Kunagi kirjutasin:
Ja siis kirjutasin natuke aega hiljem:janar_t wrote:Niisiis.. 156-ga kolm päeva vähem kui kolm aastat, 65 000 km ilma ühtegi korda tee peale jäämata ja täna tulin esimest korda jala koju :butt:
Targad raamatud väidavad, etIgaks juhuks teine võti taskusse ja Selveri parklasse elektrikalasid püüdma :weightlifter:If both the i.e. failure and the CODE warning lights remain on simultaneously, this means that there has been no dialogue between the two control units to recognize the key that has been inserted and therefore starting will not be enabled.
Eniveis. See lahendus toimis esimese külmani pärast eilset sula Piloti töökojas. Käisin täna hommikul härrade juurest uuesti läbi ja süüdlaseks määrati pritse relee asemel (pool)surnud kütusepumba relee. Uus relee tellitud, radikavendi teise kiiruse relee ajutiselt kütusepumba relee ülesannetes ja :captain: :finish:janar_t wrote:Ega ma täpselt ei teagi, mis probleem oli. Alustuseks nagu ikka - kaitsmed, releed, testriga voolu taga ajamine. Ilma tulemusteta (st kõik oli nii nagu peab). Pärast kiiret suitsupausi võtsin pritse relee maha ja keerasin süüte sisse, et näha, kas muutub midagi või on ikka seal relee juures kala. Immo tuli kustus :icon_cop:. Reinstallisin relee. Süüde sisse, pool sekki ja immo tuli kustus, 4 sekki ja CE-tuli kustus, käivitasin auto.
Feimi ja sulli Piloti meeskonnale :icon_thumbup: