Page 1 of 2

156 liiga madal

Posted: 10 Aug 2011, 00:44
by kallurautojuht
:icon_problem: et 156 2.4 td on maru madala esiotsaga. 156 2,0 ts oli hulga kõrgem. kas probleem selles et mootor raske või peaks vedrusi vahetama? Oi kurja on ikka tobe küll kui karter saab kõik aeg kruusakive ja täna vist sain isegi kaevukaane, leket polnud veel (vist). Ja sabaosa, ma ei saa aru kas keegi farmer on sellega sigu 11 aastat turule vedanud või? see on ikka eriti madal bensukal oli 15" rehvi ja poritiiva vahel paar cm vahet, aga sellel on rattad ikka täiega koopas. tsõõrid olid mõlemil 15" ja ülejäänud numbrid ka mu arust olid samad.

kui muud ei aita siis proovin igavusest scorpa tagavedrusid panna, aga samas tagumine vedru on kõigest 44.03 €/tk, aga kui peale vahetust on ikka madal , siis on ju maha visatud raha, seega proovin enne kuidas scorpa vedrud toimivad. mõõdud tundusid samad olevat.

AAA üks hea asi on ka , Oi kurja, see mootor, hull püss on , ei tea mis mootoreid sealt Valmeti tehasest Alfale tarnitakse, aga päris ära tükin unustama, et disla on :D

egas midagi olge siis rõõmsameelsed :butt:

156 liiga madal

Posted: 10 Aug 2011, 02:12
by Slicer
Raskem on see 2.4 disla kindlasti kui 2.0 TS, kuid ei tohiks olla nii madal nagu sa kirjeldad, kui just pole pandud lühemaid vedrusi sinna originaalide asemele.

156 liiga madal

Posted: 10 Aug 2011, 09:03
by kallurautojuht
vaatan ku aega saan siis mõõdan mõned kõrgused sileda maa peal ära, siis saaks võrrelda kellegagi kellel viitsimist on oma pill üle mõõta. Aga mina pole seal mingit porri teinud vedrustuses Veel.

156 liiga madal

Posted: 10 Aug 2011, 10:12
by mrt
Koormus esisillale 900 kg, mõni bensuka omanik võiks nüüd infot jagada.
Aga madal on ta tõesti, hetkel mul karter maas juba kolmandat korda ja ma arvan et see ei jää viimaseks.

156 liiga madal

Posted: 10 Aug 2011, 10:44
by ts
kui ma õieti mäletan, siis oli kas 830 või 860 (CF1- 1,6TS)

156 liiga madal

Posted: 10 Aug 2011, 10:48
by Slicer
Kui mina oma GTA teljekoormused annan siis vast pole mõtet võrrelda :P
Mõni teine 2.0TS omanik võiks öelda.

156 liiga madal

Posted: 10 Aug 2011, 11:08
by H.E
kallurautojuht wrote:kui muud ei aita siis proovin igavusest scorpa tagavedrusid panna...
kallurautojuht wrote: Aga mina pole seal mingit porri teinud vedrustuses Veel.
Justnimelt- Veel. :icon_think:

156 liiga madal

Posted: 10 Aug 2011, 13:08
by janart
Minu tagasihoidlik arvamus on, et sinna ongi (tehase poolt lisavarustusena juba?) nõks lühemad ja kangemad vedrud installitud, sest on ka kõrgemaid kahe-koma-neljaseid.

Samas 2.4-se diisli karteripõhi vist ongi OLULISELT madalamal kui 16-klapilistel. Mu eks-156-l oli ca 35mm-ne madaldus ja ei olnud erilist põhjust karteripõhja pärast muretseda.

PS. Las scorpa vedrud jäävad scorpa külge :?

156 liiga madal

Posted: 10 Aug 2011, 16:56
by mrt
Ei ole see mingi lisavarustus, eks ole lihtsalt aja jooksul ära vajunud.
Minu masinal suitsupakk igastahes karteri alla ei mahu :finish:

156 liiga madal

Posted: 10 Aug 2011, 17:16
by ts
kui suitsupakk kah enam ei mahu, siis .... tuleb kiiremas korras midagi põhjalikku ette võtta :icon_angel: kiikasin korraks- ka 35 madaldusega mahub sinna suitsupakk ära :icon_shifty:

meenub lugu sellest, kuidas teha odavalt madaldust - relakas ja mõned keerud vedrul maha... natuke aeg kestab ... ja siis on vedru surnud

156 liiga madal

Posted: 10 Aug 2011, 22:00
by Jan1
Diislil peaks olema midagi sarnast 2,5 omaga. Võrdlesin, 2,0 keerdude arv on sama, aga materjal hulka jämedam.

156 liiga madal

Posted: 11 Aug 2011, 01:35
by kallurautojuht
ilm oli sant ei saanud mõõta palju karterist maani on. Ehk homme. Ja oi kurja ma ei saa aru taga on vist mingi mega sport amordid, eelmine omanik ütles et vahetas tagumised amordid ära , ei saanud orig ja pani siis sport varjandid vms... aga meie künkalisel asfaldil on väga raske sõita tambib meeletult, kuidagi hullult jäik eelmine 156 ts oli nagu mõnusama teelpüsivusega , st. polnud saba nii jäik ja mulle tundub et too istus kruusal tänu sellele paremini. Aga sellel paneb juba mingi 90 sõites kurvis saba jooksu, aga hea asi on see , et see on nii hästi tunnetatav, see saba jooksu minek. :icon_roll:

156 liiga madal

Posted: 22 Sep 2011, 00:56
by kallurautojuht
nii karterini, sinnani kus õli punn on on maast tasasel pinnal mõõtes 15,5 cm täpselt samapalju on ka tagant mõõtes tagasilla sellest alumiinium raamist , kuhu silla vardad kinnituvad,

156 liiga madal

Posted: 23 Sep 2011, 10:54
by E.T.
15.5 cm on väga hea tulemus - outback ja forester (mis on kõrged sõiduautod) omavad kliirensit 21 ja 22 cm.

:icon_thumbup:

156 liiga madal

Posted: 23 Sep 2011, 14:04
by kallurautojuht
siis võib vist lukku panna