Peale rihmade/rullide vahetust on auto tuim, algkiirendust pole, küttekulu suurenenud, külmaga auto käima saamiseks peab gaasiga mängima, samuti viskab bensiinihaisu käivitamise ajal. Ilmselt siis küttesegu rikas ( vist). Mootori veakoodi lugemisel midagi ei näidanud. :icon_censored:
Pakkuge siis, kust viga otsima hakata?
AR 156 1.6 98a rikas küttesegu
#3Jaano tegi seda tööd, rakised tõi Pilotist.... ei usu, et selles asi.... kuigi mine tea
:icon_problem:

AR 156 1.6 98a rikas küttesegu
#4Mõtlesin isegi selle teema peale. Mootoril olid klapid peas, nukkvõllil paar nukki ümarad aga ei usu et need tegurid oleks midagi rohkemat tekitanud. Kummaline, et sisselaskekollektor ujus õlist (mis viitab kulunud rõngastele). Muidugi hõredal mootoril peaks algkiirendus siiski toimima. Kõrgematel tuuridel lippas ilusti. Mõtlesin ka variaatori peale, mis töötas küll vaikselt aga kes teab. Peale remonti pole me veel kätt külge pannud (kiired ajad ja mehel sõita vaja), ainult oletame mis viga võib olla. Eks see viga tuleb välja kindlasti ja tore kui keegi toetab mõne ideega.
AR 156 1.6 98a rikas küttesegu
#5Süütega mingi teema ehk? Mõni süütepool vahepeal otsa saanud või halva ühendusega või on poolid mõne kummalise valemiga vales järjekorras külge saanud? 

AR 156 1.6 98a rikas küttesegu
#6Ärge palun Pilot Motorsit siia segage, me pole 1.6 TS nukapakke välja laenutanud.algaja wrote:Jaano tegi seda tööd, rakised tõi Pilotist.... ei usu, et selles asi.... kuigi mine tea:icon_problem:
Lugupidamisega,
Kalvi Nõmme
AR 156 1.6 98a rikas küttesegu
#7Pakud tulid tegelikult TRK-st, aga väidetavalt on Pilot nende käest ka laenanud. Mul enamuses pakud olemas, aga 1,6 oli puudu. Piloti rahval ei maksa südamesse võtta, tegemist pole süüdistusega vaid rahvas lihtsalt jagab mõtteid.
AR 156 1.6 98a rikas küttesegu
#8Kusjuures paar eriti kehvas seisus süütepooli sai välja vahetatud ... 
