Alfa Romeo 156 3.0 V6 Tainted

#1
Tervist lugupeetud Alfistid.
Kuna suvi tulekul ja otsene auto ostu plaan oli juba ammu ,siis sai ka minust eelmine nädal uhke Alfa Romeo omanik.
Mudeliks siis 156 Distinctive 2.5 V6 ' 98 - 140kw.
Auto sai nimelt ühelt väga healt tuttavalt ostetud,seega arvasin ennast olevat auto tehnilise seisukorraga kursis,aga vahi kuradit - Itaallased ikka oskavad üllatada ::itpnt::
Kuna eelmine omanik elas soomes,kus teeolud on kordades paremad kui meil siin,siis ei andnud pea ükski sillaosa tunda,et oleks läbi omadega.Jõudes aga Eestisse,kolises ja nagises mis hirmus
Nokitsemist on omajagu,alustades rattalaagritest lõpetades katuseluugi tihendiga.
Hetke seisuga vajavad vahetust : esimesed rattalaagrid,esimesed õõtsad,tagumised tugivardad? (targemad parandavad kindlasti),piduriklotsid/kettad,tagumised amordid,esi ja taga bumper,samuti küljekarbid.
Pean aga tõdema,et vaatamata kõigile "üllatustele" mis see auto mulle siiamaani valmistanud on,kaalub sõidumõnu selle kõik üle. :)
Ei kahetse,et endale Alfa Romeo ostsin ja loodetavasti suveks on masin korras.
Paar pilti enne remonti minekut
Image

Image

Image

Image
Last edited by Tainted on 27 Oct 2010, 23:57, edited 3 times in total.

Alfa Romeo 156 3.0 V6 Tainted

#2
:icon_thumbup:

edu, kannatust ja muretuid meetreid (vastavalt linnalegendile sobib AR vaid töökojas sees ühest tõstukist teiseni liikumiseks) :lol:

Kui korda saad, siis on rõõm seda suurem

P.S. piltidelt ei paista pampritel ja karbikutel küll suurt midagi viga olevat (kasuta seda raha pigem pihma vahetamiseks :wink: )
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 156 3.0 V6 Tainted

#3
Rihm vahetatud,rullikud samuti,küünalde ja õlivahetus ka tehtud.
Küsimus aga selline,et kas seda katuseluugi tihendit ei saa tõesti mujalt kui esindusest?
Kuidagi imelik on välja käia pea 2000.- tihendi eest.
Samuti sooviks teada,et kas keegi vb teab kust saada 156-ele facelifti stanget ette,siin eelnevalt on ka teema tehtud konkreetselt selle kohta,aga kas ainuke võimalus ongi siis autodelta?

Alfa Romeo 156 3.0 V6 Tainted

#4
Tainted wrote:Rihm vahetatud,rullikud samuti,küünalde ja õlivahetus ka tehtud.
Küsimus aga selline,et kas seda katuseluugi tihendit ei saa tõesti mujalt kui esindusest?
Kuidagi imelik on välja käia pea 2000.- tihendi eest.
Samuti sooviks teada,et kas keegi vb teab kust saada 156-ele facelifti stanget ette,siin eelnevalt on ka teema tehtud konkreetselt selle kohta,aga kas ainuke võimalus ongi siis autodelta?
meil on üks 156faceliftiga esistange konutamas kesklaos.. annaks ära hea hinnaga..

Alfa Romeo 156 3.0 V6 Tainted

#5
Õnnitlused ilusa Alfa puhul. Mootor sellel masinal on ka hea ;) NIng Distinctive on sisu poole pealt ilus. Eks seda tuleb arvestada jah Alfadega. Isegi, kui on sõitnud eluaeg sileda tee peal siis esimesed korrad kuumaastikul teevad oma töö. Aga kui vahetad kõik vigased detailid korraga välja siis ei tohiks niipea muret olla enam.
Jõudu ilusa Alfa pidamisel ;)

Alfa Romeo 156 3.0 V6 Tainted

#6
Tainted wrote:Samuti sooviks teada,et kas keegi vb teab kust saada 156-ele facelifti stanget ette,siin eelnevalt on ka teema tehtud konkreetselt selle kohta,aga kas ainuke võimalus ongi siis autodelta?
Stange sind ainult ei aita, peale selle pead veel välja vahetama tuled, tiivad ja kapoti

Alfa Romeo 156 3.0 V6 Tainted

#9
Kuna pole ammu postitanud mõtlesin,et annan ülevaate mis autoga senini tehtud on.
Kuna auto oli nagu eelnevalt mainitud suhteliselt kriitilises olukorras,sai ette võetud suurem remont. :weightlifter:
Vahetatud sai põhimõtteliselt terve alusvanker,rattalaagritest - tugivarrastega lõpetades.
Paar pilti: http://img685.imageshack.us/img685/9818/high090.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuna pidureid praktiliselt polnudki,sai paigaldatud Zimmermanni puuritud kettad ja remsa klotsid x4.
http://img408.imageshack.us/img408/8974/high067.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Edasi sai võetud ette kapotialune. :icon_problem:
Pealt vaadates nii väga meeleolu ei muserdanudki,aga lähemalt uurides oli vaatepilt hoopis teine.
Õhuvõtu toru lähemal uurimisel oli see väga auguline.
http://img18.imageshack.us/img18/4520/high079.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Stock õhuvõtt sai asendatud paari silikon põlve,alumiiniumtoru ja koonusfiltriga,mis on alla viidud.
Vahetatud sai küünlad,aku,muud filtrid.
Aku sai viidud taha,et teha kapoti alla ruumi.
So far,so good. :icon_thumbup:
Edasi sai hakatud salongi kallal meisterdama,keskkonsooli teeb ümber ja katab uuesti carboniga.
http://img121.imageshack.us/img121/2406/high101.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Heli sai soetatud uus,vana subwoofer sai asendatud 2xMagnati ovaalidega,mida toidab 4-kanaliga Signat ROM4.
Ülejäänud kõlarid on eelnevalt asendatud Hertzi madala ja - kõrgesagedus kõlaritega.

