai põhimõtteliselt terve alusvanker,rattalaagritest - tugivarrastega lõpetades.
Paar pilti:
http://img685.imageshack.us/img685/9818/high090.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuna pidureid praktiliselt polnudki,sai paigaldatud Zimmermanni puuritud kettad ja remsa klotsid x4.
http://img408.imageshack.us/img408/8974/high067.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Edasi sai võetud ette kapotialune. :icon_problem:
Pealt vaadates nii väga meeleolu ei muserdanudki,aga lähemalt uurides oli vaatepilt hoopis teine.
Õhuvõtu toru lähemal uurimisel oli see väga auguline.
http://img18.imageshack.us/img18/4520/high079.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Stock õhuvõtt sai asendatud paari silikon põlve,alumiiniumtoru ja koonusfiltriga,mis on alla viidud.
Vahetatud sai küünlad,aku,muud filtrid.
Aku sai viidud taha,et teha kapoti alla ruumi.
So far,so good. :icon_thumbup:
Edasi sai hakatud salongi kallal meisterdama,keskkonsooli teeb ümber ja katab uuesti carboniga.
http://img121.imageshack.us/img121/2406/high101.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Heli sai soetatud uus,vana subwoofer sai asendatud 2xMagnati ovaalidega,mida toidab 4-kanaliga Signat ROM4.
Ülejäänud kõlarid on eelnevalt asendatud Hertzi madala ja - kõrgesagedus kõlaritega.
Auto sai ka uued veljed,mis müstilisel kombel ei vajanud isegi flantse ja istusid ilusti all,paar pilti:
http://img189.imageshack.us/img189/3330/high091.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img194.imageshack.us/img194/7536/high099.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Peale seda ettevõtmist läks auto kindlustusse keretöödesse.Kuna eelmine omanik oli väikse kõksu teinud just enne auto üle andmist ja ise ei ela eestis,võtsin asjade ajamise enda kaela.
Siinkohal juhin tähelepanu kõikidele lugupeetud Alfistidele,ÄRGE LUBAGE KINDLUSTUSEL OMA AUTOT SAATA KUHUGI ISEHAKANUD LUKKSEPPADE JUURDE. :icon_censored:
Nimelt vähe sellest,et see kuupäev kuna auto pidi tegemisse minema,lükkus kuu aega edasi,tehti seal selle autoga nii mõndagi.
Peale kolme nädala möödumist helistati,et võite tuleva päeva hommikul järgi tulla.
Jõudes siis hommikul kohale,avastasin,et auto on male lauaks värvitud.
Tagabumper oli praktiliselt valge ja esibumper tumehall.
Kuna kohapeal kompromissile ma remondifirma esindajaga ei jõudnud,siis sai kutsutud kohale värviekspert ja inimene kindlustusest.
Mina küll pole kes teab mis autovärvide spetsialist,aga värvi erinevus oleks olnud isegi pimedale selge.
Kuna värviekspert ja kindlustusekspert mõlemad nõustusid,et viletsalt tehtud,läks seelik uuesti värvimisse.
Ootasin siis ma nii nädala jagu ja juba tuli rõõmustav kõne,et auto on valmis.
Minnes siis positiivselt meelestatult oma autole järgi,tabas mind šokk,kui proovisin masinat kävitada.
Esiteks ei läinud auto käima,aku oli tühi (aku sai ostetud 2 päeva enne keretöödesse minekut),nemad aga kohe väitma,et see aku pole uus midagi ja juu on keegi unustanud mingi ukse lahti.
Selge,anname andeks,tõid siis krokodillid ja sai masina käima.
Aga oh imet,autol ei läinud sisse enam ükski käik peale esimese ja teise.
Mina siis küsima,et kuidas nii,kõik töötas enne kui auto siia tõin.
Nemad aga kohe vastu,et ei tea midagi,neil on oma autod,kui nad sõita tahavad
Nad kinnitasid,et keegi pole selle autoga vahepeal sõitnud.
Autot siis lähemalt uurides selgus,et keegi oli tripi ära nullinud,aku oli lennanud pagasiruumis hoopis teise nurka,nagu oleks käsipidurit rebitud ikka vähemalt 5 kopika eest.
Lükates siis auto sealt hoovist välja küsisin,et kas ainult esimese käiguga saabki sõita,mille peale vastati,et
ei,teine on ka.
Küsides sellepeale,et kust nad teavad,nad polevat ju vahepeal üldse autoga sõitnud tekkis vaikus.
Mind aga ootab kogu käigukangi hoovastiku + siduri vahetamine,sidurit oli nii piinatud,et auto sõitis täiesti vabalt ,kui käiku sees polnud.
Hetke seisuga masin laiali,sidur peaks paari päeva jooksul saabuma ja käigukangi hoovastiku kohta peab veel uurima.
Kuna masin laiali ja seisab,saab vahepeal salongiga tegeleda.
Veljed ja peeglid peaks ka lähipäevade jooksul värvimisest tagasi tulema,eks panen paar pilti siis üles.