155 suri surnuks (ei käivitu)

#1
Punasest (1993 nordist) jutt. Õigemini punasinisest, sai ta kenasti kokku lapatud (sinise kapott, tuledevõre, südamega raam, tulede alumised liistud: tuuning!) ja sõitma. Pidin juba rõõmustama, kui kõva mees ma olen ja kuidas mul on nüüd toimiv auto...aga näed: pöörasin töö juurest parklast välja ja klõps: mootor seisu ja enam ei käivitu, ketra palju tahad. Õnneks jäi veel täpselt (pikka) bussitaskusse, mitte keset Riia tänavat.

Valasin bensiini juurde (bensunäidik hüples hommikul, paak oli tühjapoolne ka, vaikselt vilgutas tuld kurvides, aga äkki näidik valetas): ei midagi. Ei valetanud, mingi 15l oli seal sees veel, nagu tanklas selgus.
Laadisime akut, ei käivitu.
Tirisime, ei käivitu.
Isegi ei luba.
Süütereleede juures on vähemalt kaitsmed terved. Mingit bensuleket ei tuvastanud auto all esialgselt vaatlusel

Vedasime koju ära. Kust ma nüüd viga peaks otsima hakkama?
Ah, ja kas esimeste rattakoobaste juures võib olla midagi süüte/kütusesüsteemi jaoks kriitilist? Igatahes on mul parklast välja pöörates täpselt mingi löökauk ja üks esiratas (ilmselt vasak) käis sealt paha kolksuga läbi, peale mida ta paugust välja surigi. Ma ei tea, kas need asjad on omavahel seotud, aga äkki on?

PS: ts, mis sa siin: http://www.alfaromeoforum.info/viewtopi ... 0&start=50" onclick="window.open(this.href);return false; selle ajuga tegid? Äkitsi on mul ka pumba juures miskit?
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

155 suri surnuks (ei käivitu)

#4
ts wrote::icon_angel:

juhiistme all on fuel cut-off nupp- vajuta seda :wink:
Eee...on see nähtav/vajutatav kuidagi ilma istet eemaldamata?
Ja huvitav, et kui ma lennuga kraavi ja vastu kaske sõitsin, siis küll toda nuppu välja ei löönud...

ts wrote:EDIT: Su telefon võiks olla sisse lülitatud :roll: saaks kiiremini vastused kätte

Ma vedelesin 3 nädalat kopsupõletikuga kodus ja polnud vaja üldse telefoni kasutada; ma pole teda senini viitsinud otsida. Kui leian, eks ma puhastan mingil hetkel laadimisklemmid ära, ju ta siis saab sisse ka.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

155 suri surnuks (ei käivitu)

#5
nupp on kobatav istme esiserva alt - vist oli keskel :icon_think: ei mäleta hetkel (esiservas igal juhul)

EDIT: nupu lööb välja siis, kui "pauk" on piisavalt terav või läheb auto kummuli :roll: - liikumissuund peaks sellel olema siiski üles-alla või otse kümpi :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....

155 suri surnuks (ei käivitu)

#9
see manual on 11.1993...
Sinisel (1997WB) on see lüliti täpselt seal, kus peabki olema: juhiistme all.
Punasel (02.1993 kitsaskeha) ei ole seal sittagi, pardon my french.
Vaatan kas mu enda manual konkreetselt selle mudeli kohta midagi kajastab.

EDIT: näitab sama kohta.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

155 suri surnuks (ei käivitu)

#10
:icon_think:

mäletan, et veiksi 164-l oli see lüliti viidud kapoti alla (kuigi ei peaks üldse olemas olema)

mingil apastraadil olen seda näinud ka pagassis (ei mäleta enam millisel) ja osadel on see armatuuri alla jalgade juurde veetud ...

Igaljuhul kolks ja vaikus viitab üpris üheselt sellele lülitile- kui Sul tester olemas on, siis võid ronida pooleldi pagassi ja vaadata kas pumba mass on olemas või mitte - kui ei ole, siis arvatavasti kuskil see nupuke on (aga saad sellest mööda ka selliselt, et vead uue massi :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

155 suri surnuks (ei käivitu)

#11
See on neetult frustreeriv. No ei leia. Ainus variant, mis mul veel pähe tuleb, on ennast pagassi pakkida õhtul. Kui seal ka pole, siis on mul mõtted otsas.
Alfatar, uuu! See auto oli kunagi sinu käes, ega sina ei tea?
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

155 suri surnuks (ei käivitu)

#12
oi kuis tulevad ilusad ajad meelde kuidas sai oma avariilülitida jamatud :icon_cop: ...ja veel samamoodi peale löökauku...
vist ei jäänud ühtegi kohta autos puutumatta...

155 kogemus puudub aga kontrolli üle salongivalgustus (kas töötab õigesti ja kaitsmed terved) tänud siinkohal endiselt ts-ile :)
Üldiselt peale nädalast kaevamis alfa elektris loobusin ja vedasin uue juhtme mootori relee alt( enam ei mäleta millise relee)
ehk siis kui see relee pidi tööle hakkama süüte sisse keeramisel siis hakkas ka pump.

Jõudu ja tugevaid närve!
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

155 suri surnuks (ei käivitu)

#13
Äkitsi saab keegi selle juhtmestamise kohta mingeid täpsemaid instruktsioone saata? Ja selle kohta, kuidas kust mida mõõta. Tester on olemas küll. (Ei paista seda lülitit, kuigi homme päeval otsin veel siit-sealt ebaloogilistest kohtades)

Salongivalgustus ja muu pudi-padi töötab kaladeta.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

155 suri surnuks (ei käivitu)

#14
:icon_hi:

võtad pagassikatte ära, eemaldad kolm (või neli) kruvi pagassi tagaservas olevalt luugilt mille all peitub kütusepump

võtad suurema pistiku lahti- paned testri ühe otsa musta (?) juhtme külge ja teise metalli vastu- peaksid saama takistuseks 0 (s.t. maa on olemas ja probleemi lülitiga pole), kui nulli ei saa, siis proovi igaks juhuks ka teise klemmiga - kui tulemus sama, siis otsi kuskilt lahtine massijuhe (ma arvan, et mütririiuli all võiks üks massikoht olla) ja vea sealt mass samasse juhtmesse otse peale (juhtme ots maha ja ühendad teise koha peale)

Kui null on olemas, siis kontrolli üle aku küljes olevad releede põhjad- ega seal kaablid lahti pole :roll: (võid lisaks sellele teha ka testi, et lased kellelgi süüte sisse keerata ja hoiad samal ajal releel näppu peal- kui plõksub, siis on tunda)

Kui massi oled üle vaadanud ja ka releepõhjad on korras, siis räägin täpsemalt mida ja kuhu vedada, et pumba relee tööle saada (igaks juhuks võid muidugi üle vaadata, et ega pööreteandur saba pole andnud-> asub see rihmarattal)
Tegelikult ma olen normaalne....