algatan teoretiseerimisteema:
1 tuttav inimene täheldas oma autol peale kõrgetel pööretel käiguga pidurdamist uuesti pedaali põrandasse lüües kerget sinist vinet väljalaskest auto taha hetkeks keerlema jäämas. katalüsaatorit autol enam pole (mis peaks kerge vine muul juhul kinni).
õlikulu ca 1L 1000 - 1500km peale. marginaalne osa leemendab ka kambrikaane vahelt välja (st mingi % kaduvast õlist liigub väljastpoolt mootorit loodusesse).
Mina panustaks klapisääretihenditele. Olen ma õigel rajal või on kellegi kogemusest võtta aremaid ideid?
sinakas suits peale käiguga pidurdamist
#2Su panus on algatuseks hea küll..
Ja kui see ei aita, siis kolvirõngad..
Kas hommikuse käivitamise juures ka kerge pahvaka viskab?
/me been there, done that..
terve nädal juba puhtam, kuivem ja muretum tunne sõita ja õlikulu ka enam ei ole..
Enne kolvirõngaste vahetust kallasin ka julgelt liitri 1000 peale juurde..


Kas hommikuse käivitamise juures ka kerge pahvaka viskab?
/me been there, done that..



sinakas suits peale käiguga pidurdamist
#3
käiguga pidurdamine ja uuesti lapatsit
kas mootor tõmbab korraks ka hinge kinni? ja kas sininakas on sinine või must (viimasel juhul võiks lisaks ka pihustitele panustada)
üldiselt aga klapisääretihendid/õlirõngad on tõenäoline küll- õlirõngastega peaks vist pidevalt gaasi vajutades vine üleval olema, klapisääretihenditega peaks viskama törtsu siis, kui gaas tagasi lasta (või kui mõnda aega tühikäigul hoida ja siis korraks "köhida" kui ühe purtsaka viskab, siis rõngad, kui kaks siis klapisääred)
kui iga kord gaasi andes sinitab, siis on kindlasti rõngad
puhtteoreetiliselt :icon_angel:
Tegelikult ma olen normaalne....