Auto sai ka uued veljed,mis müstilisel kombel ei vajanud isegi flantse ja istusid ilusti all,paar pilti:
http://img189.imageshack.us/img189/3330/high091.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img194.imageshack.us/img194/7536/high099.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Peale seda ettevõtmist läks auto kindlustusse keretöödesse.Kuna eelmine omanik oli väikse kõksu teinud just enne auto üle andmist ja ise ei ela eestis,võtsin asjade ajamise enda kaela.
Siinkohal juhin tähelepanu kõikidele lugupeetud Alfistidele,ÄRGE LUBAGE KINDLUSTUSEL OMA AUTOT SAATA KUHUGI ISEHAKANUD LUKKSEPPADE JUURDE. :icon_censored:
Nimelt vähe sellest,et see kuupäev kuna auto pidi tegemisse minema,lükkus kuu aega edasi,tehti seal selle autoga nii mõndagi.
Peale kolme nädala möödumist helistati,et võite tuleva päeva hommikul järgi tulla.
Jõudes siis hommikul kohale,avastasin,et auto on male lauaks värvitud.
Tagabumper oli praktiliselt valge ja esibumper tumehall.
Kuna kohapeal kompromissile ma remondifirma esindajaga ei jõudnud,siis sai kutsutud kohale värviekspert ja inimene kindlustusest.
Mina küll pole kes teab mis autovärvide spetsialist,aga värvi erinevus oleks olnud isegi pimedale selge.
Kuna värviekspert ja kindlustusekspert mõlemad nõustusid,et viletsalt tehtud,läks seelik uuesti värvimisse.
Ootasin siis ma nii nädala jagu ja juba tuli rõõmustav kõne,et auto on valmis.
Minnes siis positiivselt meelestatult oma autole järgi,tabas mind šokk,kui proovisin masinat kävitada.
Esiteks ei läinud auto käima,aku oli tühi (aku sai ostetud 2 päeva enne keretöödesse minekut),nemad aga kohe väitma,et see aku pole uus midagi ja juu on keegi unustanud mingi ukse lahti.
Selge,anname andeks,tõid siis krokodillid ja sai masina käima.
Aga oh imet,autol ei läinud sisse enam ükski käik peale esimese ja teise.
Mina siis küsima,et kuidas nii,kõik töötas enne kui auto siia tõin.
Nemad aga kohe vastu,et ei tea midagi,neil on oma autod,kui nad sõita tahavad
Nad kinnitasid,et keegi pole selle autoga vahepeal sõitnud.
Autot siis lähemalt uurides selgus,et keegi oli tripi ära nullinud,aku oli lennanud pagasiruumis hoopis teise nurka,nagu oleks käsipidurit rebitud ikka vähemalt 5 kopika eest.
Lükates siis auto sealt hoovist välja küsisin,et kas ainult esimese käiguga saabki sõita,mille peale vastati,et
ei,teine on ka.
Küsides sellepeale,et kust nad teavad,nad polevat ju vahepeal üldse autoga sõitnud tekkis vaikus.
Mind aga ootab kogu käigukangi hoovastiku + siduri vahetamine,sidurit oli nii piinatud,et auto sõitis täiesti vabalt ,kui käiku sees polnud.
Hetke seisuga masin laiali,sidur peaks paari päeva jooksul saabuma ja käigukangi hoovastiku kohta peab veel uurima.
Kuna masin laiali ja seisab,saab vahepeal salongiga tegeleda.
Veljed ja peeglid peaks ka lähipäevade jooksul värvimisest tagasi tulema,eks panen paar pilti siis üles.
Last edited by Tainted on 26 Apr 2010, 17:10, edited 1 time in total.

Alfa Romeo 156 3.0 V6 Tainted

#12
Nemad seda enda süüks ei võta.
Muigega näol ütles selle firma esindaja,et juu on halb kokkusattumus.
Ilmselgelt seda asja nii jätta ka ei saa,aga samas pole väga midagi teha ka.
Kui kaevata võetakse auto kolmeks kuuks vähemalt ekspertiisi,plus kõik see jooksmine ja meelehärm.
:icon_thumbdown:

Alfa Romeo 156 3.0 V6 Tainted

#14
Tainted wrote:Kui kaevata võetakse auto kolmeks kuuks vähemalt ekspertiisi,plus kõik see jooksmine ja meelehärm.
:icon_thumbdown:
Asi on põhimõttes - kõikidel OINASTEL peab oma MIHKLIPÄEV olema :icon_cop:
tee ekspertiis, st lase osadeks võtta ... näiteks Pilotis
ja kogu hulk tunnistusi ettevõttest kus tehti eelmine remont
ning kui sa kohale sõitsid, siis ega sa ei teinud seda ju esimese käiguga ja libiseva siduriga
Seitsekümmend Viis