alfa 164 sööb juhipoolset kummi

#6
205/65R15 valedel velgedel võib vabalt vastu amorti käia (sellest ka vilin)

keera ratas välja ja vaata, kui palju on vahet amordi ja rehvi vahel (kui on 155 või 145 pealt pärit veljed, siis käib isegi 195 juba amordi vastu)

EDIT: spacerid on abiks :icon_thumbup:
Tegelikult ma olen normaalne....

alfa 164 sööb juhipoolset kummi

#8
kui spacerid juba all on, siis tasuks üle vaadata, kas spacer ja velg ilusti kokku istuvad (ehk siis et seal pisematki lõtku pole - tihtipeale jäetakse tsentreerimisrõngad ära ning see laseb velje rummu suhtes veidi viltu)
Tegelikult ma olen normaalne....

alfa 164 sööb juhipoolset kummi

#10
keera rattapolt õige natuke lahti (pinge alt maha) ja tõsta auto tungiga üles- kui ratas veidike loksuma hakkab, siis tähendab, et midagi on valesti/puudu :wink:

tegelikult peaks stentreerimisrõngad olema täpselt 1-1'le (kuna need peaks velje keskava täpselt sobitama rummule, siis seal suuri erinevusi olla ei saa- kui neid palju on või nad suured on, siis ei lähe ratas alla ning kui vähe on, siis jääb loksuma.)

Juhul kui loksuva rattaga auto vastu maad lasta, siis tõmbab ratta veidi viltu ning pingutades tõmbad selle siiski kinni täpselt sellises asendis nagu ta on (sellega kaasneb mingi aja peale ka poldiaukude ovaalseks kulumine- kuna velg istub mitte rummu vaid poltide peal, siis edasi-tagasi laperdamine ei mõju hästi mitte ühelegi detailile)

Kui talverehvidega sellist probleemi ei olnud, siis peab asi olema veljes (ilmselt keskavas)

P.S. IMHO 164 esisilla kaldenurk ei ole muudetav (kui ka rumm viltu on, siis viitab see juba sillatükkide suremisele)
Tegelikult ma olen normaalne....

alfa 164 sööb juhipoolset kummi

#13
:icon_wtf:

las ma seedin- selle aseme, et tuvastada, misasi täpselt viltu on saagisid lihtsalt amordipesa viltuseks :icon_wtf:

P.S. esirattad peavad mälu olema väikse kaldenurgaga :icon_shifty: nii ettepoole, lahkujooksul, kui ka külgkaldega- seega kui ühe poole nulli lihvisid, siis ära unusta teha sama ka ülejäänud 3 ratta juures :wink: tulemus peaks olema minimaalne rehvikulu 8) [kusjuures ilma naljata]. Pealegi vastasel juhul võib juhtuda, et auto hakkab tee peal mingil hetkel kiskuma :wink:

EDIT: räägi nüüd edasi oma autost parem :icon_angel:
Tegelikult ma olen normaalne....

alfa 164 sööb juhipoolset kummi

#14
ma lihvisin ümara viiliga ülevalt amordi kinnituse poldi augud väljapoole suuremaks, mille tulemusel ratta kalde nurk muutus.aga peab vist jah kõik ni tegema ja siis sillastendi minema ja kokkujooksud kõik õigeks panema... aga jh enne oli mul ka must 164 aga tema aeg sai otsa kahjuks ja müüsin maha, ja siis ostsin uue samasuguse 2,5 td.muud tal viga pole peale kummi söömise.
cron