156 2.0ts RPM sensor - pööreteandur

#1
Juhtus siis see, et esimest korda 5 aasta jooksul jättis alfons mind teele, seda küll sada meetrit koduuksest, aga ikkagi... Seisma jäädes suri välja ning enam käima ei läinud, mootori temperatuur oli seejuures üle 90°. Päev hiljem külma mootoriga käivitus ilusti, kuid lõi lõpuks ka mootori tulukese põlema. Suurepärane - kaabel pistikusse ja diagnost näitas järgmist:
https://lh6.googleusercontent.com/-WL-O ... ailure.jpg
Enne kui uut andurit tellima torman, uuriks kas võib abi olla lihtsalt pistikute puhastamisest - kus need asuvad? Äkki aitab anduri enda puhastamisest... Kus üldse asub RPM andur, milline see välja näeb? Kas selle vahetamine on DIY tegevust? Mõnel pool soovitatakse iga 60k järel andurit vahetada, samas sõidetakse ka kogu elu ilma vahetamata.. millest see oleneb?? Ehk siis vatahekk on RPM sensor :icon_think:

Pärast mitmeid käivitamisi ning üks silm näidikutel sõitmist on mootorituluke ära kustunud, kuid käed sügelevad kapotialla sukelduda. Piinlik lugu oleks tipptunnil kesklinnas käivitusprobleeme "nautida" :lol:

156 2.0ts RPM sensor - pööreteandur

#2
rpm andur asub väntvõllil - vahetamiseks on vaja kuuskantvõtit ja peeneid näppe...

ja kuradi palju kannatust- nimelt asub see hooratta juures

välja näeb selline
Image
pistikud peaks asuma mootori taga tuleseina ääres... aga ma ei ole kindel, et sinna ilma auto alla ronimata ligi pääseb.

üldiselt kui viskab random viga, siis esmalt kontrolli üle, et juhe vabalt jookseb. Ja kui hirmsasti midagi teha tahad siis võta contact cleaner ligi ja käi kõik pistikud üle, mis kapoti alt leiad :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....