156 2.0ts RPM sensor - pööreteandur
Posted: 04 Aug 2011, 14:31
Juhtus siis see, et esimest korda 5 aasta jooksul jättis alfons mind teele, seda küll sada meetrit koduuksest, aga ikkagi... Seisma jäädes suri välja ning enam käima ei läinud, mootori temperatuur oli seejuures üle 90°. Päev hiljem külma mootoriga käivitus ilusti, kuid lõi lõpuks ka mootori tulukese põlema. Suurepärane - kaabel pistikusse ja diagnost näitas järgmist:
https://lh6.googleusercontent.com/-WL-O ... ailure.jpg
Enne kui uut andurit tellima torman, uuriks kas võib abi olla lihtsalt pistikute puhastamisest - kus need asuvad? Äkki aitab anduri enda puhastamisest... Kus üldse asub RPM andur, milline see välja näeb? Kas selle vahetamine on DIY tegevust? Mõnel pool soovitatakse iga 60k järel andurit vahetada, samas sõidetakse ka kogu elu ilma vahetamata.. millest see oleneb?? Ehk siis vatahekk on RPM sensor
Pärast mitmeid käivitamisi ning üks silm näidikutel sõitmist on mootorituluke ära kustunud, kuid käed sügelevad kapotialla sukelduda. Piinlik lugu oleks tipptunnil kesklinnas käivitusprobleeme "nautida"
https://lh6.googleusercontent.com/-WL-O ... ailure.jpg
Enne kui uut andurit tellima torman, uuriks kas võib abi olla lihtsalt pistikute puhastamisest - kus need asuvad? Äkki aitab anduri enda puhastamisest... Kus üldse asub RPM andur, milline see välja näeb? Kas selle vahetamine on DIY tegevust? Mõnel pool soovitatakse iga 60k järel andurit vahetada, samas sõidetakse ka kogu elu ilma vahetamata.. millest see oleneb?? Ehk siis vatahekk on RPM sensor

Pärast mitmeid käivitamisi ning üks silm näidikutel sõitmist on mootorituluke ära kustunud, kuid käed sügelevad kapotialla sukelduda. Piinlik lugu oleks tipptunnil kesklinnas käivitusprobleeme "nautida"
