M: AlfaRomeo 166
Posted: 27 Jan 2011, 00:30
Pildid: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=f4ac
Tehnilise poole pealt on umbes aasta jooksul vahetatud esisillal alumiste õõtshoobade puksid ning tagasillal kõik puksid (Powerflex), käigukast hooldatud (uus õli, filter, tihendid) + differentsiaali rebuild, "custom made" summuti ja sisselaske torustik, salongi radiaator vahetatud, pidurid hooldatud enne talve tulekut, mootori hammasrihm ja generaatoririhm vahetatud, generaatoril uued harjad ja ka starter hooldatud, pooltelje liigenditel uus määre.
Kokkuvõtvalt võib öelda, et palju on tehtud aga nokitsemist on veel (amordid ja esisillas ülemised õõtsad tahaks vahetamist). Vahetatud ka pagasiluugi juhtmestik ja ka teisi "titevigu" on likvideeritud.
Tegu on stiilse ja mugava masinaga ise olen sõitnud üle 2 aasta, ka paberimajandus on korras.
Väljanägemine on autol 4 - viis ei saa öelda sest esineb ka mõni "paklas saadud uksemõlk" :icon_censored: roostet pole (asjad mis roostes olid - kapoti all asuvad kuuma eest kaitsvad plekid ja radiaatorite raam sai liivapritsiga puhtaks, kuumtsingi vanni ning värv peale) Ühesõnaga sai kapotialune tühjaks võetud (kui käigukasti sai remonditud) ja siis kõik üle vaadatud ning vähegi kahtlane asi kontrollitud/välja vahetatud - siinkohal tervitaks Janot kes aitas hädast välja ja viitsis mulle Lätist käigukastiõli radiaatori organiseerida (minu oma sai kannatada, kas transpordi käigus või tont teab kus :icon_crazy: )
Nüüd all renoveeritud roolilatt ja mootori õli ka vahetatud. Tänud firmale TopServ :icon_thumbup:
Igatahes on selline auto müügis, kel huvi siis kontaktandmed saab nii auto24-st kui ka foorumi kaudu võib ühendust võtta.
Tehnilise poole pealt on umbes aasta jooksul vahetatud esisillal alumiste õõtshoobade puksid ning tagasillal kõik puksid (Powerflex), käigukast hooldatud (uus õli, filter, tihendid) + differentsiaali rebuild, "custom made" summuti ja sisselaske torustik, salongi radiaator vahetatud, pidurid hooldatud enne talve tulekut, mootori hammasrihm ja generaatoririhm vahetatud, generaatoril uued harjad ja ka starter hooldatud, pooltelje liigenditel uus määre.
Kokkuvõtvalt võib öelda, et palju on tehtud aga nokitsemist on veel (amordid ja esisillas ülemised õõtsad tahaks vahetamist). Vahetatud ka pagasiluugi juhtmestik ja ka teisi "titevigu" on likvideeritud.
Tegu on stiilse ja mugava masinaga ise olen sõitnud üle 2 aasta, ka paberimajandus on korras.
Väljanägemine on autol 4 - viis ei saa öelda sest esineb ka mõni "paklas saadud uksemõlk" :icon_censored: roostet pole (asjad mis roostes olid - kapoti all asuvad kuuma eest kaitsvad plekid ja radiaatorite raam sai liivapritsiga puhtaks, kuumtsingi vanni ning värv peale) Ühesõnaga sai kapotialune tühjaks võetud (kui käigukasti sai remonditud) ja siis kõik üle vaadatud ning vähegi kahtlane asi kontrollitud/välja vahetatud - siinkohal tervitaks Janot kes aitas hädast välja ja viitsis mulle Lätist käigukastiõli radiaatori organiseerida (minu oma sai kannatada, kas transpordi käigus või tont teab kus :icon_crazy: )
Nüüd all renoveeritud roolilatt ja mootori õli ka vahetatud. Tänud firmale TopServ :icon_thumbup:
Igatahes on selline auto müügis, kel huvi siis kontaktandmed saab nii auto24-st kui ka foorumi kaudu võib ühendust võtta.