Bosch 0 280 101 001

#1
Huvitab, mis põhimõttel see andur töötab-toimetab, kuidas saab oma signaali jne. /altitude sensor, saugrohrdruck sensor, õhu-surve-rõhu andur/? Mulle tundub asukoht kümmaline, Alfal õhufiltri korpuse küljes väljaspool sisselaset.Teistel automarkidel ka suvalistes kohtades mootoriruumis. Asukoha järgi oleks tegemist nagu sensitiivse-selgeltnägija anduriga. Tänan, kes asja selgitab.

Bosch 0 280 101 001

#2
nimetuse järgi peaks tegu olema tavalise rõhuanduriga. Seega hoolimata asukohast peaks see mõõtma atmosfääri rõhku.

Eeldatavalt on seal mingi keskväärtus, mis annab ecu-le edasi teatud pinge ning vastavalt kõrguse suurenemisele/vähenemisele siis muutma pinget mis edasi kantakse.

võiks eeldada, et tegu on turbomootorile mõeldud detailiga (et küttesegu kõrgmäestikus sõites liiga paigast ei läheks ning koledaid asju tegema ei hakkaks)
Tegelikult ma olen normaalne....

Bosch 0 280 101 001

#3
tavaline rõhuandur tähendab seda, et tegu on arvatavasti lihtsa membraaniga või elavhõbeda (või siis nende mingi kombinatsiooni/alternatiiviga).

asi selles, et ümbritsev õhk on alati rõhu mõttes sama (vaid salongis võib asi veidi erineda)
Tegelikult ma olen normaalne....

Bosch 0 280 101 001

#4
Mis masina küljes?

Tegemist peaks siis olema nö "baromeetriga" ja aitab ta korrigeerida kütusesegu vastavalt õhurõhule.

Tööpõhimõtet öelda küll ei oska, kuid võin oletada, et anduris on membraan, mille liikumisega muudetakse mahtuvust, induktiivsust või takistust. Alfa 33 vaakumanduris kasutatakse näiteks takistuse muutmist.
159 2.4 JTDm:
Image
cron