sinakas suits peale käiguga pidurdamist
Posted: 03 May 2010, 16:52
algatan teoretiseerimisteema:
1 tuttav inimene täheldas oma autol peale kõrgetel pööretel käiguga pidurdamist uuesti pedaali põrandasse lüües kerget sinist vinet väljalaskest auto taha hetkeks keerlema jäämas. katalüsaatorit autol enam pole (mis peaks kerge vine muul juhul kinni).
õlikulu ca 1L 1000 - 1500km peale. marginaalne osa leemendab ka kambrikaane vahelt välja (st mingi % kaduvast õlist liigub väljastpoolt mootorit loodusesse).
Mina panustaks klapisääretihenditele. Olen ma õigel rajal või on kellegi kogemusest võtta aremaid ideid?
1 tuttav inimene täheldas oma autol peale kõrgetel pööretel käiguga pidurdamist uuesti pedaali põrandasse lüües kerget sinist vinet väljalaskest auto taha hetkeks keerlema jäämas. katalüsaatorit autol enam pole (mis peaks kerge vine muul juhul kinni).
õlikulu ca 1L 1000 - 1500km peale. marginaalne osa leemendab ka kambrikaane vahelt välja (st mingi % kaduvast õlist liigub väljastpoolt mootorit loodusesse).
Mina panustaks klapisääretihenditele. Olen ma õigel rajal või on kellegi kogemusest võtta aremaid ideid?