Page 1 of 1
33 esisilla reguleerimine?
Posted: 31 Mar 2010, 15:05
by alfahoolik
Tere!
Kas Imolal on võimalik ka rataste kallet muuta ees? Vasakpoolne esimene natuke liiga ära vajunud, kipub rehvi sööma seest. Ei tea kas vedru väsinud.

33 esisilla reguleerimine?
Posted: 31 Mar 2010, 16:44
by zakalwe
alfahoolik wrote:Tere!
Kas Imolal on võimalik ka rataste kallet muuta ees? Vasakpoolne esimene natuke liiga ära vajunud, kipub rehvi sööma seest. Ei tea kas vedru väsinud.

Mulle kuskilt meenub läbi hägu infokild, et ei ole võimalik muuta.
Mine sillastendi. Või tule võta mu käest ühevanused esivedrud ja proovi järgi. Ja möödaminnes viska pilk muudele veermikupudinatele, nagu šarniirid, ka pilk peale.
33 esisilla reguleerimine?
Posted: 31 Mar 2010, 17:00
by ts
üldiselt vedru peab suht pooleks olema selleks, et ratas viltu vajuks (ja ka siis ei vaju eriti hoogsalt) seega- mis seisus taldrikud on?
ning loomulikult vaadata esimese asjana üle kõik see, mis allpool asub

sealne lõtk võib küll väga edukalt terve ratta "ära vajutada"
33 esisilla reguleerimine?
Posted: 31 Mar 2010, 17:54
by zakalwe
ts wrote:
ning loomulikult vaadata esimese asjana üle kõik see, mis allpool asub

sealne lõtk võib küll väga edukalt terve ratta "ära vajutada"
Sealse sellise lõtkuga, mis ratta viltu vajutaks, peaks kaasnema igasugusel suuna ja kiiruse muutmisel või ebatasasuse puhul üsna häälekad kolksud kah...diagnostikavahend nr 1: kõrv

33 esisilla reguleerimine?
Posted: 31 Mar 2010, 19:08
by Kristop
Tee kõigepealt kindlaks et kõik vajalikud detailid vedrustuses on korras ja kui siis ka kalded paigast ära siis katsume koduste vahenditega kallet hakata muutma. Sprindi puhul toodeti mõningatesse riikidesse tehasepoolt reguleeritavaid, mõnda riiki mitte.
33 esisilla reguleerimine?
Posted: 04 Apr 2010, 12:50
by alfahoolik
Ma rooliotsa vahetamise käigus uurisin põhjalikumalt seda värki, kõik tundus korras olevat ja lõtke ei paistnud.

33 esisilla reguleerimine?
Posted: 07 Apr 2010, 00:07
by VML
33-mel vajuvad esisilla puksid ära pikka peale...reeglina keegi neid ei vaheta ka...kuna järgi annab, kuid pilbasteks otseselt ei lähe naljalt... imolal-vähemalt sellel mis minu käsutuses oli -ratta kallet muuta pold võimalik... -tasuks üle vaadata amordi laagrid-teinekord on sealt vahelt enamus asju juba välja pudenend ja vedru kauss vajub ka kuidagi ebanormaalselt lääpa... teine asi on ülemine puks ja selle korras olek...
33 esisilla reguleerimine?
Posted: 14 Apr 2010, 04:08
by zakalwe
VML wrote:33-mel vajuvad esisilla puksid ära pikka peale...reeglina keegi neid ei vaheta ka...kuna järgi annab, kuid pilbasteks otseselt ei lähe naljalt... imolal-vähemalt sellel mis minu käsutuses oli -ratta kallet muuta pold võimalik... -tasuks üle vaadata amordi laagrid-teinekord on sealt vahelt enamus asju juba välja pudenend ja vedru kauss vajub ka kuidagi ebanormaalselt lääpa... teine asi on ülemine puks ja selle korras olek...
See on must stsenaarium.
Las seltsimees proovib neid vedrustuse juppe, mis tal nüüd olemas on; kui need ka ei tööta, siis...whatever veermikus. Äkitsi peaks rummud ja poldiaugud üle vaatama? TIba lääpa vajus esiots, kui paar poldiauku olid beyond repair kulunud.
33 esisilla reguleerimine?
Posted: 14 Apr 2010, 09:16
by VML
33-mel olen vedrustuse juures nii mõndagi näinud...-isetehtud amort-mingist suvalisest amordist ja siis sinna oli veel vedru kauss ka ise peale keevitatud mingitest plekkijuppidest kokku... üks asi mida olen kohanud, on see, et on kasutatud vale poole vedrukaussi-ühel mudelil on nad samad, teisel on pooltevahe ja siis ei saanud ma ka tükk aega pihta mis seal toimub sammuti on olnud üks kauss ühest variandist ja teine teisest. Meenus, et enda 33-mel oli ka lõppuks esi rattad suht sisse poole kaldu ja minu omal oli kindel pukside viga + mitte enam esimeses nooruses vedrud.
33 esisilla reguleerimine?
Posted: 14 Apr 2010, 18:51
by zakalwe
VML wrote:33-mel olen vedrustuse juures nii mõndagi näinud...-isetehtud amort-mingist suvalisest amordist ja siis sinna oli veel vedru kauss ka ise peale keevitatud mingitest plekkijuppidest kokku...
Minu autost räägid vä:P
/end möla
PS: VML, viska mulle äkki uuesti oma telnr PMina, mul seoses simi vahetusega on see kadunud. Ja ma loodan, et ma ei ole unustanud sind sügavate kummardustega tänamast omaenda lääpas asjade fiximise eest.
/end möla taas. Tõesti.