Ostuabi: Alfa Romeo 159 2.2 JTS 136kw

#1
kuna vana auto leidis endale uue omaniku ja alfapisik on külge jäänud uuriks natu maad. Kuna uuematest Alfadest suurt midagi ei tea, siis äkki keegi hea inimene viitsib natu abistada.
Nimelt silma jäi praegu selline isend: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 657797679b" onclick="window.open(this.href);return false; Kuidas üldises mõistes 159 vastupidavus on, kas on mingeid nö lastehaigusi jms. Lisaks uuriks selle 2.2 JTS mootori kohta: mis on plussid, mis miinused (kui on :) ). Kui keegi teab konkreetselt sellest masinast midagi, siis oleks ka tore teada. Hetkel teisi pakkumisi vaadates tundub hind kuidagi kahtlaselt odav olevat :icon_problem:
tänud ette ::itpnt::

Ostuabi: Alfa Romeo 159 2.2 JTS 136kw

#2
Kuigi ma mingi aeg tagasi mälu järgi mida kirjutasin, siis võin kiire kokkuvõtte teha.
Ise olen 159-ga juba 4,5 aastat pidevalt liigelnud ja praeguseks on kellal ~65k km. Eks selle aja jooksul on olnud nii rõõmu, kui murehetki. Kuna tegu on siiski seeria suhteliselt esimese otsa isendiga, siis neid lapsehaigusi on ikka jagunud, õnneks enamus neist avaldus garantii ajal, nii et nende maksumusi ma kommenteerida ei oska.

2.2 JTS mootori kohta ei oska midagi öelda, sest aga kui on üks asi mis minu 159-l pole kordagi häda teinud, siis see on mootor.
Mittetäielik nimekiri (sest midagi võib olla ununenud juba) osadest, mis garantii korras vahetatud sai ja muudest vigadest, oleks järgmine (ei ole ajalises järjestuses).
- esimesed rattalaagrid (mõlemad ~30-35k km pealt)
- esimesed sarniirid (ei mäelta kas üks või mõelmad ~30-35k km pealt)
- rooliotsad (umbes kunagi samal ajal)
- roolilatt
- mingi hunnik mootori ja käigukasti simmereid ja roolilati mingeid tihendeid (roolilatt vahepeal jooksin nagu mahlakask)
- õli temperatuuri andud (see oli siis minu auto puhul mootor välja töö :lol: )
- siduri ketas sai uued katted (see on nüüd puhtalt minu sõidustiil ilmselt)
- tagumine differ (vb oli viga jälle minu sõidustiilis, aga väidetavalt ma ei olnud esimene, nii et go figure)
- tagumise ukse keskluku mootor
- bensu pumba relee
Vb oli neid asju veel, aga rohkem praegu meelde ei tule.
Peale garatii lõppu (viimased 1,5 aastat) pole õnneks mingeid suuri jamasid olnud. 5k km tagasi hakkas sarniir häält tegema, aga peale uuesti õli täis laskmist on kuni praeguseni vaikus majas olnud (uut pidavat ainult A osa saama ja koos õõtsaga, nii et maksab mingi ~450 EUR). Talvel hakkas häda jälle õlitemperatuuri andur jamama, aga peale seda kui ma selle pistiku contact cleaneriga üle valasin sai asi jälle iseenesest korda.
Üks "tüüpviga" mis neil kipub veel esinema, on see, et väga märja ilmaga sügisel ja kevadel lähevad parkimis andurid niiskuse tõttu lolliks.

Rohkem nagu hetkel midagi öelda ei oskagi. Ise olen rahul, aga ei soovita kellelegi :wink:
Kui mingeid konkreetsemaid küsimusi on, siis anna tead, ehk oskan vastata.
cron